Sacha haar droger is kapot, waardoor ze moet DM-en met FANN die zen-koffie drinkt van de schrik en Deisyy is uit de kast gekomen. Chufi is met Adora aan het hosselen en APK wil KPD pics posten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting, dit gaat te snel voor me.
Je krijgt wel geniale antwoorden dan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer vanavond dat je dat vraagt, lui varken.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha haar droger is kapot, waardoor ze moet DM-en met FANN die zen-koffie drinkt van de schrik en Deisyy is uit de kast gekomen. Chufi is met Adora aan het hosselen en APK wil KPD pics posten.
Niets byzonders verder.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt wel geniale antwoorden dan.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.
Ik begreep het meteen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? Of had ik het niet goed begrepen?
ja helemaal, ik mis alleen de smileysquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja toch? Of had ik het niet goed begrepen?
Je topickaaptopic houdt de gemoederen aardig bezig.quote:
Is niet altijd nodigquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ja helemaal, ik mis alleen de smileys
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoop dat je nog een plekkie hebt, anders zet je hem maar in de gang
senseo koffiequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.
Fann zit aan de High-tea PPquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke thee drink je nu? die wil ik ook.
Ah ok.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
ik word wel altijd een beetje hyper van koffie ...
Begrijp je nu mijn hosselverzoek?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Je topickaaptopic houdt de gemoederen aardig bezig.
Ik ben gestopt met koffie drinken. Alleen af en toe nog eens décafé, maar ook dat nauwelijks meer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
ik word wel altijd een beetje hyper van koffie ...
Ik begrijp je helemaalquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Begrijp je nu mijn hosselverzoek?![]()
Dit was een half uurtje werk en ik had zin, dus meteen in elkaar gezet, maar 9 van de 10 keer blijft het dus bij ideeën in mijn hoofd en blijft de uitwerking achterwege, terwijl er zoveel leuks/grappigs te bedenken is waar je met een hoop mensen lol aan kan beleven.
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaalHet is ook leuk verzonnen, maar hoe krijg je die tellingen voor elkaar?
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag, maar dat risico neem ik dan maar.
Mijn darmen gaan altijd overstuur van koffie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met koffie drinken. Alleen af en toe nog eens décafé, maar ook dat nauwelijks meer.
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik begrijp je helemaalHet is ook leuk verzonnen, maar hoe krijg je die tellingen voor elkaar?
Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag, maar dat risico neem ik dan maar.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet toch
Denk dat het niet eens moeilijk is om dat zelfs te script voor Arcee
Klinkt inderdaad heel simpel, maar uiteindelijk best nog wel een werkje.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.
Standaard staan daar 50 topics op een pagina en dan is het simpelweg kijken naar verschil in naam tussen lapo en TS van het volgende topic en tellen gaat dan vrij vlot.
niet iedereen is zo slim hèquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet een list van alle COSSEn en wie sluit en wie opent ... zo moeilijk is dat niet toch
Denk dat het niet eens moeilijk is om dat zelfs te script voor Arcee
Wij hebben Treehut als ie wakker is.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke reeks heeft een topic chain en in het geval van de cos is het deze.
Standaard staan daar 50 topics op een pagina en dan is het simpelweg kijken naar verschil in naam tussen lapo en TS van het volgende topic en tellen gaat dan vrij vlot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |