SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat was de slechtste.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn grap weer als eerste verwijderd.
Omdat je niet grappig bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn grap weer als eerste verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niet zo grote bek tegen mijn collega ja?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Zorg dan dat de wedstrijd leuker wordt
Hoe zie je dat precies voor je? Ik heb de keuze uit het een en ander maar ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden. Advies is welkom.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
ga zo denk ik simpel saladetje in elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |