Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik het maar zonder subleague doen.
Is mss leuk als je met bekenden uit een bepaalde reeks een onderlinge competitie hebt.
Dat is me een tikje te serieus. Ben al blij als ik op tijd heb weten te wisselen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:44 schreef Bayswater het volgende:
Zit nu in een subleague waarbij je ooit een keer in de top 10 moet zijn geeindigd.Volgens mij was ik dat bijna ieder jaar, behalve vorig jaar, toen was ik elfde.
Yep oudste fokker toch, rollator etc?quote:
Nee ik ben niet de oudste fokker hoor qua leeftijd zeker niet! En het gaat nog net zonder rollator.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?
Golfer is er even niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Yep oudste fokker toch, rollator etc?
die is irl ouder dan ik ben!quote:
En gravedigger Fotoboek van Gravediggerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
[..]
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok
Hoi Haaibaaike !quote:
die was ik inderdaad vergeten en nu geen flauwe grappen over Alzheimerquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En gravedigger Fotoboek van Gravedigger
Er is ook een oud-wielrenner die volgens mij al ver in de 70 is die op FOK! zit. Iets met "Horst" ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef just me het volgende:
die is irl ouder dan ik ben!
En we hadden opa (de man met de witte sjaal) ook nog hier op fok
Oooh je zult wel gelijk hebben!quote:
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf gewoon doorgaan totdat ik de oudste ben.
dan moet je ook z'n tree-ringen tellen!quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.
Ben dol op hopeloze missies.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken, want TreeHut wordt minstens 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |