SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Goed zo! Ik dacht wel dat het wat voor jullie was, vooral voor jou als ''de kok'' in huis natuurlijkquote:
Korting gehad of gratis wijn?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Zo gruwelijk lekker gegeten.
En zo leuk als je binnen stapt, zoenen en zwaaien naar de jongens in de keuken
Nee, daar doen we bij hun niet aan. Korting of gratis wijn.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben bang dat er iets te veel tenten in Rotterdam zijn waar ze ons bij naam kennen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik zeg ff nietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
En zo leuk als je binnen stapt, zoenen en zwaaien naar de jongens in de keuken
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef TAV74 het volgende:
Avondje whisky en muziekGelukkig is er in het getrouwde leven niets veranderd
Goedemorgenquote:Wat gebeurt er als vrouwen de definities van de machtiger groep (mannen) aanvallen? In ‘Vrouwen en ambitie’ schrijft Anna Fels het volgende: ‘Zodra vrouwen privileges vragen of verkrijgen die vroeger exclusief aan mannen waren voorbehouden – en vooral wanneer het gaat om maatschappelijke erkenning – komt hun seksuele identiteit onder vuur te liggen. Van zulke vrouwelijke pioniers vindt men (terecht) dat ze hun vrouwelijke plicht verzaken om af te zien van deze, aan mannen voorbehouden, privileges. De woedende en agressieve reacties van mannen zijn opvallend, maar ook voorspelbaar. Aangezien bij ambitie de toegang hoort tot bronnen van maatschappelijke erkenning die vroeger alleen voor mannen waren weggelegd, moeten we deze aanvallen incalculeren, en zien voor wat ze zijn. Die aanvallen zijn niet persoonlijk gericht, al lijkt dat vaak wel zo. Het zijn pogingen om te verhinderen dat er inbreuk gemaakt wordt op traditionele, eeuwenoude mannelijke privileges. Er staat veel op het spel. Mannen hebben veel te verliezen, en ze spelen het, niet verrassend, vaak hard om hun voordeel te behouden; dus attaqueren ze consequent de seksuele identiteit van vrouwen.’
Pffffffquote:Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstukhttp://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
[..]
Goedemorgen
Uhhhh.... dat is toch andersom; dat het restaurant daaraan doet of niet?quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daar doen we bij hun niet aan. Korting of gratis wijn.
Nu pas?quote:Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstukhttp://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens wasquote:
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijnquote:Op zondag 16 november 2014 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens was
quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte eigenschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |