quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef TheRulingEagle het volgende:
Wát? Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitnodiging aanvaardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jullie ook een olijk koppel.
Jullie zijn bij dezen uitgenodigd voor mijn verjaardag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef TheRulingEagle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voor je supporteren.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja![]()
Ik hoop dat ik bij de volgende iq test hoog scoor, zodat jullie me niet meer kunnen pesten
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dingen doen die niet uit eigenbelang zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, je gespeelde vijandigheid was uit eigenbelang.
Zo maak je geen vrienden.
Kijk, dit bedoel ik dus.quote:
Bedankt, dat waardeer ik.quote:
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dingen doen die niet uit eigenbelang zijn
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus.
Hmm lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
Niemand neemt de moeite om dit te lezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Ruif het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben volgens mij de enige persoon die nooit een echt lekkere livestream kan vinden. Meestal toch vrij veel haperingen en zeer korrelig op fullscreen. Met Sopcast is het wat beter, maar op deze Chromebook wil dat niet geinstalleerd. Als iemand een hele fijne site heeft waar je goede kwaliteit streams hebt, wil je me dan even PM'en, aangezien een link hier niet magIk en de 26 weeskinderen die ik graag een leuke wedstrijd wil laten zien zijn je heeeeel dankbaar [ link | afbeelding ]
En de mijne. Immers ; een vijand van johannes is een vijand van mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu mijn aarsvijand.
jan met de korte achternaam.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef Ruif het volgende:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik ben volgens mij de enige persoon die nooit een echt lekkere livestream kan vinden. Meestal toch vrij veel haperingen en zeer korrelig op fullscreen. Met Sopcast is het wat beter, maar op deze Chromebook wil dat niet geinstalleerd. Als iemand een hele fijne site heeft waar je goede kwaliteit streams hebt, wil je me dan even PM'en, aangezien een link hier niet magIk en de 26 weeskinderen die ik graag een leuke wedstrijd wil laten zien zijn je heeeeel dankbaar [ link | afbeelding ]
Die doen het bij mij nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
jan met de korte achternaam.
Haha xp
achternaam cees?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
jan met de korte achternaam.
Haha xp
100 % ANTI HEINZquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de mijne. Immers ; een vijand van johannes is een vijand van mij.
#teamjohannes
Paxcon.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem nog 1 iemand die tegen is.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
Nou als stand bij Sunderland zo blijft dan gaan de taps open in de pubs in Liverpool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorquote:Op woensdag 16 april 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem nog 1 iemand die tegen is.
Kapi en Cavaliers wat.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt, dat waardeer ik.
Ik haal jou trouwens de hele tijd met Kapi door elkaar. Ook dat zal wel met mijn iq te maken hebben![]()
Tijd om te gaan slapen dus. Fijne wedstrijd nog allen
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxcon is helemaal niet tegen, we hebben laatst nog mijn notes doorgenomen en we hebben geconcludeerd dat ze allemaal onterecht zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef TheRulingEagle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je je dan nog wel gelukkig in je functie als mod?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorVerder is deze discussie helemaal niet relevant aangezien we niet eens op zoek zijn naar een mod.
Ik wil helemaal niet op VBL.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ga niet uit crewfora lekken. Daarnaast is FOK geen democratie, de meeste stemmen gelden niet, anders was ik geen moderatorVerder is deze discussie helemaal niet relevant aangezien we niet eens op zoek zijn naar een mod.
Zeer. Als je voor de aandacht mod wil worden ben je sowieso ongeschikt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je dan nog wel gelukkig in je functie als mod?
Jij hebt Neymar zijn naam als naamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neymar heeft mijn naam achterop zijn rug
Dan is mijn mening niet rullevant.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet op VBL.
Pax weet dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |