stiekem vind je mij een goede moderator, dat weten we beide dondersgoed.quote:Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik wacht nog steeds op het aftreden van GGMM anders beleef ik een erg teleurstellende avond.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou alleen wel voor een beetje disbalans zorgen, vind je niet?
Maar dan zou je denk ik voor iemand als Heeinz moeten gaan, volgens mij trollt hij het minst.
quote:
Ik ga bij hen staanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik wacht nog steeds op het aftreden van GGMM anders beleef ik een erg teleurstellende avond.
Er is hoop.quote:
Stijn gaat het niet doen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
Stijn zou ook wel een goeie zijn als die zijn drift buien eens onder controle kreeg.
Niks liever. Vergeet ons geheime gebaar vooral niet. Dan zorg ik dat ik mijn lipbalsem ten alle tijde bij mij draag.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Dag lr. We moeten elkaar snel weer eens voorbij lopen op de grote markt
quote:
Verstandelijk gehandicapten worden niet aangenomen als mod hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Stijn gaat het niet doen.![]()
Dat heeft hij al een paar keer aangegeven.
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten worden niet aangenomen als mod hoor.
Ik ben voorquote:Op maandag 3 november 2014 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik stem voor Saind en dan maken we er biersubforum van.
Dat is ie toch nog steeds?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Na VBL traditie zal LR morgen of overmorgen wel weer blauw zijn gelukkig
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:09 schreef Tyron het volgende:
Hierbij wil ik de geruchten bevestigen dat ik zijn opvolger word, ik was al maanden een onofficiële moderator, maar nu dus officieel.
Ik ben blij dat ik de crew mag komen versterken en wil yvonne bedanken voor haar vertrouwen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |