Vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
Het belangrijkste gewoon niet vertellen....wat waren nou die eerdere nicknames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teruggeven aan je moeder dat ding!quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik aandacht wel fijn vind, maar er staat toch echt een V'tje op.
Ga gewoon door hoor, ik ga wel even een film kijken en heb al gezegd wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha. Nouja, ik weet niet meer wat ik nog moet zeggen.
Ik had er al 1, maar als APK die ziet, dan is die pic binnen 2 tellen weggemod.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik wacht op een passende pic in het smoelenboek
Jij ben wel een beetje naughty de laatste tijd, he?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er al 1, maar als APK die ziet, dan is die pic binnen 2 tellen weggemod.
Dan achter een spoiler?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK gaat een film kijken, dus gooi die pic er maar in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet echt. Stuk braver geworden zelfs, alleen kom je soms op de verkeerde plekken de verkeerde mensen tegen die de verkeerde inschattingen maken. Shit happens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef APK het volgende:
Jij ben wel een beetje naughty de laatste tijd, he?
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
APK gaat een film kijken, dus gooi die pic er maar in.
Ghe ghe, ik zei pic :
Misschien was het je nog niet opgevallen, maar ik gebruik een stuk minder smilies, maar dezequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha heeft wel wat teweeg gebracht met haar opmerking over diesmiley.
Wordt hier amper gebruikt en nu wordt het een rage.
Tja. ooit moet er nog zo'n ander apparaat komen...quote:
Dan zou ik die zenthee drinken in plaats van senseoquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja. ooit moet er nog zo'n ander apparaat komen...
Tot dan moet ik het hier maar mee doen![]()
Het leven is KEIhard man
Ik zit vanavond naar Ik hou van Holland te kijken, een extra lange versie omdat ze 25 jaar bestaan. Ik ben dol op spelletjes en ik ben er erg goed inquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
Stomme Raayman op zaterdag...![]()
effe andere zender zoeken
Neh.... je mag er eigenlijk maar twee per dag en ik heb er al 3 opquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou ik die zenthee drinken in plaats van senseo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |