quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef JanCees het volgende:
Net wezen voetbaltrainen.
Ik werd telkens het bos in gestuurd door een man van eind vijftig in een celtic shirt.
Okéquote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef JanCees het volgende:
Net wezen voetbaltrainen.
Ik werd telkens het bos in gestuurd door een man van eind vijftig in een celtic shirt.
Hmm dus zal wel een nulletje of 0-3 of 0-4 worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Vallen een beetje tegen, maar nog altijd een paar klasses beter dan Barcelona.
Qua schwalbes kan ie prima mee met Barcelona.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Gruisman het volgende:
Bojan kan dit matige Barcelona wel weer een kwaliteitsimpuls geven
InZanity is objectief dus kan je op zijn woord geloven.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hmm dus zal wel een nulletje of 0-3 of 0-4 worden.
Juist wel vind ikquote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker.
Tering, dat jij nooit moe wordt van jezelf.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Qua schwalbes kan ie prima mee met Barcelona.
166/183quote:Op woensdag 16 april 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/dlh1231/2014_daily_points_leaders
Eerst mensen aansporen om goede grappen te maken en nu ditquote:
Beetje vermaak in de rust.quote:
Ik spoor niemand nergens toe aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eerst mensen aansporen om goede grappen te maken en nu dit
zak in elkaar joh -- gekquote:
Rijkelijke schat?quote:
mag het wel zonder spoilers danquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op al die spoilers op een rij is gewoon rete-irritant.
Daarom vraag ik het ook aan hem.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
InZanity is objectief dus kan je op zijn woord geloven.
Berichten met een quote erin of met tekst zijn ook irritant! Hoezo zijn spoiler nou weer rete-irritant?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom op al die spoilers op een rij is gewoon rete-irritant.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee 100 mopjes op een rij zonder spoiler is ook irritant. Er is ergens een mopjestopic he?
Precies, die hond kan toch nog bekkenstoten zonder poten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snapte die van Tyron denk ik niet.
Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Berichten met een quote erin of met tekst zijn ook irritant! Hoezo zijn spoiler nou weer rete-irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik vind jullie ook een olijk koppel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
René en ik vinden elkaar vaak grappig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het Spaanse journaal.
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
laatste uitslag is verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: moet nog verder
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 22:24:34 ]
auquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.
Hehe ;*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryWe zitten in elkaars vaarwater he?
Ik ben weer weg.
Moet je me maar mod maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga ons even tegen elkaar uitspelen
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.quote:
*schlick *schlick *schlickquote:
Dat kan ik niet schat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
echt hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagodquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
Als karina eerder was geweest was het wel karivoor geweest
Bij deze draag ik johannes voorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]Gelhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent anders de enige die er tegen is.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagod
Ik daarentegen..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, oke.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige die er tegen is.
Ah jaquote:
Oh, je gespeelde vijandigheid was uit eigenbelang.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
#Heeinz4Modquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
IQ is overrated.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende iq test hoog scoor, zodat jullie me niet meer kunnen pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |