We hebben je niet gespot op het keerpunt langs de Amstel... De camera heeft je wel gezien..quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:27 schreef YUR het volgende:
Dat je tot km 29 compleet probleemloos volgens plan loopt, en dat dan zomaar uit het niets je benen er mee kappen
Oh well, ik heb de finish weer gehaald. Nu nog ff geen puf om bij te lezen maar daar heb ik vanavond alle tijd voor
Goed gelopenquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :p
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Hooooi, dat was na de eerste 10km best leuk en werd vooral steeds leuker! Ik heb me weer eems veel te druk gemaakt van tevoren :p
Jij bent mijn heldin met je sub 4quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn god, wat een lijdenswegquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef Daph_ het volgende:
Diederik Jekel is ook klaar volgens Endo, hij heeft 5:23:30 gelogd
5:15:49 volgens de app van de A'dam Mquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:02 schreef Daph_ het volgende:
Diederik Jekel is ook klaar volgens Endo, hij heeft 5:23:30 gelogd
Ik denk dat ie er volgende week weer een wil lopenquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn god, wat een lijdensweg
In zijn programma vanavond komen trouwens 2 clubgenoten van me voorbij (tijdens de Wolfsvencross)
Auw! Dat is heel erg niet cool!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
Speld verhitten en door je nagel prikken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
Had ik ook vorige week. Hulde aan de adrenalinequote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou dat hoeft niet door mijn nagel hoor. Hij puilt er aan de voorkant onderuit en ook de nagelriem is blauw.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Speld verhitten en door je nagel prikken.
En hoe is het er nu mee?quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had ik ook vorige week. Hulde aan de adrenaline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |