RIPquote:Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef yvonne het volgende:
Geen tijd, zin en /of motivatie, doorhalen wat niet van toepassing is
Fijn dat je mod wilde worden en je voor FOK! hebt ingezet, hulde dat je niet vastgekleefd zit.
Hartstikke bedankt
Zonde inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Pijnlijke dag. Eerst maken mensen je blij met het nieuws dat GGMM stopt en dan blijkt LR te stoppen
Fuck, ik had een treinkaartje naar het Zuiderpark geboekt.quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE GAAT ER MEE HET MAASGEBOUW SLOPEN
Hij wordt mod bij het stormfront forum.quote:
Dan zul je vanaf nu wel veel punten pakken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik baal hier enorm van. Ik ga dan ook mijn ADO spelers uit mijn voetbalmanager verwijderen.
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.quote:Op maandag 3 november 2014 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierom, iemand heeft de hele discussie over de banner uit dat topic verwijderd, heel gek.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik mis dit geweldige nummer nog in de OP.
Vast.quote:Op maandag 3 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.
Bedankt voor het modden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
Uitstekend gesprokenquote:
Begon eigenlijk al na het vertrek van mijn plaatsgenoot Kapi. Die zag al in dat VBL zinkende was.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Hahaha.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
De kapitein verlaat het zinkende schip niet.quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET IS RACISTISCH EN ALS DAT JE NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND MET JE KUT HALLOWEEN
Kom vechten dan tyfusgekquote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
We weten allemaal de echte reden van jouw vertrekquote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
Ja, dat kanquote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog wel stemmen op LR voor beste MOD in VBL 2014?
Nog geen 8 maanden volgehouden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog wel stemmen op LR voor beste MOD in VBL 2014?
Hij heeft het nog lang vol gehouden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moderator mag je geen wedstrijden bezoeken. 24/7 dienst in de livetopics. Ik verwacht ook binnen een maand een einde aan mijn leven te maken.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
De weg is nu natuurlijk vrij voor de grootste calimero van heel de foks
Heatwave
Dan overweeg ik heel hard "1 april" te roepen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
Heatwave
quote:
We kunnen allemaal een keertje boos zijn op GGMM maar diep van binnen houden wij allemaal van hem en hij ook van ons.quote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb ja gestemd, hier bedoel ik niks persoonlijks mee hoor GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb ja gestemd, hier bedoel ik niks persoonlijks mee hoor GGMM.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.
mrstylo4modquote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
En het is tijd voor een PSV mod.
tompsv18, kom maar tevoorschijn.
Er is 1 keer op nee gestemd tot nu toe. Duidelijk wie dat heeft gedaan lijkt me.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.
Die persoon waar LittleRabbit zich solidair mee verklaarde, maar gewoon in het zadel blijft?quote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is 1 keer op nee gestemd tot nu toe. Duidelijk wie dat heeft gedaan lijkt me.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We kunnen allemaal een keertje boos zijn op GGMM maar diep van binnen houden wij allemaal van hem en hij ook van ons.Daar durf ik nog steeds geen stelling in te nemen. Ik ben niet op de hoogte van alle in's en out's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is veel te druk met zijn American Football, Basketball en Colombiaantjesfappen.quote:
Geen woord van gelogen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
Heatwave
neequote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk zou Stijn het gewoon moeten doen. Goed genoeg is oud genoeg.
Waarom wordt Doublepain (dubbelepijn) eigenlijk niet genoemd hier?quote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk zou Stijn het gewoon moeten doen. Goed genoeg is oud genoeg.
Omdat het een randdebiel is denk ik.quote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom wordt Doublepain (dubbelepijn) eigenlijk niet genoemd hier?
Ik zou jou endorsen, volgens mij wil je het stiekem ook wel.quote:
Gewoon even je bek houden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij lijkt me juist erg representatief voor de PSV gemeenschap hier op Fok.
Hij zou zo trots zijn als een hond met zeven lullen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou jou endorsen, volgens mij wil je het stiekem ook wel.
En Poolquote:Op maandag 3 november 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Eerlijk.
2. Objectief
3. Goede normen en waarde
Dat was wel duidelijk uit de goede normen en waarde hequote:
Insomnia_quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe FOK! VBL mod worden?
• Een Jood
• Iemand anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een omslachtige manier om jezelf naar voren te schuiven als kandidaat.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Het moet iemand worden waar René heel moe van wordt. Beetje frictie daar bij de hoge heertjes in het blauw.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Het moet iemand worden waar René heel moe van wordt. Beetje frictie daar bij de hoge heertjes in het blauw.
ajacied4lf en ValHallen, dat waren de echtequote:
Laatste keer dat ik jou gelijk ergens in gaf waren we nog vrienden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een omslachtige manier om jezelf naar voren te schuiven als kandidaat.
Dan maak ik ook kans.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Droit divinquote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6. God in je hart gesloten en derhalve zijn steun
Erwin.quote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajacied4lf en ValHallen, dat waren de echte
wel jammer dat je weg gaat verderquote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6. God in je hart gesloten en derhalve zijn steun
Wisselvallig als het weer, dat is zijn charme.quote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik jou gelijk ergens in gaf waren we nog vrienden.
Alleen Morpheus ontbreekt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajacied4lf en ValHallen, dat waren de echte
quote:
Je zocht een moment voor je nedermeme plaatje he?quote:
Ik zal met name zijn positieve notes missen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
LR was een zeer goede mod verder ik zal vooral z'n topicpointers missen.
Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal met name zijn positieve notes missen.
jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zocht een moment voor je nedermeme plaatje he?
quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een keer een note gehad van insomnia en die zag er heel goed uit.
Ik ben vanaf nu #teaminsomnia
Radicaal figuur. Kalashnikov gepoetst?quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Of we gaan gewoon dit forum op slot doen en onder leiding van Ambrosius als suborgaan in SPT posten
Poe, ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Radicaal figuur. Kalashnikov gepoetst?
Is dat positief?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.
Ok even een test:quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook zeer goed met ajacieden omgaan heb vandaag ook in AJAX SC gepost
Er mist bij Feyenoord een topsport mentaliteit.quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok even een test:
Feyenoord is erg matig.
Volgens mij stond ik op winst na onze laatste sessie. Wat je stelling verder niet ontkracht overigens.quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.
Hahaha. Poe slaat natuurlijk op Poetin. Icm kalasjnikov is dat een erg goede grap Stijn. Modwaardig.quote:
#teamInsomniaquote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er mist bij Feyenoord een topsport mentaliteit.
eensquote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een keer een note gehad van insomnia en die zag er heel goed uit.
Ik ben vanaf nu #teaminsomnia
Rot opquote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahaha. Poe slaat natuurlijk op Poetin. Icm kalasjnikov is dat een erg goede grap Stijn. Modwaardig.
Gelijkspel, toen ging je afwassen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik op winst na onze laatste sessie. Wat je stelling verder niet ontkracht overigens.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
eens
dan kan die kk pool ook nog af en toe de boel witten hier.
stiekem vind je mij een goede moderator, dat weten we beide dondersgoed.quote:Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik wacht nog steeds op het aftreden van GGMM anders beleef ik een erg teleurstellende avond.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou alleen wel voor een beetje disbalans zorgen, vind je niet?
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
quote:
Ik ga bij hen staanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik wacht nog steeds op het aftreden van GGMM anders beleef ik een erg teleurstellende avond.
Er is hoop.quote:
Stijn gaat het niet doen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
Stijn zou ook wel een goeie zijn als die zijn drift buien eens onder controle kreeg.
Niks liever. Vergeet ons geheime gebaar vooral niet. Dan zorg ik dat ik mijn lipbalsem ten alle tijde bij mij draag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dag lr. We moeten elkaar snel weer eens voorbij lopen op de grote markt
quote:
Verstandelijk gehandicapten worden niet aangenomen als mod hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Stijn gaat het niet doen.![]()
Dat heeft hij al een paar keer aangegeven.
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten worden niet aangenomen als mod hoor.
Ik ben voorquote:Op maandag 3 november 2014 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik stem voor Saind en dan maken we er biersubforum van.
Dat is ie toch nog steeds?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Na VBL traditie zal LR morgen of overmorgen wel weer blauw zijn gelukkig
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tyron het volgende:
Hierbij wil ik de geruchten bevestigen dat ik zijn opvolger word, ik was al maanden een onofficiële moderator, maar nu dus officieel.
Ik ben blij dat ik de crew mag komen versterken en wil yvonne bedanken voor haar vertrouwen!
Wat leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tyron het volgende:
Hierbij wil ik de geruchten bevestigen dat ik zijn opvolger word, ik was al maanden een onofficiële moderator, maar nu dus officieel.
Ik ben blij dat ik de crew mag komen versterken en wil yvonne bedanken voor haar vertrouwen!
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ga je ook stickers verstrekken bij goed gedrag? Ik vind dat de huidige mods zich teveel focussen op het negatieve.
Hopelijk heb je als moderator je woede wat beter onder controle dan bij haxball.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!
Volgens mij is Mortaxx al mod.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou. De ene Hagenees voor de andere.
Terwijl sommige moderators hun woede richten op de Feyenoorders (ik ben er voor julliequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je als moderator je woede wat beter onder controle dan bij haxball.
Veel succes!
Groetjes Johannes
nogal tegenstrijdig, daar waar je zelf een negatief punt bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!
Jammer dat jij dat zo voelt, ik zou hier graag over de DM verder in bespreking willen gaan en je proberen te overtuigen van mijn toch behoorlijke positieve kant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nogal tegenstrijdig, daar waar je zelf een negatief punt bent
Eriksen is een overhypete kutspeler.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Terwijl sommige moderators hun woede richten op de Feyenoorders (ik ben er voor jullie) doe ik dat met name bij haxball, zo heeft iedereen een manier om zijn frustraties te uiten.
Dit meen jij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eriksen is een overhypete kutspeler.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat zo voelt, ik zou hier graag over de DM verder in bespreking willen gaan en je proberen te overtuigen van mijn toch behoorlijke positieve kant.
Maar iedereen mag natuurlijk een mening hebben!
Klasse Tyron, jij komt er wel. Ik zal je vanaf nu ook niet meer uitlachen bij Haxball.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit meen jij niet.
Ja, ik heb behoorlijk wat mensenkennis.Ben van alle markten thuis als het ware!
Oh je mag mij best uitlachen hoor, dat betekent namelijk dat jij plezier beleeft en dat gun ik iedereen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klasse Tyron, jij komt er wel. Ik zal je vanaf nu ook niet meer uitlachen bij Haxball.
Het zou niet eerlijk zijn, iedereen weet dat jij verschrikkelijke last hebt van lag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je mag mij best uitlachen hoor, dat betekent namelijk dat jij plezier beleeft en dat gun ik iedereen.
hoe gaat het met eriksen bij spurs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wens ik jou verder een fijne dag Typisch!
Moet naar een beter team.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met eriksen bij spurs?
En dan toch zo vaak de beste van het veld, zo zie je maar weer, die Tyron heeft nog kwaliteiten ook! Haha!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn, iedereen weet dat jij verschrikkelijke last hebt van lag.
Tyron is een echte Ajacied.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Nu ga ik twijfelen tussen Tyron en Insomnia_
Dit verraad aan Inso zal je niet vergeven worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
mod hooliganquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Insomnia zou inderdaad een uitstekende collega zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Ik pleit ervoor jullie beiden aan te stellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insomnia zou inderdaad een uitstekende collega zijn.
Een apart figuur.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag van de toekomstige kandidaten horen wat ze van Emile Schelvis vinden.
Dit antwoord keur ik niet goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een apart figuur.
Zo zie je maar, moderators moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een apart figuur.
Zo zie je maar, moderators moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Jammer dat jij de meningen van anderen niet met een korreltje zout kan nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.
Iedereen is apart he? Dus het is geen belediging natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.
Zo zie je maar, users moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Je bent zelf apart.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen is apart he? Dus het is geen belediging natuurlijk.
Mortaxx heeft wel promotie naar VBL verdiend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is Mortaxx al mod.
Een Haas de Modje.quote:
Had er zelf niet om gevraagd. Was leuk voor twee dagen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijgt hij een afkoopsom mee?
Ben jij wel eens mod geweest tong?
Een geweldige zaalvoetballer, een begenadigd commentator, de meester van de subtiele humor en ook nog eens een ITALIA hooligan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag van de toekomstige kandidaten horen wat ze van Emile Schelvis vinden.
Wow deze woorden komen recht uit het hartquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een geweldige zaalvoetballer, een begenadigd commentator, de meester van de subtiele humor en ook nog eens een ITALIA hooligan.
Nee hoor die komen uit zijn mond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow deze woorden komen recht uit het hart#Inso4mod
Als je toch bijdehand doet klopt dit ook niet, want Inso heeft ze getypt en niet hardop gezegd.quote:
Zijn houding ten opzichte van fylax kan wel problemen opleverenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow deze woorden komen recht uit het hart#Inso4mod
komt ie niet meerquote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/175291
#FREELITTLERABBIT
En andersom.quote:Op maandag 10 november 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
Verwacht dat hij dit jaar weer komt posten.
LR kan niet zonder FOK! namelijk.
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..quote:Op maandag 3 november 2014 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Beste mod op dit forum naast 2happy4u
Zal uit staking 24 uur niet aanwezig zijn hier
De reactie die je quote is al 7 dagen geleden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..
@Konijntje: Het ga u goed.
Het is Iwanius.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De reactie die je quote is al 7 dagen geleden.
Je reactie is dus nogal dom.
quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..
@Konijntje: Het ga u goed.
Hij heeft wel een mooie homepage moet ik zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/175291
#FREELITTLERABBIT
Je bent scherp Renéquote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |