SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maar weer verder. Geen idee of het de afspraak is dat de hekkensluiter een nieuw topic opent overigens...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Dat vermoedde ik al ja.quote:
Als Berlijn volgend jaar niet lukt dan wordt het toch Amsterdam. Best een aardig loopje zo!I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
En stipstreep gaat ook lekker, ondanks verkoudheid!
Diederik Jekel gaat iets minder lekker, 10km in 1:14:29
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
had me ook echt verbaasd als het beter had gegaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Diederik Jekel gaat iets minder lekker, 10km in 1:14:29![]()
Die heeft endomondo ook aanstaan, wel grappigquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Diederik Jekel gaat iets minder lekker, 10km in 1:14:29![]()
![]()
Mij ook… Zelfs ik heb de 10km wel eens sneller afgelegd. En dat zegt wat. Maar dan hoeft ik er gelukkig niet nog 32… Ik moet er niet aan denken, wat doet zo iemand zich aan??quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
had me ook echt verbaasd als het beter had gegaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
heeft hij een slechte voorbereiding gehad dan ofwat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
had me ook echt verbaasd als het beter had gegaan![]()
Als ik op Endo kijk, lijkt t alsof ie gestopt is?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die heeft endomondo ook aanstaan, wel grappigquote:He tracked 12.23 km in 1h:27m:00s. About an hour ago[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij heeft ook de 10 km. wel eens sneller afgelegd. Dus die vergelijking slaat nergens op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mij ook… Zelfs ik heb de 10km wel eens sneller afgelegd. En dat zegt wat. Maar dan hoeft ik er gelukkig niet nog 32… Ik moet er niet aan denken, wat doet zo iemand zich aan??Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Een journalist dit ging kijken of hij ook een marathon kon lopen. Met een trainingsperiode van 4 maanden en 0 conditie (zoiets). Zijn max training was een HM…quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank voor de updatesquote:![]()
heb de app niet, dus geen idee hoe onze jongens en meisjes lopen
M'n baas loopt vandaag de HM, hij had donderdag besloten dat ie wel zin had om te lopen![]()
![]()
Ohhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een journalist dit ging kijken of hij ook een marathon kon lopen. Met een trainingsperiode van 4 maanden en 0 conditie (zoiets). Zijn max training was een HM…
Dat is fantastisch!![]()
Hopelijk met een happy-ending. De M bedoel ik dan he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
@marathonexpo. Vroeg genoeg voor een prerace massage.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mooie doorkomsttijden van YUR en dat Jekel uitgestapt lijkt te zijn had ik wel verwacht. Excuus zal het wel het warme weer zijn... Leuk om hier jullie live-verslagen bij te houden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
13:00 gaan we redden! Thanks voor het uitrekenen, ik was te druk met rekenen hoe laat ik nu dan in Amsterdam zou kunnen zijn (12:30) en hoe hard ik daarvoor heen en weer naar huis moest fietsen (vrij rap). Ik ben benieuwd naar het weer in Amsterdam straks. In Alkmaar is de herfst weer ingedaald: harde wind en regen. En nog steeds vies plakkerig benauwd.![]()
Regen??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens Flipsen was ie uitgestaptquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Volgens de app is Jekel ook nog steeds niet voorbij 15 km.![]()
Doen! Het is fucking awesome!quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:39 schreef Daph_ het volgende:
Volgend jaar wil ik ook finishen in het olympisch stadion![]()
![]()
Jammer dat ie niet gelijk met Stipstreep is gestart. Die twee lopen precies hetzelfde schemaquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt niet.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:![]()
Ik had een paar weken geleden nog gekeken voor een startnummer op de 8 km maar helaas. Maar volgend jaar ben ik erbij!![]()
![]()
Ik ook weer! Of HM? Hmmmquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik had een paar weken geleden nog gekeken voor een startnummer op de 8 km maar helaas. Maar volgend jaar ben ik erbij!![]()
![]()
hij zat bij DWHN en dacht er in 5 uur wel te zijn. Puur omdat hij 2,5 uur over de halve deed.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Die gaat de 5uur inderdaad niet halen, als ie hem überhaupt uitlooptPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik wil óók in het Olympisch stadion volgend jaar!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik had een paar weken geleden nog gekeken voor een startnummer op de 8 km maar helaas. Maar volgend jaar ben ik erbij![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tijd genoeg om erover na te denkenquote:ik vind de 10 EM op de DtD volgend jaar ver genoeg op t moment
![]()
![]()
Doeeeeeen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil óók in het Olympisch stadion volgend jaar!!![]()
![]()
Net even bij het keerpunt bij de Amstel wezen kijken. LT gespot. Maarten en uur gemist. Staan waarschijnlijk wel op de film. Het was erg druk met lopers.![]()
Ik hoef niet. Ik ga opnieuw de Langstraat in Zoutelande boven het OS verkiezen volgend jaar oktober.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil óók in het Olympisch stadion volgend jaar!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ho ho, ik zei dat hij LEEK te zijn uitgestapt en ik ging alleen maar af op de berichten van anderen hier over zijn tijden op Endomondo... Wat weet ik er nou helemaal vanquote:
* flipsen heeft zichzelf weer even genoeg ingedekt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Je geslachtsoperatie is er dan toch eindelijk van gekomen? En al gelijk in de openbaarheid?quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:55 schreef Meike26 het volgende:
oh ja dit en vorige bericht is van twc.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je geslachtsoperatie is er dan toch eindelijk van gekomen? En al gelijk in de openbaarheid?![]()
Ik ging net ook even een rondje. Diep respect voor de lopers in Amsterdam. Hier in het Oosten des lands is het haast niet te doen qua warmte en luchtvochtigheid."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Even AT5 aangezet, hoewel ik het veel te druk heb (niet voor niets om 6 uur opgestaan op een zondagochtend), maar errrrgerrrr me nu al kapot aan die blonde doos
Edit: En al afgelopen
Ik hoef dan ook maar 8km he, voor ik weer in het stadion hebquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Ik ga opnieuw de Langstraat in Zoutelande boven het OS verkiezen volgend jaar oktober.
Eigenlijk doet het gewoon een beetje pijn aan mijn competitieve hart dat Yur zijn 2e marathon in een fokking maand sneller loopt dan ik ooit een marathon zal lopen.![]()
![]()
Hij is er nog niet hè. Kan nog vanalles misgaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk doet het gewoon een beetje pijn aan mijn competitieve hart dat Yur zijn 2e marathon in een fokking maand sneller loopt dan ik ooit een marathon zal lopen.![]()
![]()
Dat viel mij ook al op aan de tussentijden op FB te zien, haha. Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:23 schreef GotC het volgende:
Yur loopt nog steeds 5:30 ongeveerNice! Hij luistert dus wel naar Zwabbert
Zelf net terug van bijna 21 km op TADS-tempo en het deed pijn. En windkracht 4 recht in de mik na 10 km is óók wennen. Daarnaast zowel de Balijbrug als de Waaijerbrug als het heuvelachtige Buytenpark genomen.
En over een uurtje richting het werk voor een late dienst.![]()
Nice, dan kan ik jou gaan volgen. En mossel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Rotterdam krijgt in 2015 ook een app
https://twitter.com/marathonrdam/status/523779105137762306![]()
we hebben het over Yur he... Die komt nog met een gebroken been over de finish. (herinner me z'n 1e HM nog)quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij is er nog niet hè. Kan nog vanalles misgaan![]()
Nee dat kan niet, of je moet tijdens je eigen race ons gaan volgenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice, dan kan ik jou gaan volgen. En mossel.![]()
Met een tablet + app kan ik tijdens het aan de race zijn inderdaad vanaf het porselein jullie volgen. Leve de vooruitgangquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, of je moet tijdens je eigen race ons gaan volgen![]()
![]()
Hm, Diederik is de 20km ook voorbij. In 2:27[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij heeft er een fiets bij gepakt? Want hij is behoorlijk sneller ineens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, Diederik is de 20km ook voorbij. In 2:27Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lijkt erop dat Ajaxfan ergens bij de ArenA afgeleid is geraakt. Die had ook allang al bij de 25 km moeten zijn
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
eerste 10 in 1:14 toch? Dus 2e 10 maar 1 minuut snellerquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij heeft er een fiets bij gepakt? Want hij is behoorlijk sneller ineens.![]()
1e 5 in 36:28quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij heeft er een fiets bij gepakt? Want hij is behoorlijk sneller ineens.
2e: 38:01
3e: 37:13
4e: 36:04
Vrij constant?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja, het valt nog wel mee. Ik rekende vanaf 15, maar ik geloof dat ik misrekende. Maar boeie wat hij doet. Ik vind YUR en LT enzo veel belangrijker.,quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eerste 10 in 1:14 toch? Dus 2e 10 maar 1 minuut snellerZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij kunt een geheim goed stilhouden zegquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Rotterdam krijgt in 2015 ook een app
https://twitter.com/marathonrdam/status/523779105137762306![]()
![]()
Zo las ik het dus met mijn ochtendhoofdquote:Poeh, dacht echt even wtf?? Leuk om te zien dat LT, .- en YUR bijna dezelfde tijden lopen. Hadden ze net zo goed met zijn drietjes een mooi groepje kunnen vormen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je geslachtsoperatie is er dan toch eindelijk van gekomen? En al gelijk in de openbaarheid?het beviel toch niet, meteen maar gewijzigd.
![]()
Die app is raar. 30km en 32km lijken niet te kloppen tov elkaar.
Of onze lopers moeten echt 2km in 6-8 min gelopen hebben
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed dat je ermee post, ik vroeg me laatst af of je vriendin nog iets gedaan had met die Francorchamps filmpjes die ze gemaakt had? Staan ze ergens online?quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geen livestream op de website van AM zelf?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:04 schreef Serinde het volgende:
Wordt de M nog ergens uitgezonden? AT5 is er al klaar mee?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
![]()
Ik had wel de filmpjes bewerkt, maar ze nooit meer online gezet. En zo bijzonder was het eigenlijk ook niet, het was zo voorbij.... Moet het nog wel op de pc hebben staan in GoPro mapje.. dus zal het alsnog online kunnen gooien ?![]()
![]()
Werkt niet op mijn iPadquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen livestream op de website van AM zelf?![]()
Nu toch maar de laptop gepakt. Dankje, had daar niet aan gedacht
-edit- werkt daar ook niet opjammer
![]()
Die 32kmtijd maakt er een mooi zooitje van, qua estimated finish.
LT en stip al waargenomen op de 35; LT zelfs binnen 3:20
Oh, en de volgende 3km heeft ze schijnbaar weer in 6min gelopen
Stomme app
Zat er geen Balijbrug in het parcours?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Yur is ook voorbij Q en dus de 35km. Krampjes in z'n benen maar is er rustig onder. Ik ben trots op 'm![]()
![]()
leuk!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:07 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Ik had wel de filmpjes bewerkt, maar ze nooit meer online gezet. En zo bijzonder was het eigenlijk ook niet, het was zo voorbij.... Moet het nog wel op de pc hebben staan in GoPro mapje.. dus zal het alsnog online kunnen gooien ?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja inderdaad. Hup YUR! Hup LT! Hup streepstip!quote:![]()
Zelf 2u15m buiten gespeeld en vogels gekeken. Waarvan 6 km over t strand. Met wind tegen. En regen. Oftewel, een top-ochtend gehad!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
* flipsen zingt: "Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna... maar nog niet helemaal!"
En? En? En? En? En? En?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nice!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Jammer van het verval op het einde. Maar nogsteeds zeer netjes, goede revenge na de veluweloopquote:
Gelijk heeft'iequote:Op zondag 19 oktober 2014 13:51 schreef GotC het volgende:
Yur wandelt rustig aan door het Vondelpark zo te zien.
![]()
LT![]()
![]()
Stipstreepvoor je revanche
en dat met snot etc !!
Strip, goede afkorting. Die ga ik vanaf nu gebruikenquote:![]()
![]()
Geweldenaren
Nog nieuws over ajaxfan eigenlijk? En Jekel??Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die heeft de mat van 25 km gemist, maar wel weer over die van 30 gelopen met een enorm verval. Ondertussen bijna bij de 40.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef flipsen het volgende:
Geweldenaren
Nog nieuws over ajaxfan eigenlijk?
Jekel is ook nog up and running. Gaat er om hangen of ie de 5 uur gaat halen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Fijn!quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Minder dan 1.5kmDan istie weer veilig bij mij
Hij ruikt de finish, loopt nu 7:00 ipv 8:30
Helden! Godvergeten helden! Prachtige tijd voor LT! Ook strip een toptijd!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Woo-hoo gooo Angela!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Mooie tijden voor de Fokkers!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gefeliciteerd marathon lopers hele mooie tijden
Ik ga me zo ook maar eens klaarmaken voor een 10k rondje, de zon zou hier rond 15:00 weg zijn, dan is het wat aangenamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook weer![]()
![]()
Super gedaan allemaal! En natuurlijk nog succes voor de mensen die net starten of nog moeten!![]()
![]()
Wow, die Yurremans is goed kapot gegaan. Huldo's voor z'n doorzetting. LT, super knap! En Strip ook een mooie revanche!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En het verslag dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik wil eten, veel eten, borden vol met lekker eten
Ow nog even dit:
L_T
Yur heeft volgens mij afgezien op het laatste stuk ...
Wie heeft er verder nog gelopen?![]()
Dat was afzien vandaag, heel veel mul zand (en vooral de duinen omhoog is dat heel fijn) en ruiterpaden, blaren, pijnlijke lies en rug. Daardoor de laatste paar km's een run-wak moeten doen, maar toch nog net onder de 2:15 weten te finishen.
Het was wel mooi.
Eerst even douchen en dan eens lezen hoe het de rest vergaan is vandaag.
Ik heb stipstreep en medaille al gezien op whatsapp
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die supporter van de verkeerde clubquote:![]()
En Devv en Angel-A de HM.
Ik weet het bib# van Devv niet dus weet geen tussenstand, Angela is de 8,9 km gepasseerd in iets minder dan een uur.![]()
L-T![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig
YUR: diep respect voor je, 2 marathons in een maand, ik vond die 22 km vandaag al ver, laat staan dat ik dan nog eens 20 bij moest doen![]()
![]()
![]()
Wel gaaf, dat customizen:
Vraag me alleen af of het een prettige schoen is. ¤ 170,-
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 15:19:17 ]![]()
Haha, en dan kun je hem zeker ook niet retourneren als het niets is, want ja hij is custom made...quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel gaaf, dat customizen:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen af of het een prettige schoen is. ¤ 170,-Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat zal vast inderdaad. Je zult ze vast kunnen passen bij een of andere hardloopwinkel, maar dat vind ik op de een of andere manier dan weer niet zo netjes, eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Haha, en dan kun je hem zeker ook niet retourneren als het niets is, want ja hij is custom made...![]()
Is dus primair voor de amerikaanse markt, daar heeft iedereen runningshoes, alleen rent er niemand op. Gebruiken het allemaal als casual sneaker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zal vast inderdaad. Je zult ze vast kunnen passen bij een of andere hardloopwinkel, maar dat vind ik op de een of andere manier dan weer niet zo netjes, eigenlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat je tot km 29 compleet probleemloos volgens plan loopt, en dat dan zomaar uit het niets je benen er mee kappen
Oh well, ik heb de finish weer gehaald. Nu nog ff geen puf om bij te lezen maar daar heb ik vanavond alle tijd voorF means you're fucked![]()
En Yur
Ik heb een blaar die ik pas zag tijdens het douchen op een topje van m'n teen. Ik had 'm niet eens gevoeld.dus dat is niet zo erg
Verder geen nieuwe blaren op de probleemplekken. Fijn. Wel m'n oude plekje wat opengeschuurd waarbij Wolve me af en toe nog 'aiaiaiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiaaauw' hoorde gillen als ik weer eens precies verkeerd op 'n steentje ging staan. Maar ach, als dat alles was. Er was genoeg modder om me mee te vermaken![]()
Ja doei.![]()
Zeewater helpt goed om blaren te genezen
We hebben je niet gespot op het keerpunt langs de Amstel... De camera heeft je wel gezien..quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:27 schreef YUR het volgende:
Dat je tot km 29 compleet probleemloos volgens plan loopt, en dat dan zomaar uit het niets je benen er mee kappen
Oh well, ik heb de finish weer gehaald. Nu nog ff geen puf om bij te lezen maar daar heb ik vanavond alle tijd voor
*gaat verder produceren en moet stipstreep nog opzoeken op het filmpke*![]()
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb nog een tip voor als je verstopte kaak- en voorhoofdsholtes hebt: loop een marathon en de boel is weer open.![]()
Goed gelopenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :pgefeliciteerd met je sub 4 debuut
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :pYou did it en dat met een verkouden/zere keel
Net besloten om ook maar eens een hardloopblog te starten
Jij bent mijn heldin met je sub 4quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :p
LT:![]()
![]()
Voor je sub 4!
Strip:![]()
![]()
Voor je M ondanks verkoudheidsklachten!
YUR:![]()
Voor je ongelooflijke doorzettingsvermogen op de laatste km's!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Zo, terug van een heerlijk rondje lopen in de achterhoek tussen de koetjes en kalfjes met een flinke boerenlucht met in de eerste kilometers vol de zon in me bakkes en het laatste gedeelte ook nog vol de wind van voor. Maar ik heb nog nooit zo genoten tijdens het lopen, kreeg de glimlach echt niet van mijn kopBegin steeds meer te genieten van de 10km rondjes een teken dat mijn lichaam en conditie het steeds beter aan kunnen
Nog lang geen halve marathon maar ik ben tevreden
https://www.endomondo.com/workouts/user/18835259![]()
Mijn god, wat een lijdenswegquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef Daph_ het volgende:
Diederik Jekel is ook klaar volgens Endo, hij heeft 5:23:30 gelogd
In zijn programma vanavond komen trouwens 2 clubgenoten van me voorbij (tijdens de Wolfsvencross)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
5:15:49 volgens de app van de A'dam Mquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef Daph_ het volgende:
Diederik Jekel is ook klaar volgens Endo, hij heeft 5:23:30 gelogd![]()
Ik denk dat ie er volgende week weer een wil lopenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn god, wat een lijdensweg
In zijn programma vanavond komen trouwens 2 clubgenoten van me voorbij (tijdens de Wolfsvencross)![]()
![]()
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.![]()
Gefeliciteerd met jullie uitzonderlijke prestatie Marathonlopers!
Trouwens, nog iemand Molenhoeks Makkie gelopen? Ik had me ingeschreven, maar wegens omstandigheden - vrouw die net operatie heeft gehad en niet alleen voor ons kindje kan zorgen - niet mee kunnen doen. Zal ook wel behoorlijk warm zijn geweest denk ik..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Auw! Dat is heel erg niet cool!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
Speld verhitten en door je nagel prikken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.![]()
![]()
Had ik ook vorige week. Hulde aan de adrenalinequote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
Nou dat hoeft niet door mijn nagel hoor. Hij puilt er aan de voorkant onderuit en ook de nagelriem is blauw.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Speld verhitten en door je nagel prikken.En hoe is het er nu mee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had ik ook vorige week. Hulde aan de adrenaline
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 16:17:20 ]![]()
Volgens mij heeft Angel-A het zwaar. Tijd per 5km loopt aardig op...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Allemaal genezen. Eentje gisteren pas, na een badje van zeeewaterquote:Gelukkig makkelijk herstel altijd. Leegprikken en een beetje laten ademen en het herstelt wel weer.
Gauw een foto van maken voor MoBlo, die kickt daaropquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zeh horrorquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
5:15:49 volgens de app van de A'dam M
Respect voor z'n doorzettingsvermogen btw, ik moet er niet aan denken..![]()
Dat maakt het allemaal nog meer heroïsch!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
reeds. In de whatsappgroep....quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gauw een foto van maken voor MoBlo, die kickt daarop
Ja doei.![]()
Ze is binnen:quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:16 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij heeft Angel-A het zwaar. Tijd per 5km loopt aardig op...
2:30:05. Splits were 5K 32:11, 10K 1:08:56, 15K1:44:47Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd allemaal! Heeeeeeel goed gedaan, knappe prestaties.![]()
Ik heb vanochtend Molenhoeks Makkie gedaan. Het was geen makkie, maar wel heel tof. Heerlijk gelopen.![]()
![]()
Zag het net. Knap hoor!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
2:30:05. Splits were 5K 32:11, 10K 1:08:56, 15K1:44:47
Was haar eerste, toch?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
yay!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
2:30:05. Splits were 5K 32:11, 10K 1:08:56, 15K1:44:47Ja doei.![]()
Ja volgens mij welquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zag het net. Knap hoor!
Was haar eerste, toch?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Quoi het volgende:
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesDat doen jullie goed dames! (En meneer Q ook uiteraard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesOok een puike prestatie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor! Ik doe het haar niet naquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
2:30:05. Splits were 5K 32:11, 10K 1:08:56, 15K1:44:47![]()
![]()
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesNu heb ik trek in krokettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb altijd trek in krokettenAlleen een beetje lastig verkrijgbaar hier
nee, we slaan even over dit keer! Komt niet zo lekker uit in welke planning dan ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef wyccie het volgende:
MoBlo en Wolve, gaan jullie dit jaar weer de 7H doen?
Ja doei.![]()
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jeej! Ik geb de halve in 1:58:05 gedaansuperblij mee, doel was onder de 2 uur
Wel helemaal kapot gegaan aan het eind, maar toch eigenlijk geen verval. Precies goed dus! Nu een M uitzoeken voor het voorjaar...![]()
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef SiIk het volgende:
Lijkt erop dat Ajaxfan ergens bij de ArenA afgeleid is geraakt. Die had ook allang al bij de 25 km moeten zijn
Yur passeerde mij nog alleen ik was te kapot toen hij mij passeerde om met volzinnen te reageren. Schoot rond 20 KM in mijn rug waardoor het verkrampen iets te vroeg begon.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ha ook nog een rond getal gerend, dat is helemaal mooiVerslag komt wanneer ik alles heb laten bezinken en frietjes gegeten heb!
tussentijden:
5 kilometer 28:59 (28:59)
10 kilometer 57:31 (28:32)
15 kilometer 1:26:05 (28:34)
20 kilometer 1:54:45 (28:40)
Halve marathon 2:00:53
25 kilometer 2:22:49 (28:04)
30 kilometer 2:51:05 (28:16)
35 kilometer 3:19:15 (28:10)
40 kilometer 3:46:57 (27:42)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En je hebt niet even teruggeslagen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.![]()
Had er de kracht niet meer voor. Na de finish een half uur languit op het gras gelegen.quote:* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Arme jongenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Had er de kracht niet meer voor. Na de finish een half uur languit op het gras gelegen.![]()
![]()
Maarruh...gefeliciteerd!![]()
Wauw wat netjes gelopen! Mooie tussentijden, prachtige eindtijd!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha ook nog een rond getal gerend, dat is helemaal mooiVerslag komt wanneer ik alles heb laten bezinken en frietjes gegeten heb!
tussentijden:
40 kilometer 3:46:57 (27:42)![]()
Kroketten. Hulde voor je tijden, LT!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Inderdaad! Sluit ik mij helemaal bij aan!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wauw wat netjes gelopen! Mooie tussentijden, prachtige eindtijd!
Mooie tussentijden en een schitterende eindtijd!
Ik ben er jaloers op![]()
![]()
Zit nu even op het routekaartje te kijken bij Endomondo en ik vind het wel een rare route eigenlijk? Best veel stukken 2x of met een keerpunt. Of merk je daar tijdens het lopen weinig van? En geweldige hoogtemeters gemaakt YUR
Heel knap weer iedereen!
Zelf vandaag Neede gelopen. Vorig jaar 3:20, dit jaar 2:23.
Het ging best lekker, stukje over de Neederberg was wel pittig. Leuke lus voor de RUC met wat uitdagende hindernissen. Het venijn zat toch weer in het laatste stuk, daar sloeg de verzuring in de armen flink toe (tempo was er toch al niet meer). Wel alles in 1 keer gehaald, dus da's sowieso mooi
https://www.endomondo.com/workouts/426728793/14083692
Zojuist nog wel "even"langs de huisartsenpost geweest want mijn vriendin had een joekel van een splinter onder 1 van haar vingernagels gekregen vrij in het begin van haar run, waar ze bij de EHBO niks mee konden. Maar wel door- en uitgelopen!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Leuk, vandaag de Brugge Urban trail->
Neuh, je ziet de ene keer mensen aan de overkant lopen die een uur sneller zijn dan jij, en de andere keer mensen die een uur langzamer zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:59 schreef flipsen het volgende:
Zit nu even op het routekaartje te kijken bij Endomondo en ik vind het wel een rare route eigenlijk? Best veel stukken 2x of met een keerpunt. Of merk je daar tijdens het lopen weinig van? En geweldige hoogtemeters gemaakt YUR
Ik vond vooral de bottlenecks irritant, en het feit dat bij drinkposten iedereen gewoon volledig ging stilstaan en de weg blokkeren..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Best een prestatie nog voor Diederik vind ik, met zo weinig trainen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb 'm ook nog gespot net na het 35 km punt. Vlak hiervoor stak ie nog z'n duim op naar Quoi![]()
![]()
(H)M-ers, super goed gedaan !!![]()
![]()
![]()
Wat belachelijk vlak en dan nog een negatieve split ook...quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
tussentijden:
Anderen ook mooie resultaten trouwens!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wathijzei!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat belachelijk vlak en dan nog een negatieve split ook...![]()
Anderen ook mooie resultaten trouwens!Ja doei.![]()
Ik heb je heel misschien nog wel gezien LT. Heb je heel lang haar? We zijn heel erg op zoek geweest naar lichtblauwe kousen, maar er bleken opvallend veel mensen met lichtblauwe kousen te lopen.![]()
Klote is dat? Enig idee waardoor het kwam?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.
Yur passeerde mij nog alleen ik was te kapot toen hij mij passeerde om met volzinnen te reageren. Schoot rond 20 KM in mijn rug waardoor het verkrampen iets te vroeg begon.![]()
Je eerste helft was heel netjes gelopenDat ziet er tof uitquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, vandaag de Brugge Urban trail->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat constant gelopen,knap hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
tussentijden:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb je heel misschien nog wel gezien LT. Heb je heel lang haar? We zijn heel erg op zoek geweest naar lichtblauwe kousen, maar er bleken opvallend veel mensen met lichtblauwe kousen te lopen.
Niet heel lang haar
Ben wel nog door TWC aangemoedigd en volgens mij nog iemand!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zag die Brugge Urban trail ergens op een kalender staan: "geen echte urban trail, touristische route" was het commentaar
Toffe fotoquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel lang haar
Ben wel nog door TWC aangemoedigd en volgens mij nog iemand!
Ja doei.![]()
Combinatie van iets te hard starten - last van mijn rug en erg wisselvallig weer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klote is dat? Enig idee waardoor het kwam?
Je eerste helft was heel netjes gelopen* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Lees al een tijdje mee, maar aangezien ik vandaag mijn eerste marathon heb gelopen toch maar een accountje aangemaakt! 4 uur en 25 min over gedaan, heel blij mee want ik had echt minimale training. Denk alleen niet dat ik er nog eentje loop, viel me allemaal best zwaar en heb de laatste 2km dan ook moeten lopen ipv rennen omdat ik gewoon op was.![]()
Met minimale training is het niet zo raar dat het zwaar was.
Desalniettemin een prima prestatie!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, zeg, gewoon nachtje slapen, en morgen op je werk een nieuwe uitdaging uitzoeken met 't voornemen om wél optimaal te trainenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef c17 het volgende:
Lees al een tijdje mee, maar aangezien ik vandaag mijn eerste marathon heb gelopen toch maar een accountje aangemaakt! 4 uur en 25 min over gedaan, heel blij mee want ik had echt minimale training. Denk alleen niet dat ik er nog eentje loop, viel me allemaal best zwaar en heb de laatste 2km dan ook moeten lopen ipv rennen omdat ik gewoon op was.
Welkom! Blijf je posten?Ja doei.![]()
Ja ben wel van plan om te blijven posten en door te trainen. Denk dat een leuke tijd neerzetten op een halve marathon mijn volgende doel gaat wordenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zeg, gewoon nachtje slapen, en morgen op je werk een nieuwe uitdaging uitzoeken met 't voornemen om wél optimaal te trainen
Welkom! Blijf je posten?![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef c17 het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om te blijven posten en door te trainen. Denk dat een leuke tijd neerzetten op een halve marathon mijn volgende doel gaat worden
Geniet van je prestatie in elk geval! En welkom!Ja doei.![]()
Ook bijzonder: ik heb vrijdag hier in de buurt 7 km gewandeld, en daar heb ik nog spierpijn van...
Hoe kan dat nou?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik vind trouwens op de wc gaan zitten en weer opstaan een pijnlijker exercitie dan die hele marathon. Wanneer houdt dat op?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beetje hetzelfde verhaal als bij Semtex gaat ook op voor La_tramposa, indrukwekkend en jaloersmakend vlak gelopen.
Chapeau![]()
![]()
De derde dagquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind trouwens op de wc gaan zitten en weer opstaan een pijnlijker exercitie dan die hele marathon. Wanneer houdt dat op?
Bijgelezen in ons schattige hotel, en ik moet wel even een buiging maken voor de lopers van vandaaggoed gedaan jongens!
Kanjers...quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef winterstorm666 het volgende:
hulde voor de kanjers van vandaag!![]()
![]()
![]()
Ik zie nu dus Erica Terpstra voor me die YUR eens even in de wangetjes knijpt...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, ook net even dat marathonnetje van Amsterdam gelopen... De laatste kilometers was ik niet vooruit te branden, maar toch geeindigd in 4:23. Waarschijnlijk toch iets te snel van start gegaan. Tot 20 liep ik lekker en dacht ik nog binnen de 4 te kunnen eindigen. Na het drinken/eten op de 20 begon mijn maag een beetje op te spelen, maar dat ging allemaal nog net goed. Na een kilometer of de 30 begonnen de benen als lood aan te voelen en de laatste kilometers was het van km tot km en ondanks dat ik wel ben blijven hardlopen, was de snelheid niet veel sneller dan hard gewoon lopen. Maar goed, ik heb het gehaald, ik zag een mooie blaar erbij onder mijn rechtervoet en voor de rest kon ik ook nog wel genieten, alleen mijn benen niet.Ik ben benieuwd hoe die morgen gaan voelen, normaal gesproken squash ik op dinsdag, maar ik denk dat ik dat deze week maar even oversla.
![]()
En nog eenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef nirvana het volgende:
Zo, ook net even dat marathonnetje van Amsterdam gelopen... De laatste kilometers was ik niet vooruit te branden, maar toch geeindigd in 4:23. Waarschijnlijk toch iets te snel van start gegaan. Tot 20 liep ik lekker en dacht ik nog binnen de 4 te kunnen eindigen. Na het drinken/eten op de 20 begon mijn maag een beetje op te spelen, maar dat ging allemaal nog net goed. Na een kilometer of de 30 begonnen de benen als lood aan te voelen en de laatste kilometers was het van km tot km en ondanks dat ik wel ben blijven hardlopen, was de snelheid niet veel sneller dan hard gewoon lopen. Maar goed, ik heb het gehaald, ik zag een mooie blaar erbij onder mijn rechtervoet en voor de rest kon ik ook nog wel genieten, alleen mijn benen niet.Ik ben benieuwd hoe die morgen gaan voelen, normaal gesproken squash ik op dinsdag, maar ik denk dat ik dat deze week maar even oversla.
icm een
Coole prestaties weer vandaag!
LT heeft een semmetje gedaan zie ik
Ik heb veel aan jullie gedacht maar ben vandaag ff niet zo spraakzaam.
Ik houd het dus bij: gefeliciteerd allemaal. Ik is trots op jullie. Volgende x kom ik ook kijken en bier zuipen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoezo niet eerlijk? Die zijn alleen hier in 't topic nieuw. Verder hebben ze ook gewoon hier naartoe getrained!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Nirak het volgende:
Nieuwkomers die marathonnenNiet eerlijk
Even goed welkom, en super gedaan
Ja doei.![]()
Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslag:Ik zie dat je me precies op km 25 hebt ingehaald en je bent meer dan 23 minuten voor me gefinished... Dat zegt genoeg over hoe goed het 2de gedeelte bij mij ging. Maar toch wel blij dat ik het gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!![]()
Uitlopen is sowieso een geweldige prestatie!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:26 schreef nirvana het volgende:
[..]
Ik zie dat je me precies op km 25 hebt ingehaald en je bent meer dan 23 minuten voor me gefinished... Dat zegt genoeg over hoe goed het 2de gedeelte bij mij ging. Maar toch wel blij dat ik het gedaan heb.
Maar een negatieve split is echt een fijne manier om te finishen, dus volgende keer misschien wat langzamer starten
Nouja, dat ook weer niet, maar ben gewoon blijven denken: shut up legs, we gaan dit gewoon doen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef GotC het volgende:
Verslag, tof! Klinkt alsof het moeiteloos ging vanaf 10km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dus niet eerlijk, zomaar een marathon lopen zonder ons bij de voorbereidingen te betrekkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo niet eerlijk? Die zijn alleen hier in 't topic nieuw. Verder hebben ze ook gewoon hier naartoe getrained!![]()
Maar zonder gekheid, ze hebben er goed op getraind want goede tijden![]()
![]()
En ze luisterden nog ook!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, dat ook weer niet, maar ben gewoon blijven denken: shut up legs, we gaan dit gewoon doen!![]()
![]()
LT
Verslagen zijn de leukste
Verslag:Goed gedaan! Klinkt als een erg goede eerste marathon! En dan hebben we je toch echt gemist. Stipstreep ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Maar hier ook een geslaagde dag gehad![]()
![]()
En een iets minder spannend verslagje van ons race-ding vandaag op: http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=803Ja doei.![]()
Jeutje LT!![]()
We hebben ons idd suf gekeken naar blauwe sokken.
ALLEN goed gelopen!
Ik heb een duimpje van Diederik gehad![]()
![]()
HEEEY!! Ik zit dan wel meer dan een jaar in de lappenmand, maar ben nog niet formaat Terpstra!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kanjers...
Ik zie nu dus Erica Terpstra voor me die YUR eens even in de wangetjes knijpt...![]()
![]()
![]()
(prestatie ook zeker niet. daar niet van)
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Al een teken van leven van Angel-A?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja die is actief op FBquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Al een teken van leven van Angel-A?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tof om te lezen LT, knappe prestatie !
jammer genoeg heb ik ook je blauwe kousen gemist .
Hier ook een geslaagde dag gehad.
Hats en Quoi , vond het gezellig en leuk jullie eens te zien.
Nog een foto gemaakt van Yur (Yur of GotC, slinger maar even een mailadres door dan stuur ik 'm zodra ik thuis ben)
Yur zag er nog behoorlijk fris uit.
Later nog lekker aan de warme choco met rum bij een vriendin die aan het parcours woont en dus zo'n beetje de hele sliert hm lopers , met af en toe nog een vertraagde m loper ertussen bekeken .
Na de vele verbeten gezichten die ik vandaag zag , denk ik niet dat het lopen van een marathon op mijn wishlist komt te staan![]()
![]()
Het was trouwens echt fijn dat er een paar buitjes waren <3Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of de loopstijl tijdens het laatste stuk.. Sommige mensen deed gewoon pijn om er naar te kijken..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Shravani het volgende:
Na de vele verbeten gezichten die ik vandaag zag , denk ik niet dat het lopen van een marathon op mijn wishlist komt te staan
Er is trouwens iemand volgens mij net voor mij gefinisht die op romeinse half uit elkaar vallende slippers liep, verkleed als Romein hahaEn ook nog lopers gezien in snikhete verkleedpakken. Dan spoor je of echt niet, of je hebt al zoveel marathons gedaan dat je maling hebt aan je tijd en alleen nog maar voor de fun gaat
Ik ergerde me ook wel een beetje aan sommige buitenlanders die meer voor de toeristische ervaring dan voor het lopen leken te gaan, midden op het parcours stilstaan om foto's te maken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk dat ga ik even kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!![]()
![]()
voelde me vandaag wel een beetje (onbewust) gemeen
...
op het 7km-punt haalde in een meisje in die de HM liep en het behoorlijk zwaar had, laten we zeggen ze had ook niet de typische lange-afstandlopers bouw om huppelend en fluitend een HM te lopen...
Maar goed, ik denk ik steek even een hart onder de riem en zeg "you are nearly there"...en als blikken konden doden dan had ik een DNS te pakken.
500 meter later besefte ik pas dat ik er bijna was maar als je nog maar op 2/3 van je race bent je nog we eventjes te gaan hebt...
sorry
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-10-2014 20:00:20 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lol, ik zie dat hij op een gegeven moment ook het wit-groene tenue van mijn Loopgroep draagtquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!(ik vind dat zelf spuuglelijk
)
Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!Geen frituurpan in de vakantiehut!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan bak je een kroket. Of drie.![]()
Ik ben op de halve in 1:52:13 binnen gekomen. Dat was 2 minuten boven mijn richttijd, maar ik ben wel tevreden. Zeker gezien ik in het Vondelpark nog een stuk gelopen heb. Er is dus nog zat ruimte voor verbetering. Het verslag zal nog wel volgen, maar niet nu. Ik ga nu eerst lekker douchen en dan nagenieten van een mooie dag.
![]()
Verslag:Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Ook de andere lopers top gedaan!!![]()
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Dam tot dam zag er best leuk uitalleen zo druuuk...
join the peace and quiet of the trail brotherhood!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bloedstollingsproblemen dus een mogelijke oorzaak van hardloopdoden.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zat dit weekend in een gehucht in Friesland, zonder internet. Helemaal niets meegekregen van de marathon (en de rest van de wereld...) Net even alles bijgelezen, was erg benieuwd hoe het de Mlopers is vergaan.
LTGoed gedaan zeg, super! Volgens mij was je ook erg goed voorbereid, heel strak aan je trainingsschema gehouden. Dat heeft z'n vruchten afgeworpen! Leuk om te volgen en herkenbaar met mijn eerste marathontraining van precies een jaar geleden
De rest uiteraard ook een:![]()
![]()
Docu bevat dus ook beelden van vandaag, niet kijkers
Diederik ging op 32km al helemaal kapot en begon stukken te lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kijk later vandaag of morgen wel op uitzending gemist. Overigens toch mijn pet af voor zijn prestatie, ik had het niet verwacht...quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Docu bevat dus ook beelden van vandaag, niet kijkersIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Al? Ik heb mensen al veeeeel eerder zien wandelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Diederik ging op 32km al helemaal kapot en begon stukken te lopen.
Ajaxfan had jij niet startnummer M01? Volgens mij heb ik je ingehaald, ergens bij 24km of zo..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik veel meer voor alle Fok!kers hier die hem liepen, puur uit liefde voor onze sport en niet om een naar voor zichzelf te makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef HDLed het volgende:
Ik heb toch nog wel best respect voor die Diederik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lol, mijn clubgenoten zijn eruit geknipt
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ben ik het ook wel mee eens, vooral als mensen echt heel langzaam links gaan lopen. Ik kreeg zelfs als ik netjes pardon riep en niemand aanraakte soms gezeur naar mijn hoofd, maarja geen energie aan verspillen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ow ik heb ook veel meer respect voor de mensen die hem lopen uit liefde voor de sport, begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik veel meer voor alle Fok!kers hier die hem liepen, puur uit liefde voor onze sport en niet om een naar voor zichzelf te makenmaar ik vind van totaal een conditie van 0% met diabetes na 4 maand een marathon uitlopen echt wel een prestatie van formaat, ik ben zelf 4 maand onderweg en ik kan hem echt niet uitlopen, al licht mijn snelheid wel een stuk hoger dan van die Diederik
![]()
Correctie ik ben 3 maand bezigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ow ik heb ook veel meer respect voor de mensen die hem lopen uit liefde voor de sport, begrijp me niet verkeerdmaar ik vind van totaal een conditie van 0% met diabetes na 4 maand een marathon uitlopen echt wel een prestatie van formaat, ik ben zelf 4 maand onderweg en ik kan hem echt niet uitlopen, al licht mijn snelheid wel een stuk hoger dan van die Diederik
![]()
![]()
Misschien liep je in de weg en was dat de beste mogelijkheid? Op een gegeven moment moesten ook de snellere HM lopers alle langzame M-lopers inhalen, en die laatste liepen af en toe echt zo godsgruwelijk in de weg dat het echt irritant was. En wat mossel zegt: Dat hoort bij een groot evenement, en al zeker in (jouw, kuch, geweldige stad) Amsterdam, met op punten een buitengewoon smal parcours.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.![]()
LT: tof verslag en prestatie van formaat! Eerste M sub4uur, fantastisch!
Na mijn HM kon ik 2,5 dag niet makkelijk (van de wc) opstaan, dus wees gewaarschuwd!
Diederik Jekel was leuk om naar te kijken
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Tl;dr, daar doe ik niet aanSPOILER: de nagel van StipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 20:39:10 ]![]()
Ajaxfan: dat is het fijne aan kleine loopjesMisschien meer aan jou besteed.
Dat kan maar iedereen loopt zijn eigen race en dan is het niet echt prettig als er iemand jou opeens de pas af komt snijden. Hoort bij een grote loop maar toch soms niet helemaal als je al niet lekker stabiel loopt zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Dan hoeven ze nog niet te STERVEN. Jij haalt ze op jouw beurt ook uit hun tempo, is dat niet minstens zo vervelend voor hen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat kan maar iedereen loopt zijn eigen race en dan is het niet echt prettig als er iemand jou opeens de pas af komt snijden. Hoort bij een grote loop maar toch soms niet helemaal als je al niet lekker stabiel loopt zelf.![]()
Was een beetje hard gezegd inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan hoeven ze nog niet te STERVEN. Jij haalt ze op jouw beurt ook uit hun tempo, is dat niet minstens zo vervelend voor hen?Je kunt het nooit ideaal maken voor iedereen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Tl;dr, daar doe ik niet aanSPOILER: de nagel van StipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen jammer dat die nagel blijkbaar niet te ranzig is voor WA...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: