deze onwaarheden de wereld in blijven brengen gaat je nog een keertje de kop kostenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik verantwoordelijk voor, maar heb er spijt van.
Yvonne heeft het al ongeveer 3 keer bevestigd, en ik zou je graag het DM gesprek sturen maar dat is helaas verboden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze onwaarheden de wereld in blijven brengen gaat je nog een keertje de kop kosten
tijdens jouw campagne ben ik gepasseerd door LRquote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Yvonne heeft het al ongeveer 3 keer bevestigd, en ik zou je graag het DM gesprek sturen maar dat is helaas verboden.
Maar goed, een klein "bedankje" had wel gemogen.
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijdens jouw campagne ben ik gepasseerd door LR
dit is een andere positie
Bedankt nog voor je scoutingsrapport.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?
Precies, door campagneleider Tyron.
door jouw campagne was ik het bijna nooit gewordenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?
Precies, door campagneleider Tyron.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
door jouw campagne was ik het bijna nooit geworden
Z'n contract is inmiddels getekend, je zal 10% van al z'n verdienste krijgen zoals afgesproken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem aan dat het goed afgehandeld gaat worden?
Mooi.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n contract is inmiddels getekend, je zal 10% van al z'n verdienste krijgen zoals afgesproken.
Achter de schermen heb ik het even opgezocht, maar ik kan je niet zeggen hoe het zit want dan zou ik lekken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geef het op, dan geloof je het niet.
Maar denk maar niet dat ik ooit nog DayZ met je ga spelen.
Het zal allemaal wel Typisch. Ik ben teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen heb ik het even opgezocht, maar ik kan je niet zeggen hoe het zit want dan zou ik lekken.
Jammer dat jij dit en DayZ niet gescheiden kunt houden, heel onvolwassen.
zo, ik heb je te pakkenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel Typisch. Ik ben teleurgesteld.
Dat kan jij toch gewoon weg editen.quote:
Meer of minder dan bij Super Smash?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Typisch en ik kijken erg uit naar de release van Mario Kart 8.
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kan jij toch gewoon weg editen.
Meer. Vond Mario Kart Wii ook beter dan Brawl.quote:
Die eerste is echt goed die tweede nog niet gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik vanavond kijken? 12 Years A Slave of Bro's Before Ho's?
Rens is wel heel makkelijk te pesten met zijn geestelijke handicap.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.
En om Rens te pesten.
[..]
Meer. Vond Mario Kart Wii ook beter dan Brawl.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.
En om Rens te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |