Nope. Avondje Crossing Border in mijn uppie. Vanavond weer.quote:
Nee dat is voor iets anders..quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen ligt niet zo ver van RuinerwoldMoet je een kostuum aan bij het feest of is dat voor iets anders?
Onzinquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij het woord 'zakenvrouw' zie ik iemand in een mantelpakje voor me. Ik ben gewoon een Rotterdamse handarbeider.
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zitquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinJullie hebben een eigen bedrijfje dus zakenvrouw
En niks mis met mantelpakjes
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:30 schreef TAV74 het volgende:
Heeft iemand ergens nog een doosje inspiratie liggen dat niet meer gebruikt wordt?
maakt het extra coolquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zit
Isaquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat óók een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Ook al lekker bezig, ik zette mijn koffiekop gewoon naast het pijpje van de koffieautomaatquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat óók een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Wilde sex?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Dat wat Piet zegt, met een voorkeur voor wilde seks, koken en een boek lezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Na die post over wilde seks klinkt dit een beetje gek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Heeft iemand dan nog een goed idee met zoete aardappels? Het liefst als lunch ofzo.
"Ook blanke moeders uit gemengde relaties laten van zich horen, nu ze merken dat het kinderfeest voor hun eigen kinderen niet zo onbekommerd is als het voor henzelf was. "quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:16 schreef Isegrim het volgende:
http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Beste stuk over dit onderwerp dat ik tot nu toe heb gelezen.
Dan begint de vuurwerkdiscussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef golfer het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het 6 december is en we weer een jaar verlost zijn van die onzin.
Hoewel? De discussie begon dit jaar al in september, geloof ik.
Ik ben bang dat die discussie nog maanden doorgaat hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef golfer het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het 6 december is en we weer een jaar verlost zijn van die onzin.
Hoewel? De discussie begon dit jaar al in september, geloof ik.
Zit daar ook een racistisch lontje aan?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:16 schreef Isegrim het volgende:
http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Beste stuk over dit onderwerp dat ik tot nu toe heb gelezen.
Van beide kanten zijn inmiddels mensen opgepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
Hmm. Een vriend van mij (journalist voor een landelijk dagblad) loopt rond in Gouda en het schijnt toch hier en daar een beetje onaangenaam te worden met zowel protesten vóór als tégen Piet die momenteel een tikkie uit de hand dreigen te lopen nu.
Een vriendin van mij werkte daar als beveiliger. Ze zegt dat het niet leuk was; de demonstranten gingen tussen het publiek staan, de intocht is daarom ook ingekort. In een straat is er met tomaten gegooid. De Sint heeft niet lang op het balkon bij het oude Stadshuis gestaan vanwege dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
Hmm. Een vriend van mij (journalist voor een landelijk dagblad) loopt rond in Gouda en het schijnt toch hier en daar een beetje onaangenaam te worden met zowel protesten vóór als tégen Piet die momenteel een tikkie uit de hand dreigen te lopen nu.
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
zowel voor als tegenstanders van zp hebben er schuld aan.
helemaal mee eens, ik Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.
Ik ben niet zozeer voor of tegen zwarte piet, ik ben voor een samenleving waarin je op normale en redelijke toon kunt discussiëren en binnen redelijke grenzen rekening met elkaar houdt.
Ik kots echt op dit land soms.
QFT!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.
Ik ben niet zozeer voor of tegen zwarte piet, ik ben voor een samenleving waarin je op normale en redelijke toon kunt discussiëren en binnen redelijke grenzen rekening met elkaar houdt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Na die post over wilde seks klinkt dit een beetje gek.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |