Dit gaat Davy niet pikken, leer mij hem kennen!quote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.
Door wie en waar?quote:Op maandag 3 november 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk serieus alleen aan Mexicanobakker of Lange_Lans als potentiėle moderator maar ik werd uitgelachen zonder enige vorm van argumentatie. Dit betreur ik ten zeerste.
Waarom niet gewoon een neutraal iemand?quote:Op maandag 3 november 2014 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar een Feyenoorder of PSV'er erbij als mod.
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een neutraal iemand?
Ik zou wel mod willen worden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.
Inzanity dan maar doen?quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb geen voorkeur, zolang het maar geen verzuurde Feyenoorder is
Zover ik kan zien word ik het Drizzt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.
Je hoeft niet te wanhopen ik word het, Karina.quote:Op maandag 3 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Lansje vind ik wel een goed idee. Omdat lang en zo
Ik vind iedereen prima hoor als hij maar aardig is.quote:Op maandag 3 november 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wanhopen ik word het, Karina.
Ik kan ook een goede mod zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Lansje vind ik wel een goed idee. Omdat lang en zo
Ik doe de hele dag ook niets. Dus tijd zat.quote:Op maandag 3 november 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind iedereen prima hoor als hij maar aardig is.
Precies. Volwassen genoeg om eventueel een mod te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd ben je wel wat 'normaler' jaDagje ouder denk ik.
Volgens mij geldt dat wel voor de meesten hier.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag ook niets. Dus tijd zat.
Als jij mod wordt treed ik af.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Precies. Volwassen genoeg om eventueel een mod te zijn.
Dat zal je nog vies tegenvallen. Veel moeten soms werken of naar college.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat wel voor de meesten hier.
Ik was toen ik werkte meer online dan nu eigenlijk. Omdat ik toen echt de hele dag achter mijn pc zat.quote:Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal je nog vies tegenvallen. Veel moeten soms werken of naar college.
Tja kon je dan ook met topconcentratie moderator zijn als je ook moet werken? He?quote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen ik werkte meer online dan nu eigenlijk. Omdat ik toen echt de hele dag achter mijn pc zat.
Ik haat jou.quote:
Als het rustig was op het werk wel jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja kon je dan ook met topconcentratie moderator zijn als je ook moet werken? He?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |