Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Berichten met een quote erin of met tekst zijn ook irritant! Hoezo zijn spoiler nou weer rete-irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik vind jullie ook een olijk koppel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
René en ik vinden elkaar vaak grappig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het Spaanse journaal.
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
laatste uitslag is verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: moet nog verder
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 22:24:34 ]
auquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt totaal niet op Antonie Kamerling, want hier is geen touw aan vast te knopen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het over 100 op een rij he? Sjongejonge hoe oud zijn jullie?
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je verwijdert ze zo snel dat ik die niet heb gezien.
Hehe ;*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryWe zitten in elkaars vaarwater he?
Ik ben weer weg.
Moet je me maar mod maken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ga ons even tegen elkaar uitspelen
Nee. Die geforceerde grappen mogen gewoon achterwege blijven. Een grap die toevallig gepost wordt nav iets wat op tv op de stream gebeurt is spontaan en kan wel.quote:
*schlick *schlick *schlickquote:
Dat kan ik niet schat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je me maar mod maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |