Chocomel is ook wel lekker, maar heb ik al opgezopenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik zou sowieso geen koffie drinken, want koffie is vies. Gewoon thee of chocolademelk.
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruikerquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diesmiley.
Wordt hier amper gebruikt en nu wordt het een rage.
Ik haat spelletjes maar dat wist je al geloof ik, ik ga wel effe zappenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit vanavond naar Ik hou van Holland te kijken, een extra lange versie omdat ze 25 jaar bestaan. Ik ben dol op spelletjes en ik ben er erg goed in
Sterrenmixthee?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 op![]()
ik weet niet wat het gaat doen als ik meer ga drinken, zitten een zooi vreemde kruiden in
Het kan geen kwaad om daar meer van te drinken hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Chocomel is ook wel lekker, maar heb ik al opgezopen
Je weet niet wat het doet als je een overdosis van die thee krijgt? Dan probeer je dat toch uit,quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 op![]()
ik weet niet wat het gaat doen als ik meer ga drinken, zitten een zooi vreemde kruiden in
Ik zal ook proberen te matigen met die smiley's maar is moeilijk voor mij..quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruiker
Is ook een idee!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet niet wat het doet als je een overdosis van die thee krijgt? Dan probeer je dat toch uit,
Behalve als je geen dikke reet wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
Het kan geen kwaad om daar meer van te drinken hoor.
FANN is grootverbruiker van alle smilies en zolang jij het een onding vindt om te interpreteren, dan gaan we het uiteraard niet makkelijker voor je maken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
ik vind het een onding, en Fann is grootverbruiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je matigen? Niemand heeft toch last van jouw smilies?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal ook proberen te matigen met die smiley's maar is moeilijk voor mij..
net alsof mijn post niet ''af'' is zo voelt het.
DM me maar evenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Het voelt ook raarquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zou je matigen? Niemand heeft toch last van jouw smilies?
Doe je karakter vooral geen geweld aan en pleur er zoveel smileys in als je wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
Okéquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je karakter vooral geen geweld aan en pleur er zoveel smileys in als je wilt.
Tja... dat is bij mij toch al het geval. Ik ga morgen wel op dieetquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve als je geen dikke reet wilt.
Daar is toch ook wel één of andere thee voor te krijgen?quote:
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting, dit gaat te snel voor me.
Dit is al de tweede keer vanavond dat je dat vraagt, lui varken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft er iemand een samenvatting, dit gaat te snel voor me.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
APK wil zich om laten bouwen tot paard en dan komt ie bij jou wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |