Je post ineens in VBL en dan roep je om wie?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wie gaat het worden dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Waarom staat degene die het wordt er niet tussen?
Of Yvonne loopt te trollen
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik maak het nog een beetje spannend
De username rijmt op appel
Happel gaat ook nooit zijn jodenster verstrekken aan Danny.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doen
Godverdommequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Aiaiai, daar gaat je streetcredquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Hoe kon ik #teamjohannes vergeten?
Jij stond op W2 toch pik? Kom eens meeten met ons. Is Dekatria ook bevallen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Johannesquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wilde op Cavaliers of johannes_vermeer stemmen, staan die twee idioten er niet op. Dan maar voor Stylo.
Ik dacht al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Shreyas staat er ook in.
Zegt dus niet zoveel.
Eigenlijk wist je gewoon niet hoe het moestquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou trouwens stemmen op Johannes, Mexicano, Niels, LR of DP. Omdat ik geen keuze kan maken, heb ik besloten geen stem uit te brengen
Vergeet je niet iemandquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Begint het speculeren weer
Wie denk jij dat de nieuwe VBL-mod gaat worden?
Discussieer er hier op los
Poll: Wie wordt de nieuwe VBL-mod?
• Ajacied422
• Tarado
• TwenteFC
• Jancees
• Sjaakbauer
• Caland
• Smoofie
• KnutdeIJsbeer
• Littlerabbit
• AFCNiels
• tong80
• Onlogisch
• Doublepain
• mrstylo
• Tyron
• Insomnia
• Charmed_Angel
• Helpmefok
• Mansjester
• Buitendam
• JR-style-93
• Dj_Day-V
• Guus_Geluk7
• Heeinz
• Grifte
• Shreyas
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gefeliciteerd #Guus4Modquote:
Het spijt mequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je niet iemand
#Teamjohannes
Daarom moet je dus nooit MOD worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou vanuit FOK! oogpunt enorm clever zijn. Vanaf dat punt MOET ik me normaal gedragen..
met die redenering kunnen ze half vbl mod gevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou vanuit FOK! oogpunt enorm clever zijn. Vanaf dat punt MOET ik me normaal gedragen..
Jawel joh, heerlijk man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom moet je dus nooit MOD worden.
Ik en Tong80 denken er ook zo over.
Nee, vanaf dat moment moeten alle andere users eens beginnen zich normaal te gedragen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens Da_Sandman ben ik een opperNSB'er. Tijd om die carriere met succes voort te zetten.
dit Johannes gaat het worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes ga jij echt naar de blauw?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, vanaf dat moment moeten alle andere users eens beginnen zich normaal te gedragen!
Alle users die je niet aanstaan laten bannen. Problem solved.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zet mijn centen nog steeds op Typisch.
Ik heb eigenlijk aan niemand een hekel. Wel zouden jongens als Herqules en de voormalige Shreyas een paar weekjes minder te doen hebben op de sociale werkplaats n.a.v. hun ban.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alle users die je niet aanstaan laten bannen. Problem solved.
Natuurlijk niet!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Johannes ga jij echt naar de blauw?
Deze opmerking is tegen het zere been.quote:
Je mag van mij alleen tijdens Le Tour naar de blauw.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
Of toch wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |