Nope. Avondje Crossing Border in mijn uppie. Vanavond weer.quote:
Nee dat is voor iets anders..quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen ligt niet zo ver van RuinerwoldMoet je een kostuum aan bij het feest of is dat voor iets anders?
Onzinquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij het woord 'zakenvrouw' zie ik iemand in een mantelpakje voor me. Ik ben gewoon een Rotterdamse handarbeider.
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zitquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinJullie hebben een eigen bedrijfje dus zakenvrouw
En niks mis met mantelpakjes
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:30 schreef TAV74 het volgende:
Heeft iemand ergens nog een doosje inspiratie liggen dat niet meer gebruikt wordt?
maakt het extra coolquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zit
Isaquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat óók een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Ook al lekker bezig, ik zette mijn koffiekop gewoon naast het pijpje van de koffieautomaatquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat óók een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Wilde sex?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Dat wat Piet zegt, met een voorkeur voor wilde seks, koken en een boek lezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Na die post over wilde seks klinkt dit een beetje gek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Heeft iemand dan nog een goed idee met zoete aardappels? Het liefst als lunch ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |