Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zal met name zijn positieve notes missen.
jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zocht een moment voor je nedermeme plaatje he?
quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een keer een note gehad van insomnia en die zag er heel goed uit.
Ik ben vanaf nu #teaminsomnia
Radicaal figuur. Kalashnikov gepoetst?quote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Of we gaan gewoon dit forum op slot doen en onder leiding van Ambrosius als suborgaan in SPT posten
Poe, ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Radicaal figuur. Kalashnikov gepoetst?
Is dat positief?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.
Ok even een test:quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan ook zeer goed met ajacieden omgaan heb vandaag ook in AJAX SC gepost
Er mist bij Feyenoord een topsport mentaliteit.quote:Op maandag 3 november 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ok even een test:
Feyenoord is erg matig.
Volgens mij stond ik op winst na onze laatste sessie. Wat je stelling verder niet ontkracht overigens.quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zijn aan-mongoloïde-grenzende fifaskills.
Hahaha. Poe slaat natuurlijk op Poetin. Icm kalasjnikov is dat een erg goede grap Stijn. Modwaardig.quote:
#teamInsomniaquote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er mist bij Feyenoord een topsport mentaliteit.
eensquote:Op maandag 3 november 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een keer een note gehad van insomnia en die zag er heel goed uit.
Ik ben vanaf nu #teaminsomnia
Rot opquote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hahaha. Poe slaat natuurlijk op Poetin. Icm kalasjnikov is dat een erg goede grap Stijn. Modwaardig.
Gelijkspel, toen ging je afwassen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik op winst na onze laatste sessie. Wat je stelling verder niet ontkracht overigens.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
eens
dan kan die kk pool ook nog af en toe de boel witten hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |