Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik het maar zonder subleague doen.
Is mss leuk als je met bekenden uit een bepaalde reeks een onderlinge competitie hebt.

Dat is me een tikje te serieus. Ben al blij als ik op tijd heb weten te wisselen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.

Yep oudste fokker toch, rollator etc?quote:

Nee ik ben niet de oudste fokker hoor qua leeftijd zeker niet! En het gaat nog net zonder rollator.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?

Golfer is er even niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?

die is irl ouder dan ik ben!quote:

En gravedigger Fotoboek van Gravediggerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok

Hoi Haaibaaike !quote:
die was ik inderdaad vergeten en nu geen flauwe grappen over Alzheimerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En gravedigger Fotoboek van Gravedigger

Er is ook een oud-wielrenner die volgens mij al ver in de 70 is die op FOK! zit. Iets met "Horst" ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok

Oooh je zult wel gelijk hebben!quote:

Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf gewoon doorgaan totdat ik de oudste ben.

dan moet je ook z'n tree-ringen tellen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.

Ben dol op hopeloze missies.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.

Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.quote:Op zondag 2 november 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Opa is familie van Taradieboemdijee of zoiets

Nee dat was Armageddon.quote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.

1e fok huwelijkquote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.

met tara was niet echt en ze is gelukkig nooit getrouwd geweest met Armaquote:

Arma op de fiets?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!

Lol....virtueel was leuker als irl?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!

heb je ooit een foto van hem gezienquote:Op zondag 2 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....virtueel was leuker als irl?

quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.

het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jarenquote:

heb ik ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.

Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jaren

mijn echte schoonzoon heeft ook altijd een petje op in zijn panda danquote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.

FB / Illegale actiequote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.

jij bofkont!quote:

de heilige Yvonne ?quote:

Groene?quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Mag ik er ook een kopje thee bij dan PP ?

als ik er maar Zen van ga worden en het moet combineren met de rosé die ik nu drinkquote:

LOLquote:

1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!quote:

Deze clip werkt ook zonder LSD.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer een LSD trip gedaan en ik zag echt de scream !!!

ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointjequote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze clip werkt ook zonder LSD.

Wow wat braaf .....quote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
ben nooit verder gekomen dan 2x 'n jointje

Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hč, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!quote:Op zondag 2 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wat braaf .....
Heroine heb ik nooit gebruikt .... De rest wel vnl geprobeerd en af en toe gebruikt ...

Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....quote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef just me het volgende:
[..]
Braaf ?? Mijn vader was bij de politie hč, hij dreigde mijn beide "poten te breken" en ik denk dat hij het gedaan had, er was een grote sociale controle in die tijd en zijn collega's kenden mij!

Grappig, ik heb het omgekeerde gedaan.quote:Op zondag 2 november 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben dan natuurlijk ook het dorp ontvlucht en naar de grote stad gegaan na mn middelbare school ....

kruikenzeikerquote:Op zondag 2 november 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
In principe ben ik Tilburgs vee van de richel.

mijn vader heeft in Tilburg op de middelbare school gezetenquote:

dat is niet van mijn vaderquote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar de dollars door de lucht vlogen.
http://www.omroepbrabant.(...)iegende+dollars.aspx

Doe ik er nog slaapmuziekje bij.quote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hč het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen

Trustenquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef just me het volgende:
Hč het was weer te gezellig, ik was toch echt van plan om op tijd te gaan slapen, nou, dan moet nu maar "op tijd" zijn!
welterusten, fijne nacht en tot morgen

dank je wel PPquote:Op zondag 2 november 2014 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe ik er nog slaapmuziekje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |