Gauw een foto van maken voor MoBlo, die kickt daaropquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
Zeh horrorquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
5:15:49 volgens de app van de A'dam M
Dat maakt het allemaal nog meer heroïsch!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ontdek trouwens dat ik een enorme bloedblaar onder de nagel van mijn grote teen heb. Groter dan de nagel (nagelriem en teentop zijn ook blauw) en de nagel zelf is een halve cm omhoog gekomen. Tijdens het lopen geen last van gehad.
reeds. In de whatsappgroep....quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gauw een foto van maken voor MoBlo, die kickt daarop
Ze is binnen:quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:16 schreef Yuki het volgende:
Volgens mij heeft Angel-A het zwaar. Tijd per 5km loopt aardig op...
Zag het net. Knap hoor!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
2:30:05. Splits were 5K 32:11, 10K 1:08:56, 15K1:44:47
yay!quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
Ja volgens mij welquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zag het net. Knap hoor!
Was haar eerste, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:08 schreef Quoi het volgende:
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesDat doen jullie goed dames! (En meneer Q ook uiteraard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesOok een puike prestatie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Netjes hoor! Ik doe het haar niet naquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze is binnen:
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesNu heb ik trek in krokettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, we slaan even over dit keer! Komt niet zo lekker uit in welke planning dan ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:54 schreef wyccie het volgende:
MoBlo en Wolve, gaan jullie dit jaar weer de 7H doen?
Hats en ik doe een na-evaluatie van de Amsterdamse prestatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef SiIk het volgende:
Lijkt erop dat Ajaxfan ergens bij de ArenA afgeleid is geraakt. Die had ook allang al bij de 25 km moeten zijn
En je hebt niet even teruggeslagen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |