RIPquote:Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef yvonne het volgende:
Geen tijd, zin en /of motivatie, doorhalen wat niet van toepassing is
Fijn dat je mod wilde worden en je voor FOK! hebt ingezet, hulde dat je niet vastgekleefd zit.
Hartstikke bedankt
Zonde inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 18:51 schreef hafcfan het volgende:
Pijnlijke dag. Eerst maken mensen je blij met het nieuws dat GGMM stopt en dan blijkt LR te stoppen
Fuck, ik had een treinkaartje naar het Zuiderpark geboekt.quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIE GAAT ER MEE HET MAASGEBOUW SLOPEN
Hij wordt mod bij het stormfront forum.quote:
Dan zul je vanaf nu wel veel punten pakken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik baal hier enorm van. Ik ga dan ook mijn ADO spelers uit mijn voetbalmanager verwijderen.
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.quote:Op maandag 3 november 2014 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hierom, iemand heeft de hele discussie over de banner uit dat topic verwijderd, heel gek.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
Ik mis dit geweldige nummer nog in de OP.
Vast.quote:Op maandag 3 november 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken domme klungel.
Bedankt voor het modden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
Uitstekend gesprokenquote:
Begon eigenlijk al na het vertrek van mijn plaatsgenoot Kapi. Die zag al in dat VBL zinkende was.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh en dag en zulks. Mijn excuses voor mijn vertrek. Ook ik zie in dat VBL nooit meer van enig niveau zal kunnen zijn na mijn vertrek.
Hahaha.quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik draag Mexicanobakker aan als nieuwe moderator. Een user die dichtbij de maatschappij staat en een klik heeft met elk rozijntje. Redelijk vaak aanwezig in de wedstrijdtopics behalve wanneer PSV speelt.
GO GO GO GO GO.
De kapitein verlaat het zinkende schip niet.quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:02 schreef Nober het volgende:
Tijd dat GGMM ook optieft dan kunnen superniger en WeertGeelders het overnemen.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET IS RACISTISCH EN ALS DAT JE NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND MET JE KUT HALLOWEEN
Kom vechten dan tyfusgekquote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
We weten allemaal de echte reden van jouw vertrekquote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
ZWARTE PIET MOET BLIJVEN WANT DAT IS TRADITIE EN ALS JE HET NIET BEVALT DAN GA JE MAAR LEKKER TERUG NAAR JE EIGEN LAND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |