Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomenquote:Op zondag 16 november 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt
Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomen
Die studeerde gelukkig al wat jaren in Leiden, maarja nu dus op bezoek bij schoonfamilie.
Maar wel geleerd dat ik daar in ieder geval nooit meer uit ga.
Misschien wel gaan want je voelt je beter erna?quote:Op zondag 16 november 2014 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Voel me jammergenoeg niet zo lekker. Rug/schouderpijn en beetje meh. Zou vandaag dagje sauna doen met vriendin maar denk dat ik t af moet zeggen
Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?quote:Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.
Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?quote:Op zondag 16 november 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?
Want het was juist een leuke locatie voor jong en oud werd door mijn schoonzus gezegd (we waren met een grote groep)....
Nouja zoals ik zei ik ben nog aan het bijkomen en kan er niet met mijn hoofd bij dat je daar vrijwillig naar toe gaat.
Nouja als je zegt dat een locatie leuk is voor mensen van 16 tot 60.quote:Op zondag 16 november 2014 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?
Ik heb in Texas een keer moeten horen hoe "White European man" de bron van al het kwaad zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.quote:Op zondag 16 november 2014 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien wel gaan want je voelt je beter erna?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.quote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja als je zegt dat een locatie leuk is voor mensen van 16 tot 60.
Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.
Nouja ik drink liever een biertje in een gezellig kroeg zeg maar.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik wil er eigenlijk helemaal niets meer over zeggen of lezen![]()
![]()
En in de reacties onder die Tweet zijn een aantal figuren van mening dat het racisme door de discussie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Ik zie al dat uitgaan niet leuker is gewordenquote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.
Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben die dat denkt.quote:Op zondag 16 november 2014 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.
http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn hadquote:Op zondag 16 november 2014 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.
Maar ik neem nu nog ff een ibu en beslis over 15 min want ik wil wel graag en je bent niet echt actief in een sauna.
En genoeg toiletten daar voor als het misgaat
Ik ben geen dorpsfiguur maar dat klinkt ook niet als mijn ding hoorquote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigenquote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef AnneX het volgende:
En ik ben zó verbaasd over hoe primair mannen reageren uberhaupt met seksuele toespelingen om hun machteloosheid af te dekken.
Ben ook nog steeds verbaasd over wat LHO postte over 4x Henk zonder Ingrid in de trein! op weg naar een bierweekend.
En dat waren mannen die zich onderling uiten in verkeerde ontremde opmerkingen.
Het ergste dat je kunt doen om een man te beledigen (in het hoofd van dit soort types) is óf om hem voor homo uit te maken, óf voor wijf. Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigenEen uitspraak als 'dat is zo gay!' betekent ook gewoon iets slechts. En allemaal seksueel beladen.
En Ross is weer begonnen hoor, een uitbreiding van het spel laat hij niet lopen, hij was een beetje verveeld en daarom gestopt
Het zijn de laatste oprispingen, vermoed ik.quote:Op zondag 16 november 2014 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/
Wat erg eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.
Misschien wordt 2x uit voorzorg aan geraden en is 1x meestal wel voldoende? En een ribfluwelen broek kan je niet heel erg heet wassen, neequote:Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef AnneX het volgende:
Van de week dus vrolijk de norovirus was gedraaid uit het vph.
Draagt mn.X gisteravond voor, dat de was 2x TWEE keer zou moeten draaien op zo heet mogelijk.
Nou voel ik mij vies.ik was het niet tegengekomen op google.
Stomme ok- ervaring.
Hoe kan ik nou een ribfluwelen broek op 60/90 graden wassen.
Kan zo'n " besmette" broek niet naar de stomerij brengen.
Als sch.ma hoort, dat die gewoon in de wasmachine is gegaan en daarna
de naad geperst, schrikt zij zich rot.
Dat ik wollen truien regelmatig in de wolwas draai, vind zij ook al Zonde.
Grieperig en dan heb ik altijd spierpijn. Maar nog niet misselijk (gisteravond verloor ik na t eten gelijk mn eten vandaar dat ik zei mocht t toch misgaan)quote:Op zondag 16 november 2014 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |