Inderdaad, vooral in Zeeland heb je al heel snel de zon. Ze zal het verdiend hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Morgenavond, die heeft partij geluk gehad met het weer.
dat hij ging ook niet over jou, was een voorbeeld voor Chufiquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Noem me maar geen hij lieverd.
Ik ga zo even een stukje schrijven voor hier trouwens.
Maar begrijp ik dat je van mening bent dat ik bepaalde dingen niet moet delen?
Oh, ik bedoelde er niks mee hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt morgen weer terug.
Oooh......quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat hij ging ook niet over jou, was een voorbeeld voor Chufi![]()
Moet je helemaal zelf weten Bella!
Leek me handiger, meer niet.quote:
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...quote:
Jij wel dan? Ik weet niet of ik het er met jou over gehad heb...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leek me handiger, meer niet.
[..]
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...
Je hebt het er al eens over gehad... zo terloops...quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik weet niet of ik het er met jou over gehad heb...
Maar ik ben bezig met m'n verhaaltje. Geduld meis.
Rustig maar....quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt het er al eens over gehad... zo terloops...
Maar Bella, voor mij hoef je het niet te doen, maar als je wil dat mensen begrijpen waar je het over hebt is het handiger, dat bedoelde ik te zeggen, maar je hoeft het niet te doen voor mij hoor,
want ik snap het zo ook wel.
Jeetje
ik ga effe bijlezen in Utopia, want iedereen is daarheen verhuist geloof ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal te gekke shit nu op BNN, de gitaar van Stone Roses zwevend op 1 stoel.
Ja ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde er niks mee hoor.
In de FB bijlezen ben je te laat.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga effe bijlezen in Utopia, want iedereen is daarheen verhuist geloof ik
BNN ? Welk kanaal is dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal te gekke shit nu op BNN, de gitaar van Stone Roses zwevend op 1 stoel.
ah... al weggehaald zeker? Jammerquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de FB bijlezen ben je te laat.
Op 3quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
BNN ? Welk kanaal is dat tegenwoordig?
Ik ben geen Hans Klok.... onderwater apparaatje in de Thames of zoquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe hij dat doet dan.
Maizenaquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit hoe hij dat doet dan.
quote:
Door dit soort vage posts gaan de meesten vanzelf wel speuren en weten ze ook hoe het zit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Leek me handiger, meer niet.
[..]
Ja dat bedoel ik dus... geen hond weet wat je bedoelt zo...
Hij is mooi!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
UTO / Het topickaap-cijferstopic
IK GA SLAPENquote:
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dit soort vage posts gaan de meesten vanzelf wel speuren en weten ze ook hoe het zit.
Al dat geheimzinnige gedoe![]()
(Zie maar hoe je de smiley interpreteert)
dan wordt het hoog tijd dat je leert waar je middelvinger zitquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dan wordt het hoog tijd dat je leert waar je middelvinger zit
Nah... post gewoon lekker mee, zo te zien zijn er geen problemenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat ik met opzet geheimzinnig doe. Ik ben alleen bang voor de reacties van mensen. En dat ik me dan niet meer prettig voel hier in het topic (wat al een keer gebeurd is in een ander topic).
hadden we afgesproken, ze durfde niet...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat pleur jij even lekker hier neer
Mijn post was ook niet op jou persoonlijk, op niemand persoonlijk eigenlijk, maar door die vage posts van jou en Fann over het wel of niet vertellen kunnen mensen zich ook gaan afvragen hoe het zit en op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat mocht van mij hoor. Omdat zij het wel durfde en ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat pleur jij even lekker hier neer
dan nog, laat het haar zelf doen...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
hadden we afgesproken, ze durfde niet...
Ja Sas, ze wist het ook niet meer, en ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dan nog, laat het haar zelf doen...
Nah... dat heb ik al gezegd tegen Bella, kan me niet voorstellen dat iemand dat hier doet,quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Even afwachten wie er met pek en veren komt.
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Geen ruzie alsjeblieft... daar ben ik niet belangrijk genoeg voor.
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalen
Er is geen ruzie Bella, maar Sas weer ook niet dat we al een uur aan het Dmmen zijn en datquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wist het eigenlijk meteen al... Maar hoe is de stand van zaken ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef AdoraBelle het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, dan gaan we meestal gewoon de droger leeghalen
Nee FANN weet wel waar haar middelvinger zitquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...
Ik hoop dat dat blij is bij jou?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Mooi zo. Ik ga toch even deze smilie doen omdat ik er nu in het echt waarschijnlijk ook zo uitzie:.
mag ik dan nu alvast de eerste foute opmerking maken, please, please, please?quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Ik wil niet dat FANN moeilijkheden krijgt ofzo...
Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het eigenlijk meteen al... Maar hoe is de stand van zaken ?
Nou, vooruit...quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
mag ik dan nu alvast de eerste foute opmerking maken, please, please, please?
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit nu sinds december vorig jaar aan de hormonen. En als alles goed gaat mag ik in de zomer van 2015 mijn operatie en borstvergroting laten doen.
Je vergeet kusje erop!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes en laat je niet gek maken .. Komt allemaal goed
Maar zo is het!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maaar .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vergeet kusje erop!Dat krijgen de andere dames hier ook altijd
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je al wel goed kan zeiken als een wijf![]()
en dat bedoel ik dan weer niet letterlijk
Ik zie op de fotos altijd alleen maar meisjes , dan leer je het gauwquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Awww... dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef sacha het volgende:
maar goed, wat ik hier dan ook roeptoeter, ik wens je natuurlijk alle sterkte en meer in dit proces
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef APK het volgende:
Ik ga FANN effe DM'en dat ik mij om wil laten bouwen tot hond.
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nu de V van vliegtuig op m'n ID kaart staan en ik ben helemaal happy dat iedereen me accepteert als vliegtuig.
Ik zal niet ontkennen dat ik aandacht wel fijn vind, maar er staat toch echt een V'tje opquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Niet de B van Bullshit of de A van Aandacht nodig?
Vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
Het belangrijkste gewoon niet vertellen....wat waren nou die eerdere nicknames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teruggeven aan je moeder dat ding!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik aandacht wel fijn vind, maar er staat toch echt een V'tje op.
Ga gewoon door hoor, ik ga wel even een film kijken en heb al gezegd wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha. Nouja, ik weet niet meer wat ik nog moet zeggen.
Ik had er al 1, maar als APK die ziet, dan is die pic binnen 2 tellen weggemod.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een passende pic in het smoelenboek
Jij ben wel een beetje naughty de laatste tijd, he?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er al 1, maar als APK die ziet, dan is die pic binnen 2 tellen weggemod.
Dan achter een spoiler?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK gaat een film kijken, dus gooi die pic er maar in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt. Stuk braver geworden zelfs, alleen kom je soms op de verkeerde plekken de verkeerde mensen tegen die de verkeerde inschattingen maken. Shit happens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef APK het volgende:
Jij ben wel een beetje naughty de laatste tijd, he?
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
APK gaat een film kijken, dus gooi die pic er maar in.
Ghe ghe, ik zei pic :
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik gebruik een stuk minder smilies, maar dezequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diesmiley.
Wordt hier amper gebruikt en nu wordt het een rage.
Tja. ooit moet er nog zo'n ander apparaat komen...quote:
Dan zou ik die zenthee drinken in plaats van senseoquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja. ooit moet er nog zo'n ander apparaat komen...
Tot dan moet ik het hier maar mee doen![]()
Het leven is KEIhard man
Ik zit vanavond naar Ik hou van Holland te kijken, een extra lange versie omdat ze 25 jaar bestaan. Ik ben dol op spelletjes en ik ben er erg goed inquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
Stomme Raayman op zaterdag...![]()
effe andere zender zoeken
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 opquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik die zenthee drinken in plaats van senseo
Chocomel is ook wel lekker, maar heb ik al opgezopenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou sowieso geen koffie drinken, want koffie is vies. Gewoon thee of chocolademelk.
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruikerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diesmiley.
Wordt hier amper gebruikt en nu wordt het een rage.
Ik haat spelletjes maar dat wist je al geloof ik, ik ga wel effe zappenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit vanavond naar Ik hou van Holland te kijken, een extra lange versie omdat ze 25 jaar bestaan. Ik ben dol op spelletjes en ik ben er erg goed in
Sterrenmixthee?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 op![]()
ik weet niet wat het gaat doen als ik meer ga drinken, zitten een zooi vreemde kruiden in
Het kan geen kwaad om daar meer van te drinken hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Chocomel is ook wel lekker, maar heb ik al opgezopen
Je weet niet wat het doet als je een overdosis van die thee krijgt? Dan probeer je dat toch uit,quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 op![]()
ik weet niet wat het gaat doen als ik meer ga drinken, zitten een zooi vreemde kruiden in
Ik zal ook proberen te matigen met die smiley's maar is moeilijk voor mij..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruiker
Is ook een idee!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet niet wat het doet als je een overdosis van die thee krijgt? Dan probeer je dat toch uit,
Behalve als je geen dikke reet wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Het kan geen kwaad om daar meer van te drinken hoor.
FANN is grootverbruiker van alle smilies en zolang jij het een onding vindt om te interpreteren, dan gaan we het uiteraard niet makkelijker voor je maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je matigen? Niemand heeft toch last van jouw smilies?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal ook proberen te matigen met die smiley's maar is moeilijk voor mij..
net alsof mijn post niet ''af'' is zo voelt het.
DM me maar evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Het voelt ook raarquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je matigen? Niemand heeft toch last van jouw smilies?
Doe je karakter vooral geen geweld aan en pleur er zoveel smileys in als je wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
Okéquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je karakter vooral geen geweld aan en pleur er zoveel smileys in als je wilt.
Tja... dat is bij mij toch al het geval. Ik ga morgen wel op dieetquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve als je geen dikke reet wilt.
Daar is toch ook wel één of andere thee voor te krijgen?quote:
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting, dit gaat te snel voor me.
Dit is al de tweede keer vanavond dat je dat vraagt, lui varken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.
Sacha haar droger is kapot, waardoor ze moet DM-en met FANN die zen-koffie drinkt van de schrik en Deisyy is uit de kast gekomen. Chufi is met Adora aan het hosselen en APK wil KPD pics posten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je krijgt wel geniale antwoorden dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer vanavond dat je dat vraagt, lui varken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha haar droger is kapot, waardoor ze moet DM-en met FANN die zen-koffie drinkt van de schrik en Deisyy is uit de kast gekomen. Chufi is met Adora aan het hosselen en APK wil KPD pics posten.
Niets byzonders verder.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt wel geniale antwoorden dan.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.
Ik begreep het meteen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? Of had ik het niet goed begrepen?
ja helemaal, ik mis alleen de smileysquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? Of had ik het niet goed begrepen?
Je topickaaptopic houdt de gemoederen aardig bezig.quote:
Is niet altijd nodigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja helemaal, ik mis alleen de smileys
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoop dat je nog een plekkie hebt, anders zet je hem maar in de gang
senseo koffiequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.
Fann zit aan de High-tea PPquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.
Ah ok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
ik word wel altijd een beetje hyper van koffie ...
Begrijp je nu mijn hosselverzoek?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Je topickaaptopic houdt de gemoederen aardig bezig.
Ik ben gestopt met koffie drinken. Alleen af en toe nog eens décafé, maar ook dat nauwelijks meer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
ik word wel altijd een beetje hyper van koffie ...
Ik begrijp je helemaalquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Begrijp je nu mijn hosselverzoek?![]()
Dit was een half uurtje werk en ik had zin, dus meteen in elkaar gezet, maar 9 van de 10 keer blijft het dus bij ideeën in mijn hoofd en blijft de uitwerking achterwege, terwijl er zoveel leuks/grappigs te bedenken is waar je met een hoop mensen lol aan kan beleven.
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaalHet is ook leuk verzonnen, maar hoe krijg je die tellingen voor elkaar?
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag, maar dat risico neem ik dan maar.
Mijn darmen gaan altijd overstuur van koffie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met koffie drinken. Alleen af en toe nog eens décafé, maar ook dat nauwelijks meer.
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik begrijp je helemaalHet is ook leuk verzonnen, maar hoe krijg je die tellingen voor elkaar?
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag, maar dat risico neem ik dan maar.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet toch
Denk dat het niet eens moeilijk is om dat zelfs te script voor Arcee
Klinkt inderdaad heel simpel, maar uiteindelijk best nog wel een werkje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.
Standaard staan daar 50 topics op een pagina en dan is het simpelweg kijken naar verschil in naam tussen lapo en TS van het volgende topic en tellen gaat dan vrij vlot.
niet iedereen is zo slim hèquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet toch
Denk dat het niet eens moeilijk is om dat zelfs te script voor Arcee
Wij hebben Treehut als ie wakker is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.
Standaard staan daar 50 topics op een pagina en dan is het simpelweg kijken naar verschil in naam tussen lapo en TS van het volgende topic en tellen gaat dan vrij vlot.
Tellen is echt maar een paar minuten werk. namen copiëren en vooral de OP typen duurt een stuk langer....die pas ik tussendoor zeker wel 10 keer aan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt inderdaad heel simpel, maar uiteindelijk best nog wel een werkje.
Maar ach, als je van tellen houdt
en daar trek jij je iets van aan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ThX, hosseltopic is ergens anders hoor ... En ik schijn al bezig te zijn volgens iemand
Nee en ik ga er ook niet op zitten wachten...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
en daar trek jij je iets van aan?
Mannen kunnen ook gevoelig zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
en daar trek jij je iets van aan?
Ben je bezig met een hossel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ThX, hosseltopic is ergens anders hoor ... En ik schijn al bezig te zijn volgens iemand
ik snap je niet helemaal Chuuf, sorryquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en ik ga er ook niet op zitten wachten...
dat is een mooie eigenschapquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook gevoelig zijn.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je bezig met een hossel?
Namen en rugnummers aub.
Zolang ze niet te gevoelig zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal Chuuf, sorry
[..]
dat is een mooie eigenschap
Is moeders de vrouw weer terug ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zit alleen steeds in de knoop met mijn eigenwijsheid.
ja ik ben aan het teruglezen maar ze heeft het wel naar haar zin gehad?quote:
Ik ben niet zo van bellen en hoor dat nog wel, ze had goed weer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik ben aan het teruglezen maar ze heeft het wel naar haar zin gehad?
Wait....zag ik dat je met de FOK!-voetbalmanager meedoet en zo ja....zit je ook in een subleague?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:12 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren Cabin in the woods gekeken voor Halloween, aanradertje voor de mensen die van satire houden met een knipoog naar het horrorgenre.
Ja, maar om eerlijk te zeggen heb je daar geen ene ruk aan die subleague.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait....zag ik dat je met de FOK!-voetbalmanager meedoet en zo ja....zit je ook in een subleague?
Oud oud, wat is oud?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
Krijgen we nu steeds meer ouwe Fokkers hier ?
In dat geval blijf ik het maar zonder subleague doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Bayswater het volgende:
Ja, maar om eerlijk te zeggen heb je daar geen ene ruk aan die subleague.
Ja ik heb gewonnen en MM verloren ... Die was niet blij ....quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn die honkbalwedstrijden al afgelopen?
Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik het maar zonder subleague doen.
Is mss leuk als je met bekenden uit een bepaalde reeks een onderlinge competitie hebt.
Dat is me een tikje te serieus. Ben al blij als ik op tijd heb weten te wisselen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.
Yep oudste fokker toch, rollator etc?quote:
Nee ik ben niet de oudste fokker hoor qua leeftijd zeker niet! En het gaat nog net zonder rollator.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?
Golfer is er even niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?
die is irl ouder dan ik ben!quote:
En gravedigger Fotoboek van Gravediggerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok
Hoi Haaibaaike !quote:
die was ik inderdaad vergeten en nu geen flauwe grappen over Alzheimerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En gravedigger Fotoboek van Gravedigger
Er is ook een oud-wielrenner die volgens mij al ver in de 70 is die op FOK! zit. Iets met "Horst" ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok
Oooh je zult wel gelijk hebben!quote:
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf gewoon doorgaan totdat ik de oudste ben.
dan moet je ook z'n tree-ringen tellen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.
Ben dol op hopeloze missies.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.quote:Op zondag 2 november 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Opa is familie van Taradieboemdijee of zoiets
Nee dat was Armageddon.quote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.
1e fok huwelijkquote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.
met tara was niet echt en ze is gelukkig nooit getrouwd geweest met Armaquote:
Arma op de fiets?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!
Lol....virtueel was leuker als irl?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!
heb je ooit een foto van hem gezienquote:Op zondag 2 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....virtueel was leuker als irl?
quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.
het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jarenquote:
heb ik ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.
Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jaren
mijn echte schoonzoon heeft ook altijd een petje op in zijn panda danquote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.
FB / Illegale actiequote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.
jij bofkont!quote:
de heilige Yvonne ?quote:
Groene?quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Mag ik er ook een kopje thee bij dan PP ?
als ik er maar Zen van ga worden en het moet combineren met de rosé die ik nu drinkquote:
LOLquote:
1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!quote:
Deze clip werkt ook zonder LSD.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!
ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointjequote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze clip werkt ook zonder LSD.
Wow wat braaf .....quote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointje
Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hè, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!quote:Op zondag 2 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat braaf .....
Heroine heb ik nooit gebruikt .... De rest wel vnl geprobeerd en af en toe gebruikt ...
Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....quote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef just me het volgende:
[..]
Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hè, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!
Grappig, ik heb het omgekeerde gedaan.quote:Op zondag 2 november 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....
kruikenzeikerquote:Op zondag 2 november 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
In principe ben ik Tilburgs vee van de richel.
mijn vader heeft in Tilburg op de middelbare school gezetenquote:
dat is niet van mijn vaderquote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar de dollars door de lucht vlogen.
http://www.omroepbrabant.(...)iegende+dollars.aspx
Doe ik er nog slaapmuziekje bij.quote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hè het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen
Trustenquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hè het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen
dank je wel PPquote:Op zondag 2 november 2014 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik er nog slaapmuziekje bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |