Dat is Tyron.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou alleen wel voor een beetje disbalans zorgen, vind je niet?
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
Gelukkig trollde GGMM echt nooit, dat scheeltquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
GGMM trollt inderdaad wel eens, dus om daar nog een troll bij te zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig trollde GGMM echt nooit, dat scheelt
Bij deze stel ik me beschikbaar als interim. Moet er wel snel een vaste mod komen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze stel ik me beschikbaar als interim. Moet er wel snel een vaste mod komen.
Ik ga ongeslagen blijven zoals Rob Baan ooit.
Ik vind je beter in een vrije rol.quote:
Als vrije trol ja.quote:
Heb m'n eigen forum gehad op FOK! hoor.quote:
Iedereen maakt fouten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb m'n eigen forum gehad op FOK! hoor.
Was wel blij dat ik er vanaf was.
DEZE MANquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
PIEP PIEP HALLO PIEP PIEP HALLOquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook op een Ajacied, als het een Feyenoorder wordt stemmen al die Feyenoorders weer op hem.
Alleen als Happel het doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PIEP PIEP HALLO PIEP PIEP HALLO
Er zijn verdomme meer neuzen dan Feyenoorders op dit forum
Mocht ik mod worden verander ik hem weer terug in Arno.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeinz4mod. Met je Arno UI dwong je wel meer respect af.
Afgesproken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden verander ik hem weer terug in Arno.
Oh knulletje. Het zit je echt diep. Nogmaals heel erg sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel joh, heerlijk man.
Volgens Da_Sandman ben ik een opperNSB'er. Tijd om die carriere met succes voort te zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |