Nee maar serieus wel een potentieel goeie moderatorquote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een PSV moderator zou wel leuk zijn.
Helaas is die kans op FOK! toch vrij klein.
Dat vond GGMM niet zo leuk. Hij vindt Pokemon een beetje gay.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stel voor dat We twitch laten modden net als toen bij pokemon hype
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas is die kans op FOK! toch vrij klein.
Cavaliers zou prima zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus wel een potentieel goeie moderator
Is dat een Ajacied?quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Tarado is een top kerel. Dat zou een goeie mod zijn
Er zijn nu eenmaal meer Ajacieden he.quote:
Meisje toch.quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal meer Ajacieden he.
Is ook HH. En HH is niet Heil Hitler, LR kan dit bevestigen kijkend naar mijn naam.quote:
Gelukkig mag jij wel dezelfde grap maken.quote:
Ah, nu is het opeens een grapje.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij wel dezelfde grap maken.
Ah, dus als jij het zegt is het een grapje en als ik het zeg is het serieus.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu is het opeens een grapje.
Voorspelbaar eigenlijk met jou.
hh = 88, a,b,c,d,e,f,g,hquote:Op maandag 3 november 2014 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook HH. En HH is niet Heil Hitler, LR kan dit bevestigen kijkend naar mijn naam.
In dit geval was dat zo ja. Maar verschuil je maar achter het grapje hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dus als jij het zegt is het een grapje en als ik het zeg is het serieus.
Herqules lijkt mij wel een goede.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey is DJ-Davy een idee als mod? Nou gr gr
Zou helemaal niet zo gek zijn. Post tegenwoordig best normaal.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bijna vergeten, wat heb jij een gekke UI zegquote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herqules lijkt mij wel een goede.
Plus, hij is een meester in het aan de kaak stellen van woede.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou helemaal niet zo gek zijn. Post tegenwoordig best normaal.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik pleit voor een sollicitatieronde. Gegarandeerd lachen.
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wade v King, Bunting v Anderson in de groepsfasequote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.
Dit gaat Davy niet pikken, leer mij hem kennen!quote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.
Door wie en waar?quote:Op maandag 3 november 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk serieus alleen aan Mexicanobakker of Lange_Lans als potentiële moderator maar ik werd uitgelachen zonder enige vorm van argumentatie. Dit betreur ik ten zeerste.
Waarom niet gewoon een neutraal iemand?quote:Op maandag 3 november 2014 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe maar een Feyenoorder of PSV'er erbij als mod.
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een neutraal iemand?
Ik zou wel mod willen worden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.
Inzanity dan maar doen?quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb geen voorkeur, zolang het maar geen verzuurde Feyenoorder is
Zover ik kan zien word ik het Drizzt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet kan en ze vervolgens toch weer met een jood aan komen zetten.
Je hoeft niet te wanhopen ik word het, Karina.quote:Op maandag 3 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Lansje vind ik wel een goed idee. Omdat lang en zo
Ik vind iedereen prima hoor als hij maar aardig is.quote:Op maandag 3 november 2014 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te wanhopen ik word het, Karina.
Ik kan ook een goede mod zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
Lansje vind ik wel een goed idee. Omdat lang en zo
Ik doe de hele dag ook niets. Dus tijd zat.quote:Op maandag 3 november 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind iedereen prima hoor als hij maar aardig is.
Precies. Volwassen genoeg om eventueel een mod te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste tijd ben je wel wat 'normaler' jaDagje ouder denk ik.
Volgens mij geldt dat wel voor de meesten hier.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag ook niets. Dus tijd zat.
Als jij mod wordt treed ik af.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Precies. Volwassen genoeg om eventueel een mod te zijn.
Dat zal je nog vies tegenvallen. Veel moeten soms werken of naar college.quote:Op maandag 3 november 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat wel voor de meesten hier.
Ik was toen ik werkte meer online dan nu eigenlijk. Omdat ik toen echt de hele dag achter mijn pc zat.quote:Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal je nog vies tegenvallen. Veel moeten soms werken of naar college.
Tja kon je dan ook met topconcentratie moderator zijn als je ook moet werken? He?quote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toen ik werkte meer online dan nu eigenlijk. Omdat ik toen echt de hele dag achter mijn pc zat.
Ik haat jou.quote:
Als het rustig was op het werk wel jaquote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja kon je dan ook met topconcentratie moderator zijn als je ook moet werken? He?
beidequote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben vergeten of jij diegene met een gitaar of een motor was, maar indien je één van beide producten bezit dan hoop ik dat ze kapot gaan.
noem je dr nou dikquote:
1. je gedraagt je nooit.quote:Op maandag 3 november 2014 19:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom haat jij mij. Kun je concrete voorbeelden geven?
wil ik wat niet piemol ?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. je gedraagt je nooit.
2. je naam is 'supernigger' , wat ik maar raar vind.
3. Je bent geen ajacied.
?quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
2. je naam is 'supernigger' , wat ik maar raar vind.
quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een succes gaat zijn. Al is Jimbo WEL net zo lekker als LR.
okquote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus de maatstaven voor het mod zijn is dat je lekker moet zijn, hoe is rené ooit aan die functie gekomen dan?quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer heb ik me niet gedragen?quote:
Ik word altijd teringmisselijk van mensen die dat over zichzelf zeggen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me oprecht goed kunnen gedragen als mod en eerlijk zijn
ik ook,quote:Op maandag 3 november 2014 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me oprecht goed kunnen gedragen als mod en eerlijk zijn
Het is 1 voorwaarde he? En ik heb geen idee hoe René eruit ziet misschien is hij ook wel super lekker.quote:Op maandag 3 november 2014 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dus de maatstaven voor het mod zijn is dat je lekker moet zijn, hoe is rené ooit aan die functie gekomen dan?
Ik hoop het voor hem, van zijn karakter moet hij het niet hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is 1 voorwaarde he? En ik heb geen idee hoe René eruit ziet misschien is hij ook wel super lekker.
Vind je mij niet modwaardigquote:Op maandag 3 november 2014 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zou ik deze mensen aanraden:
1. Saind
2. Mrstylo
3. KnutdeIjsbeer
4. Dven
5. Tarado
in willekeurige volgorde
Ik ga niet toegeven dat ik hierom moest lachen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, van zijn karakter moet hij het niet hebben.
huehue véég me óóóhpquote:Op maandag 3 november 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
of een nsb-er ..... maarjaquote:
Volgens mij is hij stiekem gewoon heel liefquote:Op maandag 3 november 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die steek ik in mijn zak.quote:Op maandag 3 november 2014 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik hierom moest lachen.
Doeiquote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Jimbo het volgende:
oh wacht dit is de vbl sc, ik zie het al weer
doag
Doeiquote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Jimbo het volgende:
oh wacht dit is de vbl sc, ik zie het al weer
doag
Dan heb ik een vervelende mededeling voor je.quote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Syntix het volgende:
Syntix als mod natuurlijk.
En blij dat die kut GGMM opdondert![]()
Koude kermis in 3quote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Syntix het volgende:
Ik blijf.quote:Op maandag 3 november 2014 20:01 schreef Syntix het volgende:
Ik zal je fout geheim houdenquote:Op maandag 3 november 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik blijf.
EN nu je dit gezegd hebt word jij sws geen mod.
Bedankt vriend.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik blijf.
EN nu je dit gezegd hebt word jij sws geen mod.
Wanneer ga jij weer weg?quote:
Oe topshow. Ik ga woensdag weer. Maar PSG-Ajax had me ook heel tof geleken.quote:Op maandag 3 november 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ik morgen kaarten kan kopen voor PSG - Ajax, ben ik eind november een paar dagen weg.
Misschien word je daar wel in elkaar geslagen door gefrustreerde Parijzenaars,.quote:Op maandag 3 november 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ik morgen kaarten kan kopen voor PSG - Ajax, ben ik eind november een paar dagen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |