Misschien doe ik eens gek, en kijk ik ze allemaal wel vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die eerste is echt goed die tweede nog niet gezien.
Nou niet meteen zijn handicap de schuld geven hè. Die kan er ook niks aan doen dat hij aan Rens vast zit.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is wel heel makkelijk te pesten met zijn geestelijke handicap.
Rens is best een aardige knul.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens is wel heel makkelijk te pesten met zijn geestelijke handicap.
Ik ook vroeger Madampaon en nu Knut dat is het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Er zijn maar weinig users op FOK! die ik niet mag
En ik danquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook vroeger Madampaon en nu Knut dat is het wel eigenlijk.
LR doet heel erg zijn best om door mij gehaat te worden maar dat is ook wel aandoenlijk,
Waarom haat je Knut? Dat is best een aardige jongen hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook vroeger Madampaon en nu Knut dat is het wel eigenlijk.
LR doet heel erg zijn best om door mij gehaat te worden maar dat is ook wel aandoenlijk,
jou haat ik niet ritmo al deed je wel hatelijk nadat ik je toen zo goed heb geholpen.quote:
Ben ik ritmo dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jou haat ik niet ritmo al deed je wel hatelijk nadat ik je toen zo goed heb geholpen.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent soms best een aparte gozer.
We zijn er altijd nog niet over uit toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben ik ritmo dan?Je bent niet goed man
Omdat je je dingen zo enorm aantrekt op een internetforumquote:Op woensdag 16 april 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Denk goed na wat je nu zegt want ik trek me dit soort dingen altijd enorm aan.
Benfica hèquote:
Aan het begin ja nu al tijden niet meer, maar goed toen neukte jij ook nog je matras denk dat we allemaal wel zo onze jeugdzonden hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je je dingen zo enorm aantrekt op een internetforum.
Maar daar zijn er hier meer van
Nou niet weer gelijk stijn gaan dissen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je je dingen zo enorm aantrekt op een internetforum.
Maar daar zijn er hier meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |