Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maar weer verder. Geen idee of het de afspraak is dat de hekkensluiter een nieuw topic opent overigens...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
Mij ook… Zelfs ik heb de 10km wel eens sneller afgelegd. En dat zegt wat. Maar dan hoeft ik er gelukkig niet nog 32… Ik moet er niet aan denken, wat doet zo iemand zich aan??
Mij ook… Zelfs ik heb de 10km wel eens sneller afgelegd. En dat zegt wat. Maar dan hoeft ik er gelukkig niet nog 32… Ik moet er niet aan denken, wat doet zo iemand zich aan??
Hij heeft ook de 10 km. wel eens sneller afgelegd. Dus die vergelijking slaat nergens op.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Een journalist dit ging kijken of hij ook een marathon kon lopen. Met een trainingsperiode van 4 maanden en 0 conditie (zoiets). Zijn max training was een HM…
Een journalist dit ging kijken of hij ook een marathon kon lopen. Met een trainingsperiode van 4 maanden en 0 conditie (zoiets). Zijn max training was een HM…
Mooie doorkomsttijden van YUR en dat Jekel uitgestapt lijkt te zijn had ik wel verwacht. Excuus zal het wel het warme weer zijn... Leuk om hier jullie live-verslagen bij te houden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
13:00 gaan we redden! Thanks voor het uitrekenen, ik was te druk met rekenen hoe laat ik nu dan in Amsterdam zou kunnen zijn (12:30) en hoe hard ik daarvoor heen en weer naar huis moest fietsen (vrij rap). Ik ben benieuwd naar het weer in Amsterdam straks. In Alkmaar is de herfst weer ingedaald: harde wind en regen. En nog steeds vies plakkerig benauwd.