Godverquote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neymar daar ben ik het niet mee eens.
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer. Als je voor de aandacht mod wil worden ben je sowieso ongeschikt.
Ik niet. Ik zal hem nooit laten vallen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggen
Spaans commentaar > Al het andere commentaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef Ruif het volgende:
Wat is dat Engelse commentaar toch superieur aan dat Nederlandse gehakkel
Uh, oke.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Da's ook de reden dat jij mod bent geworden. Zonder je blauwe kleurtje laat iedereen jou ook links liggen
Krijg je er dan sambal bij als je wint?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Ruif het volgende:
Ik gok op een doelpuntje in minuut 57! (voor degenen die wat extra verdienen willen via een vage Chinese goksite)
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je? Ik heb de keuze uit het een en ander maar ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden. Advies is welkom.
Okee wil je er nu weer even mee op houden?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je er dan sambal bij als je wint?
Of sambal wesp
Je lijkt al net een echte modquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee wil je er nu weer even mee op houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee wil je er nu weer even mee op houden?
Waarschijnlijk krijg je er gratis een vage ziekte bij. Sambal herpes of zo.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je er dan sambal bij als je wint?
Of sambal wesp
Ach als mijn ogen maar niet zo nauw gaan staan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je er gratis een vage ziekte bij. Sambal herpes of zo.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef TheRulingEagle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[image not found]quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een zalmsalade.
Er is geen ruk aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Nou.. niet de wedstrijd waar we op hadden gehoopt he.
Kan Bale ook burgers flippen?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef inZanity het volgende:
Bale is een beetje de Immers van Real. Geweldige speler maar mist teveel kansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |