Nee maar serieus wel een potentieel goeie moderatorquote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een PSV moderator zou wel leuk zijn.
Helaas is die kans op FOK! toch vrij klein.
Dat vond GGMM niet zo leuk. Hij vindt Pokemon een beetje gay.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stel voor dat We twitch laten modden net als toen bij pokemon hype
quote:Op maandag 3 november 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas is die kans op FOK! toch vrij klein.
Cavaliers zou prima zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus wel een potentieel goeie moderator
Is dat een Ajacied?quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Tarado is een top kerel. Dat zou een goeie mod zijn
Er zijn nu eenmaal meer Ajacieden he.quote:
Meisje toch.quote:Op maandag 3 november 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal meer Ajacieden he.
Is ook HH. En HH is niet Heil Hitler, LR kan dit bevestigen kijkend naar mijn naam.quote:
Gelukkig mag jij wel dezelfde grap maken.quote:
Ah, nu is het opeens een grapje.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij wel dezelfde grap maken.
Ah, dus als jij het zegt is het een grapje en als ik het zeg is het serieus.quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu is het opeens een grapje.
Voorspelbaar eigenlijk met jou.
hh = 88, a,b,c,d,e,f,g,hquote:Op maandag 3 november 2014 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook HH. En HH is niet Heil Hitler, LR kan dit bevestigen kijkend naar mijn naam.
In dit geval was dat zo ja. Maar verschuil je maar achter het grapje hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dus als jij het zegt is het een grapje en als ik het zeg is het serieus.
Herqules lijkt mij wel een goede.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hey is DJ-Davy een idee als mod? Nou gr gr
Zou helemaal niet zo gek zijn. Post tegenwoordig best normaal.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bijna vergeten, wat heb jij een gekke UI zegquote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herqules lijkt mij wel een goede.
Plus, hij is een meester in het aan de kaak stellen van woede.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou helemaal niet zo gek zijn. Post tegenwoordig best normaal.
quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik pleit voor een sollicitatieronde. Gegarandeerd lachen.
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wade v King, Bunting v Anderson in de groepsfasequote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien als hij eens wat volwassener wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |