Immers heeft wel wat meer inzicht en techniek, verder een terechte vergelijking!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef inZanity het volgende:
Bale is een beetje de Immers van Real. Geweldige speler maar mist teveel kansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Casilt, goed geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is dat voor hondenkotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Niet eens Casollias?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet Casillas op een zonnige dag?Weet jij wat Casillas? Nou dat is zeker geen thriller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen, Cavaliers gaat zo een plaatje posten, ik wil jullie aanraden er niet naar te kijken.
Luister nou Heeinz4mod.quote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef TheGeneral het volgende:
Messi wandelt al 6 jaar. Maar nu hij een paar wedstrijden minder aan de bal komt is het ineens heel vreemd en is er iets aan de hand.
In tonijnsalade zit ook geen sla.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef Ruif het volgende:
[..]
Immers heeft wel wat meer inzicht en techniek, verder een terechte vergelijking!
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In tonijnsalade zit ook geen sla.
Als doet er niet toe.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Als het verse en goede tonijnsalade is in een restaurant kan het best.
Ik sla jouw reacties meestal overquote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Luister nou Heeinz4mod.
En in Huzarensalade... Nou ja, je weet wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In tonijnsalade zit ook geen sla.
Zou ze bellen: 0900-0906quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet eens met ze.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon.
Tomaat, komkommer, uitje, augurkje. En dan gooi ik er denk ik wat tonijn doorheen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mocht Typisch geïnteresseerd zijn wat ik zojuist heb gemaakt:
tonijnsalade van lijngevangen tonijn, sambal, chilisaus, mayonaise, zwarte peper, paprikapoeder, bosuitjes, een fijne brunoise van wortel, een scheutje ketjap manis en een kleine kneep limoensap op een krokantje van donker volkoren streekbrood.
Bedankt voor de culinaire tip, ik stel het altijd op prijs.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekkere drankjes van te maken maar dan wel van die nootjes uit Valencia
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik sla jouw reacties meestal over
grapje
Enemigo numero unoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Iniesta als hij scoort tegen Nederland?
Goed zo. Knap geraden.quote:
Een assholelijer.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben het in mn UI..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de culinaire tip, ik stel het altijd op prijs.
38 waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh. Dan maar een nieuwe zoekenquote:
Lekker ding hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat chickie van je UI is zo ontzettend geil
Godver wat is ze lelijk
Ja een koequote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan maar een nieuwe zoeken
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Nosotros betekend ons, dat weet ik nog van mijn cursus Spaans!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |