Je post ineens in VBL en dan roep je om wie?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wie gaat het worden dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Waarom staat degene die het wordt er niet tussen?
Of Yvonne loopt te trollen
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik maak het nog een beetje spannend
De username rijmt op appel
Happel gaat ook nooit zijn jodenster verstrekken aan Danny.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doen
Godverdommequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Aiaiai, daar gaat je streetcredquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Hoe kon ik #teamjohannes vergeten?
Jij stond op W2 toch pik? Kom eens meeten met ons. Is Dekatria ook bevallen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Johannesquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wilde op Cavaliers of johannes_vermeer stemmen, staan die twee idioten er niet op. Dan maar voor Stylo.
Ik dacht al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Shreyas staat er ook in.
Zegt dus niet zoveel.
Eigenlijk wist je gewoon niet hoe het moestquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou trouwens stemmen op Johannes, Mexicano, Niels, LR of DP. Omdat ik geen keuze kan maken, heb ik besloten geen stem uit te brengen
Vergeet je niet iemandquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Begint het speculeren weer
Wie denk jij dat de nieuwe VBL-mod gaat worden?
Discussieer er hier op los
Poll: Wie wordt de nieuwe VBL-mod?
• Ajacied422
• Tarado
• TwenteFC
• Jancees
• Sjaakbauer
• Caland
• Smoofie
• KnutdeIJsbeer
• Littlerabbit
• AFCNiels
• tong80
• Onlogisch
• Doublepain
• mrstylo
• Tyron
• Insomnia
• Charmed_Angel
• Helpmefok
• Mansjester
• Buitendam
• JR-style-93
• Dj_Day-V
• Guus_Geluk7
• Heeinz
• Grifte
• Shreyas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gefeliciteerd #Guus4Modquote:
Het spijt mequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand
#Teamjohannes
Daarom moet je dus nooit MOD worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou vanuit FOK! oogpunt enorm clever zijn. Vanaf dat punt MOET ik me normaal gedragen..
met die redenering kunnen ze half vbl mod gevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou vanuit FOK! oogpunt enorm clever zijn. Vanaf dat punt MOET ik me normaal gedragen..
Jawel joh, heerlijk man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom moet je dus nooit MOD worden.
Ik en Tong80 denken er ook zo over.
Nee, vanaf dat moment moeten alle andere users eens beginnen zich normaal te gedragen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens Da_Sandman ben ik een opperNSB'er. Tijd om die carriere met succes voort te zetten.
dit Johannes gaat het worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes ga jij echt naar de blauw?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, vanaf dat moment moeten alle andere users eens beginnen zich normaal te gedragen!
Alle users die je niet aanstaan laten bannen. Problem solved.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zet mijn centen nog steeds op Typisch.
Ik heb eigenlijk aan niemand een hekel. Wel zouden jongens als Herqules en de voormalige Shreyas een paar weekjes minder te doen hebben op de sociale werkplaats n.a.v. hun ban.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alle users die je niet aanstaan laten bannen. Problem solved.
Natuurlijk niet!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Johannes ga jij echt naar de blauw?
Deze opmerking is tegen het zere been.quote:
Je mag van mij alleen tijdens Le Tour naar de blauw.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Of toch wel?
Ik begin anders wel ff met de Tour en het WK.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag van mij alleen tijdens Le Tour naar de blauw.
Alleen GGMM is écht actief in het modden. Je kan hem een lul vinden of niet, maar hij is wel verreweg het meeste aanwezig. Hij heeft het stokje al een keer neergelegd, en binnen 6 maanden is die zuurpruim het vast wel weer zat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er zijn nog steeds drie MODs dus ik denk niemand.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Catch22- het volgende:
Als hmf mod wordt, kom ik nooit meer in vbl. Irritante troll
Ik ben voor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin anders wel ff met de Tour en het WK.
Dan blijf je alleen met de die-hard VBL'ers over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen GGMM is écht actief in het modden. Je kan hem een lul vinden of niet, maar hij is wel verreweg het meeste aanwezig. Hij heeft het stokje al een keer neergelegd, en binnen 6 maanden is die zuurpruim het vast wel weer zat.
Zeker dat er versterking moet komen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk aan niemand een hekel. Wel zouden jongens als Herqules en de voormalige Shreyas een paar weekjes minder te doen hebben op de sociale werkplaats n.a.v. hun ban.
Vind het altijd typisch dat mensen denken dat ik haatdragend ben ofzo. Maak me geen seconde druk.
Geen idee wat hem bezielde inderdaadquote:
2.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
1 stem. Dit is een teken. Bedankt trouwe fan
Bijkomend voordeel van de meeste van de namen op de lijst, is dat jij dan automatisch de beste VBL mod 2014 wordt.quote:
Daarom hoop ik ook op een Ajacied, als het een Feyenoorder wordt stemmen al die Feyenoorders weer op hem.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel van de meeste van de namen op de lijst, is dat jij dan automatisch de beste VBL mod 2014 wordt.
Zou alleen wel voor een beetje disbalans zorgen, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook op een Ajacied, als het een Feyenoorder wordt stemmen al die Feyenoorders weer op hem.
Dat is Tyron.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou alleen wel voor een beetje disbalans zorgen, vind je niet?
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
Gelukkig trollde GGMM echt nooit, dat scheeltquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
GGMM trollt inderdaad wel eens, dus om daar nog een troll bij te zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig trollde GGMM echt nooit, dat scheelt
Bij deze stel ik me beschikbaar als interim. Moet er wel snel een vaste mod komen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me beschikbaar als interim. Moet er wel snel een vaste mod komen.
Ik ga ongeslagen blijven zoals Rob Baan ooit.
Ik vind je beter in een vrije rol.quote:
Als vrije trol ja.quote:
Heb m'n eigen forum gehad op FOK! hoor.quote:
Iedereen maakt fouten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb m'n eigen forum gehad op FOK! hoor.
Was wel blij dat ik er vanaf was.
DEZE MANquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
PIEP PIEP HALLO PIEP PIEP HALLOquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook op een Ajacied, als het een Feyenoorder wordt stemmen al die Feyenoorders weer op hem.
Alleen als Happel het doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PIEP PIEP HALLO PIEP PIEP HALLO
Er zijn verdomme meer neuzen dan Feyenoorders op dit forum
Mocht ik mod worden verander ik hem weer terug in Arno.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeinz4mod. Met je Arno UI dwong je wel meer respect af.
Afgesproken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden verander ik hem weer terug in Arno.
Oh knulletje. Het zit je echt diep. Nogmaals heel erg sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel joh, heerlijk man.
Volgens Da_Sandman ben ik een opperNSB'er. Tijd om die carriere met succes voort te zetten.
Ja, toe maar. Maak er maar een Ajax only clubje vanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Verder zou ik Tarado een goede mod vinden.
Is het nu toch al? Zonder DonRaja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, toe maar. Maak er maar een Ajax only clubje van
Het is bewezen dat mensen die Feyenoorder zijn wiens nickname begint met een H, genieën zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga voor een Feyenoorder![]()
Maakt niet uit wie
Ik zeg toch niet dat het niet goed geschreven is man!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon goed geschreven hoor
En het klopt nog eens ook
Ik zou het niet willen ontkennen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, toe maar. Maak er maar een Ajax only clubje van
Niet helemaal... Tukkermod hieroquote:
Mr Albagodquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
Ik ga voor KingRoland, die heeft zo'n leuke UI
quote: