Ronaldo is gewoon iets groter daar kan ie weinig aan doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind het meer een provocerende houding van Ronaldo of ligt dat aan mij?![]()
Topscorer WK 2014 kwalificatie bij Argentinië, Messi.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is behoorlijk overschat. Goede voetballer maar geen uitzonderlijke speler. Heeft bovendien nog nooit gepresteerd bij het nationale elftal. Als ik Argentinie was zou ik zowel Higuain en Aguero ten alle tijde eerder opstellen dan Messi. Messi is een arrogant verwend sfeerverpestend mannetje dus dan zou ik serieus overwegen hem niet mee te nemen kan anders best wel eens voor gezeur zorgen als bankzitter.
Dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:03 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vind het meer een provocerende houding van Ronaldo of ligt dat aan mij?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi is behoorlijk overschat. Goede voetballer maar geen uitzonderlijke speler. Heeft bovendien nog nooit gepresteerd bij het nationale elftal. Als ik Argentinie was zou ik zowel Higuain en Aguero ten alle tijde eerder opstellen dan Messi. Messi is een arrogant verwend sfeerverpestend mannetje dus dan zou ik serieus overwegen hem niet mee te nemen kan anders best wel eens voor gezeur zorgen als bankzitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |