Had er de kracht niet meer voor. Na de finish een half uur languit op het gras gelegen.quote:
Arme jongenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Had er de kracht niet meer voor. Na de finish een half uur languit op het gras gelegen.
Wauw wat netjes gelopen! Mooie tussentijden, prachtige eindtijd!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha ook nog een rond getal gerend, dat is helemaal mooiVerslag komt wanneer ik alles heb laten bezinken en frietjes gegeten heb!
tussentijden:
5 kilometer 28:59 (28:59)
10 kilometer 57:31 (28:32)
15 kilometer 1:26:05 (28:34)
20 kilometer 1:54:45 (28:40)
Halve marathon 2:00:53
25 kilometer 2:22:49 (28:04)
30 kilometer 2:51:05 (28:16)
35 kilometer 3:19:15 (28:10)
40 kilometer 3:46:57 (27:42)
Inderdaad! Sluit ik mij helemaal bij aan!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wauw wat netjes gelopen! Mooie tussentijden, prachtige eindtijd!
Neuh, je ziet de ene keer mensen aan de overkant lopen die een uur sneller zijn dan jij, en de andere keer mensen die een uur langzamer zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:59 schreef flipsen het volgende:
Zit nu even op het routekaartje te kijken bij Endomondo en ik vind het wel een rare route eigenlijk? Best veel stukken 2x of met een keerpunt. Of merk je daar tijdens het lopen weinig van? En geweldige hoogtemeters gemaakt YUR
Wat belachelijk vlak en dan nog een negatieve split ook...quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha ook nog een rond getal gerend, dat is helemaal mooiVerslag komt wanneer ik alles heb laten bezinken en frietjes gegeten heb!
tussentijden:
Wathijzei!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat belachelijk vlak en dan nog een negatieve split ook...![]()
Anderen ook mooie resultaten trouwens!
Klote is dat? Enig idee waardoor het kwam?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Man met de hamer ramde mij eerst 2x op de knieschijven daarna in de rug en op het eind op mijn achterhoofd.
Yur passeerde mij nog alleen ik was te kapot toen hij mij passeerde om met volzinnen te reageren. Schoot rond 20 KM in mijn rug waardoor het verkrampen iets te vroeg begon.![]()
Dat ziet er tof uitquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk, vandaag de Brugge Urban trail->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat constant gelopen,knap hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef La_Tramposa het volgende:
tussentijden:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb je heel misschien nog wel gezien LT. Heb je heel lang haar? We zijn heel erg op zoek geweest naar lichtblauwe kousen, maar er bleken opvallend veel mensen met lichtblauwe kousen te lopen.
Toffe fotoquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet heel lang haar
Ben wel nog door TWC aangemoedigd en volgens mij nog iemand!
Combinatie van iets te hard starten - last van mijn rug en erg wisselvallig weer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klote is dat? Enig idee waardoor het kwam?
Je eerste helft was heel netjes gelopen
Ja, zeg, gewoon nachtje slapen, en morgen op je werk een nieuwe uitdaging uitzoeken met 't voornemen om wél optimaal te trainenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:25 schreef c17 het volgende:
Lees al een tijdje mee, maar aangezien ik vandaag mijn eerste marathon heb gelopen toch maar een accountje aangemaakt! 4 uur en 25 min over gedaan, heel blij mee want ik had echt minimale training. Denk alleen niet dat ik er nog eentje loop, viel me allemaal best zwaar en heb de laatste 2km dan ook moeten lopen ipv rennen omdat ik gewoon op was.
Ja ben wel van plan om te blijven posten en door te trainen. Denk dat een leuke tijd neerzetten op een halve marathon mijn volgende doel gaat wordenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zeg, gewoon nachtje slapen, en morgen op je werk een nieuwe uitdaging uitzoeken met 't voornemen om wél optimaal te trainen
Welkom! Blijf je posten?
Tof!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:34 schreef c17 het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan om te blijven posten en door te trainen. Denk dat een leuke tijd neerzetten op een halve marathon mijn volgende doel gaat worden
De derde dagquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind trouwens op de wc gaan zitten en weer opstaan een pijnlijker exercitie dan die hele marathon. Wanneer houdt dat op?
Kanjers...quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:22 schreef winterstorm666 het volgende:
hulde voor de kanjers van vandaag!![]()
![]()
![]()
En nog eenquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:53 schreef nirvana het volgende:
Zo, ook net even dat marathonnetje van Amsterdam gelopen... De laatste kilometers was ik niet vooruit te branden, maar toch geeindigd in 4:23. Waarschijnlijk toch iets te snel van start gegaan. Tot 20 liep ik lekker en dacht ik nog binnen de 4 te kunnen eindigen. Na het drinken/eten op de 20 begon mijn maag een beetje op te spelen, maar dat ging allemaal nog net goed. Na een kilometer of de 30 begonnen de benen als lood aan te voelen en de laatste kilometers was het van km tot km en ondanks dat ik wel ben blijven hardlopen, was de snelheid niet veel sneller dan hard gewoon lopen. Maar goed, ik heb het gehaald, ik zag een mooie blaar erbij onder mijn rechtervoet en voor de rest kon ik ook nog wel genieten, alleen mijn benen niet.Ik ben benieuwd hoe die morgen gaan voelen, normaal gesproken squash ik op dinsdag, maar ik denk dat ik dat deze week maar even oversla.
Hoezo niet eerlijk? Die zijn alleen hier in 't topic nieuw. Verder hebben ze ook gewoon hier naartoe getrained!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Nirak het volgende:
Nieuwkomers die marathonnenNiet eerlijk
Even goed welkom, en super gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslag:Ik zie dat je me precies op km 25 hebt ingehaald en je bent meer dan 23 minuten voor me gefinished... Dat zegt genoeg over hoe goed het 2de gedeelte bij mij ging. Maar toch wel blij dat ik het gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Uitlopen is sowieso een geweldige prestatie!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:26 schreef nirvana het volgende:
[..]
Ik zie dat je me precies op km 25 hebt ingehaald en je bent meer dan 23 minuten voor me gefinished... Dat zegt genoeg over hoe goed het 2de gedeelte bij mij ging. Maar toch wel blij dat ik het gedaan heb.
Nouja, dat ook weer niet, maar ben gewoon blijven denken: shut up legs, we gaan dit gewoon doen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:25 schreef GotC het volgende:
Verslag, tof! Klinkt alsof het moeiteloos ging vanaf 10km.
Dus niet eerlijk, zomaar een marathon lopen zonder ons bij de voorbereidingen te betrekkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo niet eerlijk? Die zijn alleen hier in 't topic nieuw. Verder hebben ze ook gewoon hier naartoe getrained!
En ze luisterden nog ook!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, dat ook weer niet, maar ben gewoon blijven denken: shut up legs, we gaan dit gewoon doen!
Verslag:Goed gedaan! Klinkt als een erg goede eerste marathon! En dan hebben we je toch echt gemist. Stipstreep ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Maar hier ook een geslaagde dag gehad![]()
HEEEY!! Ik zit dan wel meer dan een jaar in de lappenmand, maar ben nog niet formaat Terpstra!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kanjers...
Ik zie nu dus Erica Terpstra voor me die YUR eens even in de wangetjes knijpt...
Ja die is actief op FBquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Al een teken van leven van Angel-A?
Of de loopstijl tijdens het laatste stuk.. Sommige mensen deed gewoon pijn om er naar te kijken..quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Shravani het volgende:
Na de vele verbeten gezichten die ik vandaag zag , denk ik niet dat het lopen van een marathon op mijn wishlist komt te staan
Leuk dat ga ik even kijkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!
Lol, ik zie dat hij op een gegeven moment ook het wit-groene tenue van mijn Loopgroep draagtquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu op NPO2 is Diederik en zn marathon!
Verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!Geen frituurpan in de vakantiehut!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan bak je een kroket. Of drie.
Verslag:Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: eerste 10km was kut, daarna ging het steeds beter en was ik een blije hyperkip. Benen deden vanaf 27km pijn maar ik kon het tempo goed vasthouden, eindtijd 3.59 met een mooie negatieve split!
Ook de andere lopers top gedaan!!
join the peace and quiet of the trail brotherhood!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.
Ik kijk later vandaag of morgen wel op uitzending gemist. Overigens toch mijn pet af voor zijn prestatie, ik had het niet verwacht...quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
Docu bevat dus ook beelden van vandaag, niet kijkers
Al? Ik heb mensen al veeeeel eerder zien wandelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef SEMTEX het volgende:
Diederik ging op 32km al helemaal kapot en begon stukken te lopen.
ik veel meer voor alle Fok!kers hier die hem liepen, puur uit liefde voor onze sport en niet om een naar voor zichzelf te makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:08 schreef HDLed het volgende:
Ik heb toch nog wel best respect voor die Diederik
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Trouwens: Lopers die met ellebogen werk je opzij duwen of via onmogelijke gaten je passeren mogen echt gewoon STERVEN. Wat een stel klootviolen.
Ben ik het ook wel mee eens, vooral als mensen echt heel langzaam links gaan lopen. Ik kreeg zelfs als ik netjes pardon riep en niemand aanraakte soms gezeur naar mijn hoofd, maarja geen energie aan verspillen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.
Ow ik heb ook veel meer respect voor de mensen die hem lopen uit liefde voor de sport, begrijp me niet verkeerdquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik veel meer voor alle Fok!kers hier die hem liepen, puur uit liefde voor onze sport en niet om een naar voor zichzelf te maken
Correctie ik ben 3 maand bezigquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:17 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ow ik heb ook veel meer respect voor de mensen die hem lopen uit liefde voor de sport, begrijp me niet verkeerdmaar ik vind van totaal een conditie van 0% met diabetes na 4 maand een marathon uitlopen echt wel een prestatie van formaat, ik ben zelf 4 maand onderweg en ik kan hem echt niet uitlopen, al licht mijn snelheid wel een stuk hoger dan van die Diederik
Misschien liep je in de weg en was dat de beste mogelijkheid? Op een gegeven moment moesten ook de snellere HM lopers alle langzame M-lopers inhalen, en die laatste liepen af en toe echt zo godsgruwelijk in de weg dat het echt irritant was. En wat mossel zegt: Dat hoort bij een groot evenement, en al zeker in (jouw, kuch, geweldige stad) Amsterdam, met op punten een buitengewoon smal parcours.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Ajaxfan het volgende:
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Tl;dr, daar doe ik niet aanSPOILER: de nagel van StipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2014 20:39:10 ]
Dat kan maar iedereen loopt zijn eigen race en dan is het niet echt prettig als er iemand jou opeens de pas af komt snijden. Hoort bij een grote loop maar toch soms niet helemaal als je al niet lekker stabiel loopt zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tsja, wat voor jou een onmogelijk gaatje lijkt, lijkt voor mij soms een gaatje waar ik net doorheen pas. Ik roep dan sorry en dan moet het maar klaar wezen. Als je dat soort dingen niet wil, moet je aan andere evenementen meedoen. Dit hoort er gewoon bij, bij massale loopjes.
Dan hoeven ze nog niet te STERVEN. Jij haalt ze op jouw beurt ook uit hun tempo, is dat niet minstens zo vervelend voor hen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat kan maar iedereen loopt zijn eigen race en dan is het niet echt prettig als er iemand jou opeens de pas af komt snijden. Hoort bij een grote loop maar toch soms niet helemaal als je al niet lekker stabiel loopt zelf.
Was een beetje hard gezegd inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan hoeven ze nog niet te STERVEN. Jij haalt ze op jouw beurt ook uit hun tempo, is dat niet minstens zo vervelend voor hen?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER: verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Tl;dr, daar doe ik niet aanSPOILER: de nagel van StipOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen jammer dat die nagel blijkbaar niet te ranzig is voor WA...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |