quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslag:Goed gedaan! Klinkt als een erg goede eerste marathon! En dan hebben we je toch echt gemist. Stipstreep ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Maar hier ook een geslaagde dag gehad![]()
HEEEY!! Ik zit dan wel meer dan een jaar in de lappenmand, maar ben nog niet formaat Terpstra!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kanjers...
Ik zie nu dus Erica Terpstra voor me die YUR eens even in de wangetjes knijpt...
Ja die is actief op FBquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Al een teken van leven van Angel-A?
Of de loopstijl tijdens het laatste stuk.. Sommige mensen deed gewoon pijn om er naar te kijken..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Shravani het volgende:
Na de vele verbeten gezichten die ik vandaag zag , denk ik niet dat het lopen van een marathon op mijn wishlist komt te staan
Leuk dat ga ik even kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!
Lol, ik zie dat hij op een gegeven moment ook het wit-groene tenue van mijn Loopgroep draagtquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!
Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!Geen frituurpan in de vakantiehut!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan bak je een kroket. Of drie.
Verslag:Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Ook de andere lopers top gedaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |