Je staat nog raar te kijken als hij morgen uit de stoomboot staptquote:
Als hij maar zwart isquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Je staat nog raar te kijken als hij morgen uit de stoomboot stapt
10 km hier vandaan Sunnyquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
dit is wel komisch zo ja!!
Oh en omgeving Drachten Uniek
Als toch daar bent kan je ook wel even doorgaan naar Donetz en in de buurt daarvan even wat vliegtuigresten bergen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Bramito het volgende:
Beurs in Parijs. Mijn Russen komen zondag, anders was ik niet gegaan. Ik dacht als ik toch onderweg ben can ik ook wel even naar Kiev....
Kijken of ik tijd heb.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als toch daar bent kan je ook wel even doorgaan naar Donetz en in de buurt daarvan even wat vliegtuigresten bergen.
Het harde leven van een zakenvrouwquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Een mooie dag om brood te bakken. Iets minder om het vervolgens op de scooter te bezorgen.
Hoe laat ben je hier? Ik betaal wel een euro extra voor bezorgingquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Een mooie dag om brood te bakken. Iets minder om het vervolgens op de scooter te bezorgen.
Heen en weer 420 kilometer. ¤14,85 aan benzine...quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier? Ik betaal wel een euro extra voor bezorging
420 km voor 14,85quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heen en weer 420 kilometer. ¤14,85 aan benzine...
Bij het woord 'zakenvrouw' zie ik iemand in een mantelpakje voor me. Ik ben gewoon een Rotterdamse handarbeider.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het harde leven van een zakenvrouw
Kostprijs hequote:Op zaterdag 15 november 2014 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
420 km voor 14,85Dat valt me reuze mee! De koffie staat klaar
![]()
Feestje van mijn tante en oom nabij Drachten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook maar douchen en boodschapjes doen. Even langs de markt, want een bekende is daar een kraampje begonnen.
Wat ga je in het hoge noorden doen? En waar is de eindbestemming in het hoge noorden?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kostprijs heAls ik een beetje degelijk uurloon reken, met de gemiddelde snelheid van de scooter, zal ik toch een meerprijs moeten rekenen van +/- 365 euro. Krijg je het brood gratis
Drachten is nog wel een eindje rijden jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Feestje van mijn tante en oom nabij Drachten.
1,5 uur ongeveerquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drachten is nog wel een eindje rijden jaVeel plezier in ieder geval.
Ik moet daar langs een kostuumverhuurquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ruinerwold! Daar heb ik als tiener aardig wat zondagen doorgebracht in een lokaal uitgaansgelegenheid. Klok heette dat geloof ik![]()
En het bestaat nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |