quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef JanCees het volgende:
Net wezen voetbaltrainen.
Ik werd telkens het bos in gestuurd door een man van eind vijftig in een celtic shirt.
Okéquote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
Net wezen voetbaltrainen.
Ik werd telkens het bos in gestuurd door een man van eind vijftig in een celtic shirt.
Hmm dus zal wel een nulletje of 0-3 of 0-4 worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Vallen een beetje tegen, maar nog altijd een paar klasses beter dan Barcelona.
Qua schwalbes kan ie prima mee met Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Gruisman het volgende:
Bojan kan dit matige Barcelona wel weer een kwaliteitsimpuls geven
InZanity is objectief dus kan je op zijn woord geloven.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hmm dus zal wel een nulletje of 0-3 of 0-4 worden.
Juist wel vind ikquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker.
Tering, dat jij nooit moe wordt van jezelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Qua schwalbes kan ie prima mee met Barcelona.
166/183quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/dlh1231/2014_daily_points_leaders
Eerst mensen aansporen om goede grappen te maken en nu ditquote:
Beetje vermaak in de rust.quote:
Ik spoor niemand nergens toe aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eerst mensen aansporen om goede grappen te maken en nu dit
zak in elkaar joh -- gekquote:
Rijkelijke schat?quote:
mag het wel zonder spoilers danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op al die spoilers op een rij is gewoon rete-irritant.
Daarom vraag ik het ook aan hem.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
InZanity is objectief dus kan je op zijn woord geloven.
Berichten met een quote erin of met tekst zijn ook irritant! Hoezo zijn spoiler nou weer rete-irritant?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op al die spoilers op een rij is gewoon rete-irritant.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee 100 mopjes op een rij zonder spoiler is ook irritant. Er is ergens een mopjestopic he?
Precies, die hond kan toch nog bekkenstoten zonder poten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snapte die van Tyron denk ik niet.
Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Berichten met een quote erin of met tekst zijn ook irritant! Hoezo zijn spoiler nou weer rete-irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik vind jullie ook een olijk koppel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
René en ik vinden elkaar vaak grappig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het Spaanse journaal.
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
laatste uitslag is verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: moet nog verder
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 22:24:34 ]
auquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.
Hehe ;*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryWe zitten in elkaars vaarwater he?
Ik ben weer weg.
Moet je me maar mod maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga ons even tegen elkaar uitspelen
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.quote:
*schlick *schlick *schlickquote:
Dat kan ik niet schat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
echt hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagodquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
Als karina eerder was geweest was het wel karivoor geweest
Bij deze draag ik johannes voorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]Gelhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent anders de enige die er tegen is.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagod
Ik daarentegen..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, oke.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige die er tegen is.
Ah jaquote:
Oh, je gespeelde vijandigheid was uit eigenbelang.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
#Heeinz4Modquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
IQ is overrated.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende iq test hoog scoor, zodat jullie me niet meer kunnen pesten
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef TheRulingEagle het volgende:
Wát? Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitnodiging aanvaardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jullie ook een olijk koppel.
Jullie zijn bij dezen uitgenodigd voor mijn verjaardag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef TheRulingEagle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voor je supporteren.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende iq test hoog scoor, zodat jullie me niet meer kunnen pesten
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dingen doen die niet uit eigenbelang zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, je gespeelde vijandigheid was uit eigenbelang.
Zo maak je geen vrienden.
Kijk, dit bedoel ik dus.quote:
Bedankt, dat waardeer ik.quote:
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dingen doen die niet uit eigenbelang zijn
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus.
Hmm lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
Niemand neemt de moeite om dit te lezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Ruif het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben volgens mij de enige persoon die nooit een echt lekkere livestream kan vinden. Meestal toch vrij veel haperingen en zeer korrelig op fullscreen. Met Sopcast is het wat beter, maar op deze Chromebook wil dat niet geinstalleerd. Als iemand een hele fijne site heeft waar je goede kwaliteit streams hebt, wil je me dan even PM'en, aangezien een link hier niet magIk en de 26 weeskinderen die ik graag een leuke wedstrijd wil laten zien zijn je heeeeel dankbaar [ link | afbeelding ]
En de mijne. Immers ; een vijand van johannes is een vijand van mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
jan met de korte achternaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Ruif het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben volgens mij de enige persoon die nooit een echt lekkere livestream kan vinden. Meestal toch vrij veel haperingen en zeer korrelig op fullscreen. Met Sopcast is het wat beter, maar op deze Chromebook wil dat niet geinstalleerd. Als iemand een hele fijne site heeft waar je goede kwaliteit streams hebt, wil je me dan even PM'en, aangezien een link hier niet magIk en de 26 weeskinderen die ik graag een leuke wedstrijd wil laten zien zijn je heeeeel dankbaar [ link | afbeelding ]
Die doen het bij mij nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
jan met de korte achternaam.
Haha xp
achternaam cees?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
jan met de korte achternaam.
Haha xp
100 % ANTI HEINZquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de mijne. Immers ; een vijand van johannes is een vijand van mij.
#teamjohannes
Paxcon.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem nog 1 iemand die tegen is.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
Nou als stand bij Sunderland zo blijft dan gaan de taps open in de pubs in Liverpool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem nog 1 iemand die tegen is.
Kapi en Cavaliers wat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik.
Ik haal jou trouwens de hele tijd met Kapi door elkaar. Ook dat zal wel met mijn iq te maken hebben![]()
Tijd om te gaan slapen dus. Fijne wedstrijd nog allen
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxcon is helemaal niet tegen, we hebben laatst nog mijn notes doorgenomen en we hebben geconcludeerd dat ze allemaal onterecht zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je dan nog wel gelukkig in je functie als mod?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorVerder is deze discussie helemaal niet relevant aangezien we niet eens op zoek zijn naar een mod.
Ik wil helemaal niet op VBL.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorVerder is deze discussie helemaal niet relevant aangezien we niet eens op zoek zijn naar een mod.
Zeer. Als je voor de aandacht mod wil worden ben je sowieso ongeschikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je dan nog wel gelukkig in je functie als mod?
Jij hebt Neymar zijn naam als naamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neymar heeft mijn naam achterop zijn rug
Dan is mijn mening niet rullevant.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet op VBL.
Pax weet dit.
Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neymar daar ben ik het niet mee eens.
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer. Als je voor de aandacht mod wil worden ben je sowieso ongeschikt.
Ik niet. Ik zal hem nooit laten vallen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggen
Spaans commentaar > Al het andere commentaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef Ruif het volgende:
Wat is dat Engelse commentaar toch superieur aan dat Nederlandse gehakkel
Uh, oke.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggen
Krijg je er dan sambal bij als je wint?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Ruif het volgende:
Ik gok op een doelpuntje in minuut 57! (voor degenen die wat extra verdienen willen via een vage Chinese goksite)
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je? Ik heb de keuze uit het een en ander maar ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden. Advies is welkom.
Okee wil je er nu weer even mee op houden?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je er dan sambal bij als je wint?
Of sambal wesp
Je lijkt al net een echte modquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee wil je er nu weer even mee op houden?
Neequote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee wil je er nu weer even mee op houden?
Waarschijnlijk krijg je er gratis een vage ziekte bij. Sambal herpes of zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je er dan sambal bij als je wint?
Of sambal wesp
Ach als mijn ogen maar niet zo nauw gaan staan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je er gratis een vage ziekte bij. Sambal herpes of zo.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef TheRulingEagle het volgende:
[image not found]quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een zalmsalade.
Er is geen ruk aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Nou.. niet de wedstrijd waar we op hadden gehoopt he.
Kan Bale ook burgers flippen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef inZanity het volgende:
Bale is een beetje de Immers van Real. Geweldige speler maar mist teveel kansen.
Immers heeft wel wat meer inzicht en techniek, verder een terechte vergelijking!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef inZanity het volgende:
Bale is een beetje de Immers van Real. Geweldige speler maar mist teveel kansen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Casilt, goed geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is dat voor hondenkotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Niet eens Casollias?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Weet jij wat Casillas? Nou dat is zeker geen thriller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen, Cavaliers gaat zo een plaatje posten, ik wil jullie aanraden er niet naar te kijken.
Luister nou Heeinz4mod.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
Messi wandelt al 6 jaar. Maar nu hij een paar wedstrijden minder aan de bal komt is het ineens heel vreemd en is er iets aan de hand.
In tonijnsalade zit ook geen sla.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Ruif het volgende:
[..]
Immers heeft wel wat meer inzicht en techniek, verder een terechte vergelijking!
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In tonijnsalade zit ook geen sla.
Als doet er niet toe.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Als het verse en goede tonijnsalade is in een restaurant kan het best.
Ik sla jouw reacties meestal overquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
En in Huzarensalade... Nou ja, je weet wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In tonijnsalade zit ook geen sla.
Zou ze bellen: 0900-0906quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet eens met ze.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon.
Tomaat, komkommer, uitje, augurkje. En dan gooi ik er denk ik wat tonijn doorheen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mocht Typisch geïnteresseerd zijn wat ik zojuist heb gemaakt:
tonijnsalade van lijngevangen tonijn, sambal, chilisaus, mayonaise, zwarte peper, paprikapoeder, bosuitjes, een fijne brunoise van wortel, een scheutje ketjap manis en een kleine kneep limoensap op een krokantje van donker volkoren streekbrood.
Bedankt voor de culinaire tip, ik stel het altijd op prijs.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekkere drankjes van te maken maar dan wel van die nootjes uit Valencia
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik sla jouw reacties meestal over
grapje
Enemigo numero unoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Iniesta als hij scoort tegen Nederland?
Goed zo. Knap geraden.quote:
Een assholelijer.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben het in mn UI..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de culinaire tip, ik stel het altijd op prijs.
38 waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh. Dan maar een nieuwe zoekenquote:
Lekker ding hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat chickie van je UI is zo ontzettend geil
Godver wat is ze lelijk
Ja een koequote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan maar een nieuwe zoeken
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Nosotros betekend ons, dat weet ik nog van mijn cursus Spaans!quote:
Ga je dan onderop?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan maar een nieuwe zoeken
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Had lekker bij Arsenal moeten blijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas eraf. Verrassend. Wat een overschatte speler is dat zeg.
Dani Jarque, voor altijd bij onsquote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nosotros betekend ons, dat weet ik nog van mijn cursus Spaans!
Hmmm wat zou siempre betekenen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hahahahahaha godver mijn drinken gaat bijna door mn beeldscherm heenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.
Overschatte middenvelder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm wat zou siempre betekenen?
GGMM en ik hebben ook een cursus Spaans gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahahahaha godver mijn drinken gaat bijna door mn beeldscherm heen![]()
![]()
![]()
'altijd' volgens Google Translate.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm wat zou siempre betekenen?
Nee, een tijger. Rawrquote:
Soms wel.quote:
Daarom heb ik een stal in mn achtertuin gebouwd, kan ze lekker in de modder rollen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Hou het maar bij recepten KapiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Je verzint het niet he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ja, jij wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
betekent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een messipuntje?quote:
Je hebt gelijk!quote:
Asjeblief niet nog meer Pepe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Sergio Ramos zonder ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik heb een vraag.
Ik ga binnenkort naar Madrid en er werd mij verteld dat ik naar een restaurant kan gaan dat ook bekend staat als het voetbalrestaurant van madrid ook van Real Madrid.
trouwens wil ik ook weten waar ik moet zijn voor en na een clasico
Hebben jullie hier een filmpje van?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga binnenkort naar Madrid en er werd mij verteld dat ik naar een restaurant kan gaan dat ook bekend staat als het voetbalrestaurant van madrid ook van Real Madrid.
bedanktquote:
Nee je moet nog gaan. Natuurlijk is daar nog geen filmpje van. Dat moet je zelf maken. Duh.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |