Wat leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tyron het volgende:
Hierbij wil ik de geruchten bevestigen dat ik zijn opvolger word, ik was al maanden een onofficiėle moderator, maar nu dus officieel.
Ik ben blij dat ik de crew mag komen versterken en wil yvonne bedanken voor haar vertrouwen!
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ga je ook stickers verstrekken bij goed gedrag? Ik vind dat de huidige mods zich teveel focussen op het negatieve.
Hopelijk heb je als moderator je woede wat beter onder controle dan bij haxball.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!
Volgens mij is Mortaxx al mod.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou. De ene Hagenees voor de andere.
Terwijl sommige moderators hun woede richten op de Feyenoorders (ik ben er voor julliequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je als moderator je woede wat beter onder controle dan bij haxball.
Veel succes!
Groetjes Johannes
nogal tegenstrijdig, daar waar je zelf een negatief punt bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sterk punt inderdaad, terwijl de huidige moderators vooral de negatieve punten proberen te verbergen zal ik de positieve punten versterken en belonen!
Jammer dat jij dat zo voelt, ik zou hier graag over de DM verder in bespreking willen gaan en je proberen te overtuigen van mijn toch behoorlijke positieve kant.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nogal tegenstrijdig, daar waar je zelf een negatief punt bent
Eriksen is een overhypete kutspeler.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Terwijl sommige moderators hun woede richten op de Feyenoorders (ik ben er voor jullie) doe ik dat met name bij haxball, zo heeft iedereen een manier om zijn frustraties te uiten.
Dit meen jij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eriksen is een overhypete kutspeler.
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat zo voelt, ik zou hier graag over de DM verder in bespreking willen gaan en je proberen te overtuigen van mijn toch behoorlijke positieve kant.
Maar iedereen mag natuurlijk een mening hebben!
Klasse Tyron, jij komt er wel. Ik zal je vanaf nu ook niet meer uitlachen bij Haxball.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit meen jij niet.
Ja, ik heb behoorlijk wat mensenkennis.Ben van alle markten thuis als het ware!
Oh je mag mij best uitlachen hoor, dat betekent namelijk dat jij plezier beleeft en dat gun ik iedereen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klasse Tyron, jij komt er wel. Ik zal je vanaf nu ook niet meer uitlachen bij Haxball.
Het zou niet eerlijk zijn, iedereen weet dat jij verschrikkelijke last hebt van lag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh je mag mij best uitlachen hoor, dat betekent namelijk dat jij plezier beleeft en dat gun ik iedereen.
hoe gaat het met eriksen bij spurs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan wens ik jou verder een fijne dag Typisch!
Moet naar een beter team.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe gaat het met eriksen bij spurs?
En dan toch zo vaak de beste van het veld, zo zie je maar weer, die Tyron heeft nog kwaliteiten ook! Haha!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn, iedereen weet dat jij verschrikkelijke last hebt van lag.
Tyron is een echte Ajacied.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Nu ga ik twijfelen tussen Tyron en Insomnia_
Dit verraad aan Inso zal je niet vergeven worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
mod hooliganquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Insomnia zou inderdaad een uitstekende collega zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
Ik pleit ervoor jullie beiden aan te stellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insomnia zou inderdaad een uitstekende collega zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |