Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.quote:Op zondag 2 november 2014 00:03 schreef just me het volgende:
Opa is familie van Taradieboemdijee of zoiets

Nee dat was Armageddon.quote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.

1e fok huwelijkquote:Op zondag 2 november 2014 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar jouw dochter ooit nog eens is mee getrouwd.

met tara was niet echt en ze is gelukkig nooit getrouwd geweest met Armaquote:

Arma op de fiets?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!

Lol....virtueel was leuker als irl?quote:Op zondag 2 november 2014 00:06 schreef just me het volgende:
1e fok huwelijksterker nog die stond opeens hier voor de deur, hij was op fietstocht door Nederland, als ik kon vertellen hoe het gezicht van Merel toen was, totaal niet blij !!!

heb je ooit een foto van hem gezienquote:Op zondag 2 november 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....virtueel was leuker als irl?

quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....de vraag is of je dochter al een foto had gezien voordat hij langs kwam.

het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jarenquote:

heb ik ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
volgens mij, maar het is natuurlijk al lang geleden, had ze wel tegen hem gezegd dat ze geen irl contact met hem wilde, wat begon als een lolletje had een lolletje moeten blijven.
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.

Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
het was geen kwaaie vent hoor, alleen niets voor Merel bleek na vele jaren

mijn echte schoonzoon heeft ook altijd een petje op in zijn panda danquote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon zit ook altijd met petje in zijn VW Golf.

FB / Illegale actiequote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef just me het volgende:
mm krijg nu deze melding: Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen.

jij bofkont!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |