Tellen is echt maar een paar minuten werk. namen copiëren en vooral de OP typen duurt een stuk langer....die pas ik tussendoor zeker wel 10 keer aan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
Klinkt inderdaad heel simpel, maar uiteindelijk best nog wel een werkje.
Maar ach, als je van tellen houdt
en daar trek jij je iets van aan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ThX, hosseltopic is ergens anders hoor ... En ik schijn al bezig te zijn volgens iemand
Nee en ik ga er ook niet op zitten wachten...quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
en daar trek jij je iets van aan?
Mannen kunnen ook gevoelig zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
en daar trek jij je iets van aan?
Ben je bezig met een hossel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ThX, hosseltopic is ergens anders hoor ... En ik schijn al bezig te zijn volgens iemand
ik snap je niet helemaal Chuuf, sorryquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en ik ga er ook niet op zitten wachten...
dat is een mooie eigenschapquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook gevoelig zijn.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je bezig met een hossel?
Namen en rugnummers aub.
Zolang ze niet te gevoelig zijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal Chuuf, sorry
[..]
dat is een mooie eigenschap
Is moeders de vrouw weer terug ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zit alleen steeds in de knoop met mijn eigenwijsheid.
ja ik ben aan het teruglezen maar ze heeft het wel naar haar zin gehad?quote:
Ik ben niet zo van bellen en hoor dat nog wel, ze had goed weer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik ben aan het teruglezen maar ze heeft het wel naar haar zin gehad?
Wait....zag ik dat je met de FOK!-voetbalmanager meedoet en zo ja....zit je ook in een subleague?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:12 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren Cabin in the woods gekeken voor Halloween, aanradertje voor de mensen die van satire houden met een knipoog naar het horrorgenre.
Ja, maar om eerlijk te zeggen heb je daar geen ene ruk aan die subleague.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait....zag ik dat je met de FOK!-voetbalmanager meedoet en zo ja....zit je ook in een subleague?
Oud oud, wat is oud?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
Krijgen we nu steeds meer ouwe Fokkers hier ?
In dat geval blijf ik het maar zonder subleague doen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:40 schreef Bayswater het volgende:
Ja, maar om eerlijk te zeggen heb je daar geen ene ruk aan die subleague.
Ja ik heb gewonnen en MM verloren ... Die was niet blij ....quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn die honkbalwedstrijden al afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |