Je post ineens in VBL en dan roep je om wie?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wie gaat het worden dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
Waarom staat degene die het wordt er niet tussen?
Of Yvonne loopt te trollen
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik maak het nog een beetje spannend
De username rijmt op appel
Happel gaat ook nooit zijn jodenster verstrekken aan Danny.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Happel staat er niet tussen omdat ie al mod is geweest en vast niet zo debiel is om het nog een keer te willen doen
Godverdommequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Aiaiai, daar gaat je streetcredquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Hoe kon ik #teamjohannes vergeten?
Jij stond op W2 toch pik? Kom eens meeten met ons. Is Dekatria ook bevallen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Grifte het volgende:
Johannes Vermeer is actief, heeft geen clubvoorkeur (ja op wat Groningen-ironie na) en is voorvechter van Jessica Alba gifs.
Maar hij staat niet in de lijst... dus op HMF gestemd. Beetje leven in de brouwerij.
Johannesquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wilde op Cavaliers of johannes_vermeer stemmen, staan die twee idioten er niet op. Dan maar voor Stylo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |