de heilige Yvonne ?quote:
Groene?quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Mag ik er ook een kopje thee bij dan PP ?
als ik er maar Zen van ga worden en het moet combineren met de rosé die ik nu drinkquote:
LOLquote:
1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!quote:
Deze clip werkt ook zonder LSD.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!
ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointjequote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze clip werkt ook zonder LSD.
Wow wat braaf .....quote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointje
Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hč, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!quote:Op zondag 2 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat braaf .....
Heroine heb ik nooit gebruikt .... De rest wel vnl geprobeerd en af en toe gebruikt ...
Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....quote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef just me het volgende:
[..]
Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hč, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!
Grappig, ik heb het omgekeerde gedaan.quote:Op zondag 2 november 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....
kruikenzeikerquote:Op zondag 2 november 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
In principe ben ik Tilburgs vee van de richel.
mijn vader heeft in Tilburg op de middelbare school gezetenquote:
dat is niet van mijn vaderquote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar de dollars door de lucht vlogen.
http://www.omroepbrabant.(...)iegende+dollars.aspx
Doe ik er nog slaapmuziekje bij.quote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hč het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen
Trustenquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hč het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen
dank je wel PPquote:Op zondag 2 november 2014 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik er nog slaapmuziekje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |