Ga je dan onderop?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan maar een nieuwe zoeken
[..]
Lekker ding he
In bed is ze een beest.
Had lekker bij Arsenal moeten blijven.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
Fabregas eraf. Verrassend. Wat een overschatte speler is dat zeg.
Dani Jarque, voor altijd bij onsquote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nosotros betekend ons, dat weet ik nog van mijn cursus Spaans!
Hmmm wat zou siempre betekenen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hahahahahaha godver mijn drinken gaat bijna door mn beeldscherm heenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.
Overschatte middenvelder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm wat zou siempre betekenen?
GGMM en ik hebben ook een cursus Spaans gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahahahaha godver mijn drinken gaat bijna door mn beeldscherm heen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'altijd' volgens Google Translate.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm wat zou siempre betekenen?
Nee, een tijger. Rawrquote:
Soms wel.quote:
Daarom heb ik een stal in mn achtertuin gebouwd, kan ze lekker in de modder rollen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten bed ook. Een zwijn om exact te zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Hou het maar bij recepten KapiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zegt de boyfriend van Dries Mertens als hij klaarkomt?Je verzint het niet he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ja, jij wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
betekent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een messipuntje?quote:
Je hebt gelijk!quote:
Asjeblief niet nog meer Pepe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Sergio Ramos zonder ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, ik heb een vraag.
Ik ga binnenkort naar Madrid en er werd mij verteld dat ik naar een restaurant kan gaan dat ook bekend staat als het voetbalrestaurant van madrid ook van Real Madrid.
trouwens wil ik ook weten waar ik moet zijn voor en na een clasico
Hebben jullie hier een filmpje van?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga binnenkort naar Madrid en er werd mij verteld dat ik naar een restaurant kan gaan dat ook bekend staat als het voetbalrestaurant van madrid ook van Real Madrid.
bedanktquote:
Nee je moet nog gaan. Natuurlijk is daar nog geen filmpje van. Dat moet je zelf maken. Duh.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |