Een apart figuur.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag van de toekomstige kandidaten horen wat ze van Emile Schelvis vinden.
Dit antwoord keur ik niet goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een apart figuur.
Zo zie je maar, moderators moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een apart figuur.
Zo zie je maar, moderators moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Jammer dat jij de meningen van anderen niet met een korreltje zout kan nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.
Iedereen is apart he? Dus het is geen belediging natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima, maar nu hoop ik dat je geen moderator wordt.
Zo zie je maar, users moeten nou eenmaal eerlijk zijn.
Je bent zelf apart.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen is apart he? Dus het is geen belediging natuurlijk.
Mortaxx heeft wel promotie naar VBL verdiend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is Mortaxx al mod.
Een Haas de Modje.quote:
Had er zelf niet om gevraagd. Was leuk voor twee dagen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Krijgt hij een afkoopsom mee?
Ben jij wel eens mod geweest tong?
Een geweldige zaalvoetballer, een begenadigd commentator, de meester van de subtiele humor en ook nog eens een ITALIA hooligan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag van de toekomstige kandidaten horen wat ze van Emile Schelvis vinden.
Wow deze woorden komen recht uit het hartquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een geweldige zaalvoetballer, een begenadigd commentator, de meester van de subtiele humor en ook nog eens een ITALIA hooligan.
Nee hoor die komen uit zijn mond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow deze woorden komen recht uit het hart#Inso4mod
Als je toch bijdehand doet klopt dit ook niet, want Inso heeft ze getypt en niet hardop gezegd.quote:
Zijn houding ten opzichte van fylax kan wel problemen opleverenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow deze woorden komen recht uit het hart#Inso4mod
komt ie niet meerquote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/175291
#FREELITTLERABBIT
En andersom.quote:Op maandag 10 november 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
Verwacht dat hij dit jaar weer komt posten.
LR kan niet zonder FOK! namelijk.
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..quote:Op maandag 3 november 2014 18:52 schreef Snowbells het volgende:
Beste mod op dit forum naast 2happy4u
Zal uit staking 24 uur niet aanwezig zijn hier
De reactie die je quote is al 7 dagen geleden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..
@Konijntje: Het ga u goed.
Het is Iwanius.quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De reactie die je quote is al 7 dagen geleden.
Je reactie is dus nogal dom.
quote:Op maandag 10 november 2014 18:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je toch stiekem binnen 3 uur weer koekeloert op FOK!..
@Konijntje: Het ga u goed.
Hij heeft wel een mooie homepage moet ik zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef wickedmen het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/175291
#FREELITTLERABBIT
Je bent scherp Renéquote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |