Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
echt hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Jammer dat overal een rage van gemaakt moet worden in live-topics.
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagodquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit door iemand voorgedragen dus dat zou oneerlijk zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
Als karina eerder was geweest was het wel karivoor geweest
Bij deze draag ik johannes voorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig deed ik ook niet mee aan dit kinderachtige spelletje. Bah bah bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 16 april 2014 22:26 schreef opreis het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]Gelhoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent anders de enige die er tegen is.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zienquote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers draagt me nu voor, dat zie je toch. Cavagod
Ik daarentegen..quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook een hele rare keuze zijn natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, oke.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige die er tegen is.
Ah jaquote:
Oh, je gespeelde vijandigheid was uit eigenbelang.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
#Heeinz4Modquote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou Cavaliers wel graag als mod willen zien
[..]
Ik daarentegen..
IQ is overrated.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende iq test hoog scoor, zodat jullie me niet meer kunnen pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |