RIPquote:Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef yvonne het volgende:
Geen tijd, zin en /of motivatie, doorhalen wat niet van toepassing is
Fijn dat je mod wilde worden en je voor FOK! hebt ingezet, hulde dat je niet vastgekleefd zit.
Hartstikke bedankt
Zonde inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Pijnlijke dag. Eerst maken mensen je blij met het nieuws dat GGMM stopt en dan blijkt LR te stoppen
Fuck, ik had een treinkaartje naar het Zuiderpark geboekt.quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE GAAT ER MEE HET MAASGEBOUW SLOPEN
Hij wordt mod bij het stormfront forum.quote:
Dan zul je vanaf nu wel veel punten pakken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik baal hier enorm van. Ik ga dan ook mijn ADO spelers uit mijn voetbalmanager verwijderen.
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.quote:Op maandag 3 november 2014 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierom, iemand heeft de hele discussie over de banner uit dat topic verwijderd, heel gek.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik mis dit geweldige nummer nog in de OP.
Vast.quote:Op maandag 3 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.
Bedankt voor het modden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
Uitstekend gesprokenquote:
Begon eigenlijk al na het vertrek van mijn plaatsgenoot Kapi. Die zag al in dat VBL zinkende was.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Hahaha.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
De kapitein verlaat het zinkende schip niet.quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET IS RACISTISCH EN ALS DAT JE NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND MET JE KUT HALLOWEEN
Kom vechten dan tyfusgekquote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
We weten allemaal de echte reden van jouw vertrekquote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
Ja, dat kanquote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog wel stemmen op LR voor beste MOD in VBL 2014?
Nog geen 8 maanden volgehouden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog wel stemmen op LR voor beste MOD in VBL 2014?
Hij heeft het nog lang vol gehouden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moderator mag je geen wedstrijden bezoeken. 24/7 dienst in de livetopics. Ik verwacht ook binnen een maand een einde aan mijn leven te maken.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
De weg is nu natuurlijk vrij voor de grootste calimero van heel de foks
Heatwave
Dan overweeg ik heel hard "1 april" te roepen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
Heatwave
quote:
We kunnen allemaal een keertje boos zijn op GGMM maar diep van binnen houden wij allemaal van hem en hij ook van ons.quote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb ja gestemd, hier bedoel ik niks persoonlijks mee hoor GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb ja gestemd, hier bedoel ik niks persoonlijks mee hoor GGMM.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.
mrstylo4modquote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
En het is tijd voor een PSV mod.
tompsv18, kom maar tevoorschijn.
Er is 1 keer op nee gestemd tot nu toe. Duidelijk wie dat heeft gedaan lijkt me.quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook ja gestemd en bedoelde het wel persoonlijk.
Die persoon waar LittleRabbit zich solidair mee verklaarde, maar gewoon in het zadel blijft?quote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is 1 keer op nee gestemd tot nu toe. Duidelijk wie dat heeft gedaan lijkt me.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We kunnen allemaal een keertje boos zijn op GGMM maar diep van binnen houden wij allemaal van hem en hij ook van ons.Daar durf ik nog steeds geen stelling in te nemen. Ik ben niet op de hoogte van alle in's en out's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is veel te druk met zijn American Football, Basketball en Colombiaantjesfappen.quote:
Geen woord van gelogen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
Heatwave
neequote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk zou Stijn het gewoon moeten doen. Goed genoeg is oud genoeg.
Waarom wordt Doublepain (dubbelepijn) eigenlijk niet genoemd hier?quote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk zou Stijn het gewoon moeten doen. Goed genoeg is oud genoeg.
Omdat het een randdebiel is denk ik.quote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom wordt Doublepain (dubbelepijn) eigenlijk niet genoemd hier?
Ik zou jou endorsen, volgens mij wil je het stiekem ook wel.quote:
Gewoon even je bek houden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij lijkt me juist erg representatief voor de PSV gemeenschap hier op Fok.
Hij zou zo trots zijn als een hond met zeven lullen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou jou endorsen, volgens mij wil je het stiekem ook wel.
En Poolquote:Op maandag 3 november 2014 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1. Eerlijk.
2. Objectief
3. Goede normen en waarde
Dat was wel duidelijk uit de goede normen en waarde hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |