abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146699130
Ik ben bang dat er iets te veel tenten in Rotterdam zijn waar ze ons bij naam kennen. :')
pi_146699980
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben bang dat er iets te veel tenten in Rotterdam zijn waar ze ons bij naam kennen. :')
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146700001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 16 november 2014 @ 00:58:10 #208
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_146700253
Avondje whisky en muziek O+ Gelukkig is er in het getrouwde leven niets veranderd w/
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 16 november 2014 @ 01:03:18 #209
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146700388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
En zo leuk als je binnen stapt, zoenen en zwaaien naar de jongens in de keuken :D
Ik zeg ff niets
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146701156
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 01:03 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik zeg ff niets
Zij beginnen he :+
pi_146701203
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef TAV74 het volgende:
Avondje whisky en muziek O+ Gelukkig is er in het getrouwde leven niets veranderd w/
Gelukkig niet zeg :D
  zondag 16 november 2014 @ 05:02:37 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146703449
Racoon! De beste liveband ever O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146703880
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstuk :D http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/

quote:
Wat gebeurt er als vrouwen de definities van de machtiger groep (mannen) aanvallen? In ‘Vrouwen en ambitie’ schrijft Anna Fels het volgende: ‘Zodra vrouwen privileges vragen of verkrijgen die vroeger exclusief aan mannen waren voorbehouden – en vooral wanneer het gaat om maatschappelijke erkenning – komt hun seksuele identiteit onder vuur te liggen. Van zulke vrouwelijke pioniers vindt men (terecht) dat ze hun vrouwelijke plicht verzaken om af te zien van deze, aan mannen voorbehouden, privileges. De woedende en agressieve reacties van mannen zijn opvallend, maar ook voorspelbaar. Aangezien bij ambitie de toegang hoort tot bronnen van maatschappelijke erkenning die vroeger alleen voor mannen waren weggelegd, moeten we deze aanvallen incalculeren, en zien voor wat ze zijn. Die aanvallen zijn niet persoonlijk gericht, al lijkt dat vaak wel zo. Het zijn pogingen om te verhinderen dat er inbreuk gemaakt wordt op traditionele, eeuwenoude mannelijke privileges. Er staat veel op het spel. Mannen hebben veel te verliezen, en ze spelen het, niet verrassend, vaak hard om hun voordeel te behouden; dus attaqueren ze consequent de seksuele identiteit van vrouwen.’
Goedemorgen :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146704250
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstuk :D http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/

[..]

Goedemorgen :Y)
Pffffff :D Da's toch te zwaar op de vroege ochtend :D
  zondag 16 november 2014 @ 09:23:37 #215
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_146704314
Goedemorgen c_/
Vanavond spelen de Belgen *O*
Wanneer komt Nederland in actie en tegen wie?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_146704755
Goedemorgen. Zou een van jullie me svp kunnen helpen met een linkje naar het broodbak topic (met broodmachine) of is dat er niet meer?

Alvast bedankt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_146704774
Goeiemorgen.
Voel me jammergenoeg niet zo lekker. Rug/schouderpijn en beetje meh. Zou vandaag dagje sauna doen met vriendin maar denk dat ik t af moet zeggen -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_146705005
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, daar doen we bij hun niet aan. Korting of gratis wijn.

Uhhhh.... dat is toch andersom; dat het restaurant daaraan doet of niet? :D
pi_146705087
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Nu pas? :D
pi_146705112
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:35 schreef Isegrim het volgende:

Nu pas? :D
Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens was :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 november 2014 @ 10:40:37 #221
45206 Pietverdriet
pi_146705145
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens was :')
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
pi_146705149
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:

Gelukkig hebben vrouwen geen slechte eigenschappen
:?
  zondag 16 november 2014 @ 10:41:51 #223
45206 Pietverdriet
pi_146705166
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:?
Zie ninja edit.
pi_146705250
Goedemorgen :W
Nog aan het bijkomen van een nachtje Dordt vrijdag op zaterdag. Damn wat ben ik een dorpsmeisje dat niets moet hebben van vechtpartijen en drugs tijdens het uitgaan.
Verder van te voren wel een leuk optreden gezien.
  zondag 16 november 2014 @ 10:49:14 #225
45206 Pietverdriet
pi_146705263
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt
pi_146705297
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt
Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomen :)
Die studeerde gelukkig al wat jaren in Leiden, maarja nu dus op bezoek bij schoonfamilie.
Maar wel geleerd dat ik daar in ieder geval nooit meer uit ga.
  zondag 16 november 2014 @ 10:57:34 #227
45206 Pietverdriet
pi_146705381
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomen :)
Die studeerde gelukkig al wat jaren in Leiden, maarja nu dus op bezoek bij schoonfamilie.
Maar wel geleerd dat ik daar in ieder geval nooit meer uit ga.
Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.
pi_146705391
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Voel me jammergenoeg niet zo lekker. Rug/schouderpijn en beetje meh. Zou vandaag dagje sauna doen met vriendin maar denk dat ik t af moet zeggen -O-
Misschien wel gaan want je voelt je beter erna? ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 november 2014 @ 10:59:55 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_146705464
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.
Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?
Want het was juist een leuke locatie voor jong en oud werd door mijn schoonzus gezegd (we waren met een grote groep)....
Nouja zoals ik zei ik ben nog aan het bijkomen en kan er niet met mijn hoofd bij dat je daar vrijwillig naar toe gaat.
pi_146705500
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:

Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?
Want het was juist een leuke locatie voor jong en oud werd door mijn schoonzus gezegd (we waren met een grote groep)....
Nouja zoals ik zei ik ben nog aan het bijkomen en kan er niet met mijn hoofd bij dat je daar vrijwillig naar toe gaat.
Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?
pi_146705575
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?
Nouja als je zegt dat een locatie leuk is voor mensen van 16 tot 60.
Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.

Nouja ik drink liever een biertje in een gezellig kroeg zeg maar.
pi_146705594
quote:

[..]

Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
Ik heb in Texas een keer moeten horen hoe "White European man" de bron van al het kwaad zijn.

Maar dat is van een oudere zwarte Texaanse vrouw die vroeger in de bus nog moest opstaan voor blanken, dus het is wel enigszins te begrijpen waar die woede vandaan komt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146705646
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 10:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien wel gaan want je voelt je beter erna? ;)
Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.
Maar ik neem nu nog ff een ibu en beslis over 15 min want ik wil wel graag en je bent niet echt actief in een sauna.
En genoeg toiletten daar voor als het misgaat :')
pi_146705660
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.
pi_146705726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik wil er eigenlijk helemaal niets meer over zeggen of lezen :'( :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de reacties onder die Tweet zijn een aantal figuren van mening dat het racisme door de discussie komt. :X
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146705745
quote:

Ik zie al dat uitgaan niet leuker is geworden :')
pi_146705786
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.
Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben die dat denkt.
pi_146705946
quote:

[..]

http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/
pi_146706088
Wat een rottige avond is dat geweest! Saar . 8)7

En Isa...ik verdwaalde in het wow topic.
Dat is een heel ander jargon, grappig om een keer te lezen.
Alleen dacht ik dat Ros gestopt was :?

En bij het deeg vouwen vroeg ik mij af, hoe de familie in het hoge noorden reageerde op het Huwelijk van Sun & Tav ^) ?

Jaaa, eindelijk de broodjes van JT gemaakt.
Die gaan zo de oven in. w/
Ik lag al in bed gisterlaat toen ik bedacht dat ik nog even deeg moest laten rijzen w/
Ben benieuwd.

FFT ? helpt een ibu tegen buikgriep O-)
Dat zou mooi zijn dan.

En ik ben zķ verbaasd over hoe primair mannen reageren uberhaupt met seksuele toespelingen om hun machteloosheid af te dekken.
Ben ook nog steeds verbaasd over wat LHO postte over 4x Henk zonder Ingrid in de trein! :X op weg naar een bierweekend.
En dat waren mannen die zich onderling uiten in verkeerde ontremde opmerkingen.

# megapost.
pi_146706158
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.
Maar ik neem nu nog ff een ibu en beslis over 15 min want ik wil wel graag en je bent niet echt actief in een sauna.
En genoeg toiletten daar voor als het misgaat :')
Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn had :D
pi_146706177
quote:

[..]

Ik ben geen dorpsfiguur maar dat klinkt ook niet als mijn ding hoor :D
pi_146706203
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef AnneX het volgende:
En ik ben zķ verbaasd over hoe primair mannen reageren uberhaupt met seksuele toespelingen om hun machteloosheid af te dekken.
Ben ook nog steeds verbaasd over wat LHO postte over 4x Henk zonder Ingrid in de trein! op weg naar een bierweekend.
En dat waren mannen die zich onderling uiten in verkeerde ontremde opmerkingen.
Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigen 8)7 Een uitspraak als 'dat is zo gay!' betekent ook gewoon iets slechts. En allemaal seksueel beladen.

En Ross is weer begonnen hoor, een uitbreiding van het spel laat hij niet lopen, hij was een beetje verveeld en daarom gestopt :+
pi_146706255
Van de week dus vrolijk de norovirus was gedraaid uit het vph.
Draagt mn.X gisteravond voor, dat de was 2x TWEE keer zou moeten draaien op zo heet mogelijk.
Nou voel ik mij vies. -O- ik was het niet tegengekomen op google.
Stomme ok- ervaring.

Hoe kan ik nou een ribfluwelen broek op 60/90 graden wassen.
Kan zo'n " besmette" broek niet naar de stomerij brengen.
Als sch.ma hoort, dat die gewoon in de wasmachine is gegaan en daarna
de naad geperst, schrikt zij zich rot.
Dat ik wollen truien regelmatig in de wolwas draai, vind zij ook al Zonde.
pi_146706313
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigen 8)7 Een uitspraak als 'dat is zo gay!' betekent ook gewoon iets slechts. En allemaal seksueel beladen.

En Ross is weer begonnen hoor, een uitbreiding van het spel laat hij niet lopen, hij was een beetje verveeld en daarom gestopt :+
Het ergste dat je kunt doen om een man te beledigen (in het hoofd van dit soort types) is ķf om hem voor homo uit te maken, ķf voor wijf. Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.

En het is zķ wijdverbreid en soms zo subtiel en vaak ook onbewust. Ik lees nogal veel over dat soort onderwerpen en dan word je je er steeds bewuster van en zorgt het soms echt dat de moed je in de schoenen zinkt. Alleen al het stigma dat aan het word 'feminisme' hangt...

Oh, en mensen die roepen dat de emancipatie geslaagd is of dat LGBT's volledig geaccepteerd zijn in dit land of dat racisme niet meer bestaat ( :') ), die moeten gewoon een schop onder hun hol.
pi_146706429
quote:
Het zijn de laatste oprispingen, vermoed ik.
Al jaren roep ik dat de wereld niet ( meer) wit te krijgen is.
Van de week hoorde ik dat ongeveer slechts 10 % van de wereldbevolking "wit" is.
Bron?
pi_146706502
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.
Wat erg eigenlijk -O-

Ik hoor overigens ook een boel homohaat om me heen en ben elke keer weer verbaast dat ogenschijnlijk normale weldenkende mensen dat soort opmerkingen kunnen maken. In hun ogen vast grapjes. En nu we het toch over wow hadden (nou ja, annex en ik :+ ) ik heb ooit in een guild gezeten met heel erg veel kroaten, serviers (ja, samen), italianen en turken. En een vrouwenhaat in dat guild, niet normaal meer. Op een dag ben ik en eigenlijk alle vrouwen die ik kende in dat guild opgestapt :W We hadden er geen trek meer in. Huidige guild veel zweden en een enorme (jaja) jodenhaat 8)7 Als je iets stoms doet oid ben je een 'filthy jew'. wtf? En ja, homo en gay zijn er ook scheldwoorden.

Wat is er nou zo moeilijk aan iedereen te respecteren, in zijn waarde te laten en te accepteren hoe iemand is (geboren). Zolang mensen jou niet proberen te bekeren of lastig vallen met hun idealen en gewoontes dan zou ik niet weten waarom je mensen zou minachten om wie ze zijn.
pi_146706536
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef AnneX het volgende:
Draagt mn.X gisteravond voor, dat de was 2x TWEE keer zou moeten draaien op zo heet mogelijk.
Stomme ok- ervaring.

Misschien wordt 2x uit voorzorg aan geraden en is 1x meestal wel voldoende? En een ribfluwelen broek kan je niet heel erg heet wassen, nee :{ Ik zou hem overigens wel naar de stomerij hebben gedaan, denk ik :X
pi_146706564
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn had :D
Grieperig en dan heb ik altijd spierpijn. Maar nog niet misselijk (gisteravond verloor ik na t eten gelijk mn eten vandaar dat ik zei mocht t toch misgaan) ;)

Ik ga het proberen, ga zo weg :)
pi_146706588
Ik betrap mezelf erop dat als een man iets stoms doet en ik erover vertel (niet waar die bij is natuurlijk :')) dat ik dan ook wel eens zeg 'ja die homo deed dit of dat' :@

Maar bedoel er geen homo homo mee want ik vind de meeste homo's echt zo leuk! Wil heel graag een homovriend :D
pi_146706988
Ipv een duur TopVintage jurkje heb ik nu 3 goedkopere jurkjes bij BonPrix besteld.
Ben benieuwd of het iets is/de juiste maat is.
In december nogal veel feestjes :D
  zondag 16 november 2014 @ 12:41:38 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146707055
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien wordt 2x uit voorzorg aan geraden en is 1x meestal wel voldoende? En een ribfluwelen broek kan je niet heel erg heet wassen, nee :{ Ik zou hem overigens wel naar de stomerij hebben gedaan, denk ik :X
Dettol of iets anders qua zut dodende meuk door de was doen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146707125
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef AnneX het volgende:
Stomme ok- ervaring.

2X op 60 en zo heet mogelijk strijken zegt het RIVM
http://www.rivm.nl/Docume(...)aarden/ISI_Norovirus

En geen details loslaten op schma :D
  zondag 16 november 2014 @ 13:27:52 #254
45206 Pietverdriet
pi_146707908
  zondag 16 november 2014 @ 13:32:53 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146708013
Racisme en discriminatie is van alle tijden, bij alle mensen en in landen etc etc.
Gewoon mensen eigen en krijg je ook nooit weg.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')