SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 14-10-2014 16:28:12 ]![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:58 schreef ser het volgende:
Beetje laat en iets langer geworden dan verwacht, maar hier mijn 'verslag' de HM van Eindhoven.
@SEM respect voor je tijd!
@andere goed gelopen ook maar heb gisteren niet veel gedaan en vandaag heel de dag training gegeven dus niet veel kunnen lezen
EndomondologSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslag:Leuk verslag om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus. Dat.![]()
Ja ik verwachtte ook iets van Fok! de Mods ofzoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kon ookquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag ik bij de WLWEW?
1
2[b]14-12-2014 - [url=http://www.tvwaalwijk.nl/stratenloop_waspik.htm]Stratenloop Waspik (Stratenloop Waspik)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 10kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
datum?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]Ja doei.![]()
Datum staat er niet?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sem!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes.
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?![]()
Semmie heeft geen tijd, die moet zich focussen op een ultra las ik ergensquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Ik zit nu naar de Kempische Crosscompetitie 2014/2015 te kijken en ik denk dat ik mee ga doen met zo veel mogelijk crossloopjes.
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij heeft teveel op de baan gelopen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?![]()
Done. 14 december 2014 volgens de site.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Wilde het toch nog beetje beschaafd houden en ben bang voor mods.![]()
Ik heb hier al een jarige!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeker met die laatste opmerking #301quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, ik had iets spannenders verwacht.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Leuk kneuterig loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mag ik bij de WLWEW?
[ code verwijderd ]
Helaas een dag voor een van de belangrijkste wedstrijden op de kalender van 2014, dan ben ik dus mentaal aan het voorbereiden op het beruchte trappenpad van de Mescherberg...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Wie ben je en wat heb je met stream gedaan?![]()
Al twijfel ik wel over de rondjes. Je kan ook een hele korte loopje doen.Laatste tijd niet veel meerquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij heeft teveel op de baan gelopen?. Op die dag moet ik naar school en dinsdag gaan we van de baan af
![]()
Ligt eraan wanneer en waarquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Sem!!
Heerlijk rondjes lopen!!
Doe je mee?Waarschijnlijk wel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Crossjes zijn best leuk. Ga ik ook wel weer doen. Rondjes boeit me niet zvoeel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schattig he... doe ook alleen mee omdat mijn schoonouders vlakbij wonenquote:Die trouwens zonder dat ze het wisten gisteren mijn headset en spibelt mee naar huis hebben genomen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen. http://www.valkenloop.nl/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het doel vanavond was 8km in 6min/km om alvast wat vertrouwen te tanken voor de Erasmusronde.
Al met al is het goed gelukt (8.34km in 49:30), mn ademhaling ging prima alleen mn kuiten waren nogal zwaar.. waarschijnlijk nog van mn 10x 30´ spinten van zaterdag?!
http://app.endomondo.com/workouts/424132033/10707661![]()
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloopquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen.
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heidequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloop
Yes. En het is een mooie route.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen. http://www.valkenloop.nl/
Ik zal je zo een screenshot smsen met de data en locaties![]()
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook dat weekend heb ik al een ander loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heide
TWC denkt heule rare dingen van pijll.quote:
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die wilde ik graag doen ja. Maar ik was stuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1
Ik wil een loopje in de wlww maar ik verzamel nog even moed om code te makenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik had vanmorgen mijn Nederlandse, hardlopende, collega even op de app en die gaat vrijdag het vliegtuig in om samen met wat clubgenoten van zijn club ARO'88 op zondag de marathon van Mallorca te lopen... leuk weekendje weg!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TWC denkt heule rare dingen van pijll.
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moeten we ff doorspammenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optieSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Loopje
1
2[b]26 oktober 2014- [url=http://www.pacrotterdam.nl/index.php?page=461&sid=1]Kralingse Bos Cross (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Murmeli - 6,6 km
Voccar wil je me toevoegen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook dat weekend heb ik al een ander loopje
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?![]()
![]()
![]()
1
2[b]2 November 2014 - [url=http://www.valkenloop.nl/]Valkenloop (Valkenswaard) [/url][/b]
[*] Streamnl - HM
Twentsche noaberschap
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Murmeli het volgende:
Loopje
[ code verwijderd ]
Voccar wil je me toevoegen?Staat erbij, mede dankzij Daywalk3rquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
F means you're fucked![]()
Die stond op mijn verlanglijstje, maar ik verhuis dat weekendquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik me eens wat meer verdiepen in de lokale cross loopjes![]()
![]()
En Diederik natuurlijk (als het niet te lang duurt)
@Nirak: Verhuizen! Drukke periode zo, gok ik. Misschien heb ik eroverheen gelopen, maar hoe gaat het met lopen?![]()
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Een terras zie ik misschien nog wel zitten![]()
![]()
Eerste murmipost!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31
Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not!
Wel gezonde slaai gegeten verder :pSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mag hoor. Geldt voor iedereenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.
Een terras zie ik misschien nog wel zitten
Lekker met een Zatte of een Natte![]()
![]()
Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdagquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mag hoor. Geldt voor iedereen
Lekker met een Zatte of een Natte(daar heb ik wel energie voor
)
![]()
Herstel, dit was de eerstequote:Op maandag 5 november 2012 19:15 schreef Murmeli het volgende:
*komt even om een hoekje kijken*
leuk, een hardlooptopic
Ik loop sinds begin dit jaar, heb afentoe wat pauzes en dipjes gehad en zit nu voor de 2e keer sinds ik ben begonnen op de 5 kmtussen de 31 en 32 minuten doe ik erover
ik merk nu dat ik het wel steeds leuker ga vinden ook, en er echt naar uitkijk om te gaan lopen soms. en ik ga vaak ook gewoon lopen als ik een beetje ruzie met mezelf heb.dan is het daarna weer goedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De wáaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik laat het afhangen van het weer, en van de schade van de bokbierpuzzelfietstocht, of wat het ook mag wezen, zaterdag(daar heb ik wel energie voor
)
![]()
Langs verschillende kroegen in Alkmaar waar ze verschillende bokbieren op de tap hebben. Ik kan alleen nergens meer info vindenquote:gelukkig lijkt mijn gezelschap beter op de hoogte.
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[ code verwijderd ]
Twentsche noaberschap![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:14 schreef Voccar het volgende:
Jup.
Staat erbij, mede dankzij Daywalk3r![]()
![]()
Tussen het inpakken door loop ik nogquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef Quoi het volgende:
En Diederik natuurlijk (als het niet te lang duurt)
@Nirak: Verhuizen! Drukke periode zo, gok ik. Misschien heb ik eroverheen gelopen, maar hoe gaat het met lopen?
Het vervelende is dat er 2 weken zou tussen de overdracht van ons huidige huis en nieuwe huis, dus alles 2 keer verhuizen.. Afgelopen weekend 7m3 haardhout voor het eerst verhuisd en daarna de spierpijn eruit gelopen. Althans, een poging gedaan. Tijdens het lopen had ik even geen last van spierpijn, dat waren 5 zalige km's
Het voordeel van die 2 weken huisloos zijn is dat we bij mijn ouders logeren en ik geen stopweek heb als mijn mevrouw in die periode naar het buitenland moetElk nadeel heb z'n voordeel.
![]()
Wat goed dat je loopt tussendoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tussen het inpakken door loop ik nog
Het vervelende is dat er 2 weken zou tussen de overdracht van ons huidige huis en nieuwe huis, dus alles 2 keer verhuizen.. Afgelopen weekend 7m3 haardhout voor het eerst verhuisd en daarna de spierpijn eruit gelopen. Althans, een poging gedaan. Tijdens het lopen had ik even geen last van spierpijn, dat waren 5 zalige km's
Het voordeel van die 2 weken huisloos zijn is dat we bij mijn ouders logeren en ik geen stopweek heb als mijn mevrouw in die periode naar het buitenland moetElk nadeel heb z'n voordeel.
Zo'n in-twee-etappes-verhuizing herinner ik me ook en da's best vermoeiend
![]()
![]()
Nou fruit, laat ik mijn eerste dan ook maar posten:quote:
dinsdag 31 december 2013 @ 16:27Er werd op dat moment al over me gesproken hierquote:[ quote]Ik pikte Pijllsnel (of hoe hij hier dan ook heet, niemand weet dat) ...[/quote ]
Mijn gewenste nickname was al in gebruik
Hoi Fokkers!
En in hetzelfde topic ook nog een voorstelpost (waaropMurmeli
mij welkom heette) en een jaaroverzicht/top-3.
![]()
Tamelijk hilarisch wel! Was dat echt vergetenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou fruit, laat ik mijn eerste dan ook maar posten:
dinsdag 31 december 2013 @ 16:27
[..]
Er werd op dat moment al over me gesproken hier
En in hetzelfde topic ook nog een voorstelpost (waaropMurmeli
mij welkom heette) en een jaaroverzicht/top-3.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zie mij slijmenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welkom!
snel is een relatief begripAls je er maar lol in hebt en dat heb je zo te lezen wel
Edit: zo, genoeg jeugdsentiment. Ik ga tukken!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ik zou zeggen, probeer het...quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?
Ja, volgend jaar weer een marathonquote:
Elk jaar wel 1 toch?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lijkt me een goed planquote:
Ik moest ver zoeken want ik had al eerder op de volg topic knop gedrukt. Dat was dus heel veel topics door scrollen voor ik mijn post vond (waarvan ik nu achteraf kan zeggen dat hij onder invloed van een fles wijn was)
Maar ik ging wel gewoon lopen de volgende morgen!Ik zei vering i.p.v. dempingquote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik zeil hier toch even binnen voor alle goede voornemers komen.
Ik heb het lopen sinds kort weer opgepakt. 2,5 week geleden ben ik noodgedwongen gestopt na Evy 15 omdat ik last had van mijn enkelbanden. Er werd me in de Runnersworld winkel geadviseerd om te wachten tot ik een dag geen klachten had en dan weer te gaan lopen.
Dat duurde dus 1,5 week en ik was de straat nog niet uit of ik voelde mijn enkelbanden alweer maar eigenwijs als ik was liep ik door en kon ik na 2,5 kilometer het laatste stuk naar huis wandelen omdat het echt niet meer ging.
Begin deze week dus met mijn schoenen (ik was ze de eerste keer vergeten) terug naar Runnersworld voor een loopanalyse. De verkoper was er al snel uit, deze schoenen zijn al wat jaren oud mevrouw, daar zit geen vering meer in... Eh, ja dat klopt, ik had gewoon de schoenen van mijn looptraining van een paar jaar terug weer uit de kast gepakt.
Toch op mijn oude schoenen even een loopanalyse gedaan. Daarna nieuwe schoenen (Asics GT-2000) aangedaan, een nieuwe loopanalyse gedaan en buiten nog even een rondje gelopen wat een verschil!!
De planning is om morgen mijn eerste echte rondje met mijn nieuwe schoenen te doen maar even zien hoeveel lesjes ik terug moet na die 2,5 week. Ik hoop niet te veel want op 18 mei heb ik 10 kilometer op de planning staan bij de Marathon Hoorn. Volgens de verkoper bij Runnersworld heb ik nog tijd zat. Ik zelf moet dat vertrouwen nog even krijgen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik heb zoveel zin in zondag. Er lopen echt veel bekenden mee en langs de route staat ook veel support
. Het is een echte thuiswedstrijd in de mooiste stad van Nederland
. Je zou bijna nog snel even een marathon startbewijs overnemen zodat je langer kunt genieten
. Maar dat doe ik maar niet. Ik heb mijzelf belooft nooit meer zonder voorbereiding een marathonafstand te lopen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devv op 13-10-2014 23:23:56 ]![]()
Haha, even de statistieken van het loopje van zondag bekeken.
In totaal 33 deelnemers op de 5, 10 en 21 km samen. Mannen en vrouwen. Da's nog een keer wat anders dan de 21.000 van de 4 mijl!
Ben nu alle onscherpe foto's aan het bekijken.
Aan de finishfoto te zien voortaan maar wat meer proberen vooruit te bewegen ipv omhoog, dan kan het misschien nog wat snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Happy Birthday GotC!! many happy miles!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maandag Fokdag?
Ik lees ook veel wel, maar pas aan het eind van de dag. Dit heeft me nu ook al 45 minuten van mijn nachtrust gekost.
Merk wel dat ik na de halve van gisteren lichamelijk echt heel moe ben. De hardlooptraining van vanavond ging weer eens flink hijgend als vanouds.
Verder niet echt noemenswaardige kwaaltjes op een vreemde pijn in mijn voet na. Als het maar niks ernstigs is, met nog 6 loopjes te gaan dit jaar.
Ben wel blij dat ik tegenwoordig intervaltraining doe ipv drie keer per week dom hetzelfde rondje op één tempo. Daarmee heb ik nu iets meer snelheid, ik had niet gedacht dat ik ooit verbetering daarin zou krijgen.![]()
Anders lees je even het topic doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
is deze al gepost??
http://www.volkskrant.nl/(...)enos-aires~a3768021/![]()
Ja dus
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Even te selectief gelezen Flipsen
Zo ik voel mn kuiten behoorlijk na mn rondje van gisteren.
Waarschijnlijk de combinatie van een hele middag shoppen met mevrouw en daarna langer lopen dan ooit.![]()
http://prorun.nl/gezondheid/onderzoek/de-invloed-van-je-gewicht
Zwabber heeft het me al eens gezegd, maar toch.. Even ergens nieuwe energie voor een volgende sessie vandaan halen want ik zit nu al te lang vast op -30..
Dus als ik de 5 km onder de 30 minuten wil lopen dan moet ik nog een kg of 6/7 afvallen. Val ik vanaf nu 10% af, dan loop ik hem op 29 rond. Zonder intensiever te trainen overigens.![]()
Gefeliciteerd GotC
Maak er een mooie dag van!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:'Stelletje gekken', roept er hier in huis één, terwijl ik 'ook' roepquote:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb daar de afgelopen weken ook alweer over zitten denken. als ik sneller wil gaan lopen in 2015 moet ik ook weer wat gaan afvallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:21 schreef Nirak het volgende:
http://prorun.nl/gezondheid/onderzoek/de-invloed-van-je-gewicht
Zwabber heeft het me al eens gezegd, maar toch.. Even ergens nieuwe energie voor een volgende sessie vandaan halen want ik zit nu al te lang vast op -30..
Dus als ik de 5 km onder de 30 minuten wil lopen dan moet ik nog een kg of 6/7 afvallen. Val ik vanaf nu 10% af, dan loop ik hem op 29 rond. Zonder intensiever te trainen overigens.
Na Berlijn zijn er snel een kilo of 2 aangekomen omdat ik nog mentaal in de "ik kan alles vreten want ik heb net een marathon gelopen" zat en ik merk dat het herstel van een marathon minder energie vraagt als ervoor te trainen (no shit sherlock).
Moet dus weer even mentaal de knop omgooien, maar ik voel daar voorlopig nog weinig urgentie toe (en het vooruitzicht van vakantie helpt ook niet echt mee).
Moet weer wat nieuwe races en uitdagingen gaan uitzoeken voor 2015, dat helpt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag lekker rustig aan doen. Komt wel weer goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 06:07 schreef RunnerAdd het volgende:
Zo ik voel mn kuiten behoorlijk na mn rondje van gisteren.
Waarschijnlijk de combinatie van een hele middag shoppen met mevrouw en daarna langer lopen dan ooit.Ga je nu ook voor de marathon?
![]()
![]()
Ik zie anders net dat jij je vandaag niet gaat inschrijven....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Goedemorgen op Inschrijven-voor-de-marathon-van-rotterdam-dag en uiteraard GotC' verjaardag
Wat een klote TT trouwens, ik zie hem de hele tijd in myat staan en meteen denk ik: kopen kopen kopen...
Het blijft toch echt een lastige balans, ik ben 3kg aangekomen in de laatste 2 maanden marathon voorbereiding omdat ik steeds dacht: ik moet wel genoeg eten anders hou ik de trainingsbelasting niet vol! Maar ja na zondag maar weer extra erop letten, bij mij gaat afvallen juist beter als ik wel sport maar niet te intensief..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb daar de afgelopen weken ook alweer over zitten denken. als ik sneller wil gaan lopen in 2015 moet ik ook weer wat gaan afvallen.
Na Berlijn zijn er snel een kilo of 2 aangekomen omdat ik nog mentaal in de "ik kan alles vreten want ik heb net een marathon gelopen" zat en ik merk dat het herstel van een marathon minder energie vraagt als ervoor te trainen (no shit sherlock).
Moet dus weer even mentaal de knop omgooien, maar ik voel daar voorlopig nog weinig urgentie toe (en het vooruitzicht van vakantie helpt ook niet echt mee).
Moet weer wat nieuwe races en uitdagingen gaan uitzoeken voor 2015, dat helpt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De marathon...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 07:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vandaag lekker rustig aan doen. Komt wel weer goedGa je nu ook voor de marathon?
![]()
Voorlopig niet in ieder geval. Ik wil eerst wat meer aan mn snelheid gaan werken.
Mijn doelen voorlopig:
1) 10 km in <60 minuten (hoop ik tijdens Erasmusronde te doen)
2) 5 km in 25 minuten
3) 10 km in 50 minuten
4) 3 km in 12 minuten
Daarna ga ik pas nadenken over eventueel heel misschien een HM![]()
Gefelicteerd GotC!![]()
www.zalando.nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
Wat een klote TT trouwens, ik zie hem de hele tijd in myat staan en meteen denk ik: kopen kopen kopen...
Geen dank!![]()
En bedankt allen![]()
![]()
Goed idee welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:14 schreef Guard het volgende:
Dat laatste wil ik ook nog wel proberen! Maar dat moet dan den ik wel op de baan zijn in een wedstrijdje of georganiseerde coopertest, anders lukt het me niet denk ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:25 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
De marathon...![]()
Voorlopig niet in ieder geval. Ik wil eerst wat meer aan mn snelheid gaan werken.
Mijn doelen voorlopig:
1) 10 km in <60 minuten (hoop ik tijdens Erasmusronde te doen)
2) 5 km in 25 minuten
3) 10 km in 50 minuten
4) 3 km in 12 minuten
Daarna ga ik pas nadenken over eventueel heel misschien een HM![]()
Gefelicteerd GotC!
Gefeliciteerd Gotc!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
NOOOOOOquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:29 schreef GotC het volgende:
[..]
www.zalando.nl
Geen dank!![]()
En bedankt allen![]()
Net al een saldocheck op mijn rekening gedaan
GotC ook hier even van harte met je verjaardag! 🎈 Is kleine T niet geboren op dezelfde dag?![]()
Ennuh.... gaat de marathon v Rotterdam inschrijving snel?![]()
en als je zelf een coopertest "organiseerd"?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik ook nog wel proberen! Maar dat moet dan den ik wel op de baan zijn in een wedstrijdje of georganiseerde coopertest, anders lukt het me niet denk ik..
Gefeliciteerd Gotc!
Zo heb ik het wel gehaald namelijk (nou ja bijna 2,99 km op de Cooper)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Whoa, veranderingquote:17.000 lopers kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor de 35ste editie van de marathon van Rotterdam; een recordaantal. Om drukte te voorkomen, start de 10 kilometer op een andere locatie.
Uiteindelijk verwacht de organisatie dat op 12 april komend jaar 15.000 lopers bij de start zullen staan. Dit jaar waren dat er ongeveer 13.000. Eveneens een record. Toen werden 1500 startbewijzen extra uitgegeven, omdat de eerste lading zo snel was uitverkocht.
De organisatie van het loopevenement verwacht dat ook dit jaar de bewijzen snel op zijn. 'We zien altijd een piek bij een jubileumeditie,' zegt projectmanager Monique van Keulen.
In april van dit jaar was het dringen geblazen op het 42,195 kilometer lange parcours. Zeker op de 10 kilometer stokte de doorstroming. Daarom heeft de organisatie nu besloten om de start van deze afstand te verhuizen naar de Blaak, bij de Kubuswoningen en de nieuwe Markthal. 'De start van zowel de marathon als de 10 kilometer zorgde voor veel drukte en hectiek,' zegt van Keulen. 'Door beide groepen uit elkaar te halen, hebben we meer rust gecreëerd.'
Coolsingel
De afstand van 10 kilometer wordt bereikt pal voor de Coolsingel. Om de maximaal 10.000 lopers van deze kortere afstand toch tegemoet te komen, is de afstand dit jaar verlengd naar een kwart marathon, met ongeveer 500 meter. De tijd van zowel de 10 kilometer, als de kwart marathon wordt geregistreerd.
'Lopers kunnen dan hun persoonlijk record lopen,' zegt Van Keulen. 'En daarna kunnen ze nog die 500 meter naar de finish uitlopen over de Coolsingel en in hun eigen tempo genieten van alle mensen die langs de kant staan.'
Om de drukte voor het record aantal lopers nog beter te regulieren, hanteert de organisatie bij de start van de marathon drie startgolven. Dit jaar waren dat er twee. Bij de kwart marathon worden de sporters in twee golven weggeschoten.
Bochten
Het parcours van de Rotterdamse wedstrijd is aangepast zodat het minder bochtig is. Dat maakt het sneller en dus aantrekkelijker voor de topatleten. Ook is de starttijd een half uur vervroegd, de duursporters worden nu weggeschoten om tien uur 's ochtends. Dat vergroot de kans op gunstige weersomstandigheden. Ook de kwart marathon begint om tien uur en loopt nu om de Kralingse plas.
De zaterdag voorafgaand aan de marathon vinden voor de vijfde keer de Kids Runs plaats. Daarnaast is er ook weer de AD Mini Marathon. Waardoor ook zaterdag 10.000 deelnemers in actie komen.F means you're fucked![]()
Ga je meneer Q nu ook al inschrijven voor Rotterdam?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:36 schreef Quoi het volgende:
GotC ook hier even van harte met je verjaardag! 🎈 Is kleine T niet geboren op dezelfde dag?
Ennuh.... gaat de marathon v Rotterdam inschrijving snel?
Kleine T is 4 uur en 20 minuten na GotC dr verjaardag geborenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:36 schreef Quoi het volgende:
GotC ook hier even van harte met je verjaardag! 🎈 Is kleine T niet geboren op dezelfde dag?
Ennuh.... gaat de marathon v Rotterdam inschrijving snel?
Benieuwd waar ze er nog bochten uit weten te slopen, want het parcours is al niet echt bochtig, behalve 2 lusjes door woonwijken of zo.Jack does it in real time...![]()
Zweep erover iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga je meneer Q nu ook al inschrijven voor Rotterdam?
Noh... hoorde hem over Rotterdam als volgende, maar is morgen pas weer thuis. Maar zó'n vaart zal het niet lopen denk ik?![]()
Twee dagen feestquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Kleine T is 4 uur en 20 minuten na GotC dr verjaardag geboren![]()
![]()
Ik denk dat ik toch een beetje competitie nodig heb om zulke tjiden te halenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:36 schreef Guard het volgende:
[..]
en als je zelf een coopertest "organiseerd"?
Zo heb ik het wel gehaald namelijk (nou ja bijna 2,99 km op de Cooper)Op de middelbare school was mijn enige doel ook altijd sneller zijn dan mijn grote rivale
Maar als mensen daar een keer zin in hebben kunnen we wel kijken of het te organiseren valt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kunt ook gewoon inschrijven. Dat startnummer raak je toch wel weer kwijt als het moet. Ik heb volgend jaar het weekend erop de 5 uur Stormloop van Zandvoort. Dus dat gaat erg krap worden met het weekend daarvoor een marathon. Maar ik ga mij gewoon inschrijven en kijk wel hoe goed getraind ik tegen die tijd ben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zweep erover idd
Noh... hoorde hem over Rotterdam als volgende, maar is morgen pas weer thuis. Maar zó'n vaart zal het niet lopen denk ik?![]()
Nog niet... denk ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie anders net dat jij je vandaag niet gaat inschrijven....![]()
![]()
Is een marathonexpo echt de moeite om heen te gaan? Mijn vriend moet sowieso in Amsterdam zijn dus die kan ook mijn nr ophalen, vraag me af of ik er echt wat aan mis
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is voor iedereen weer anders he. Voor mij hoort het bij de voorpret van zo'n spannende dag waar je maanden naartoe hebt geleefdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Is een marathonexpo echt de moeite om heen te gaan? Mijn vriend moet sowieso in Amsterdam zijn dus die kan ook mijn nr ophalen, vraag me af of ik er echt wat aan misF means you're fucked![]()
Sinds wanneer heb je zoveel training nodig voor een marathon?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon inschrijven. Dat startnummer raak je toch wel weer kwijt als het moet. Ik heb volgend jaar het weekend erop de 5 uur Stormloop van Zandvoort. Dus dat gaat erg krap worden met het weekend daarvoor een marathon. Maar ik ga mij gewoon inschrijven en kijk wel hoe goed getraind ik tegen die tijd ben.
Hij mag het dit keer zelf doen, inschrijvenDagje wachten moet kunnen.
![]()
Het was 2 jaar geleden wel geinig, maar het is niet alsof er megaultrafantastische aanbiedingen zijn oid. En wij waren na een half uur/drie kwartier erdoorheen gelopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Is een marathonexpo echt de moeite om heen te gaan? Mijn vriend moet sowieso in Amsterdam zijn dus die kan ook mijn nr ophalen, vraag me af of ik er echt wat aan mis
Maarrrrrrr +1 op Yur![]()
![]()
Maar je hebt in maart al een Mudmaster-marathon en de week erna die Stormbaas. Wordt het niet wat veel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:54 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon inschrijven. Dat startnummer raak je toch wel weer kwijt als het moet. Ik heb volgend jaar het weekend erop de 5 uur Stormloop van Zandvoort. Dus dat gaat erg krap worden met het weekend daarvoor een marathon. Maar ik ga mij gewoon inschrijven en kijk wel hoe goed getraind ik tegen die tijd ben.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
op zich wel interesse, want met wat anderen om je heen ga je misschien inderdaad wel net dat streepje harder.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch een beetje competitie nodig heb om zulke tjiden te halenOp de middelbare school was mijn enige doel ook altijd sneller zijn dan mijn grote rivale
Maar als mensen daar een keer zin in hebben kunnen we wel kijken of het te organiseren valt!
Alleen hoeft dat voor mij niet op korte termijn te gebeuren, zit nu niet echt in een "ik ga eens even lekker vlammen" modus
Veel commerciequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Is een marathonexpo echt de moeite om heen te gaan? Mijn vriend moet sowieso in Amsterdam zijn dus die kan ook mijn nr ophalen, vraag me af of ik er echt wat aan mis![]()
![]()
Ik kan altijd nog schuiven door bijvoorbeeld de 5 uur Stormloop te laten vervallen of een korte afstand te gaan lopen. Er zit ruim een maand tussen de Mud Masters Marathon en de marathon van Rotterdam. Dus dat zou op zich nog wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar je hebt in maart al een Mudmaster-marathon en de week erna die Stormbaas. Wordt het niet wat veel?![]()
Nieuwe update van mijn loopagenda:
1
2[b]11 januari 2015 -PWN Egmond Halve Marathon[/b]
[*] Spiritusbus - HM
1
2[b]8 maart 2015 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl/]City Pier City (Den Haag)[/url][/b]
[*] Spiritusbus - HM
En tot slot ga ik deze bitch nu wel op de knieën krijgen ipv andersom
1
2[b]12 April 2015 - Marathon Rotterdam (Rotterdam)[/b]
[*] Spiritusbus - Marathon![]()
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Correctquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
de inschrijving voor de CPC is toch nog niet geopend?![]()
![]()
het was ook meer voor mezelf, al zal ik de CPC denk ik alleen op uitnodiging lopen, dus hoef ik toch niet zelf in te schrijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:55 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ga er toch maar van uit dat die wedstrijd wel doorgaatMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De 4mijl foto's en filmpjes staan inmiddels ook online. Geen zweeffoto's![]()
Maar wel een foto van hoe ik fluitend over de finish kom met zwabbervoetje![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Als dat je ergste zwabber is, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hee, waar is je pandamasker gebleven?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:20 schreef Pandaplint het volgende:
De 4mijl foto's en filmpjes staan inmiddels ook online. Geen zweeffoto's
Maar wel een foto van hoe ik fluitend over de finish kom met zwabbervoetje
[ afbeelding ]
Ik schop mezelf nogal vaak tegen mijn eigen kuiten aan met de achterkant van m'n schoenenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Wolve000 het volgende:
Als dat je ergste zwabber is, dan hoef je je nergens zorgen om te maken.
Werd me wat te warmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Hee, waar is je pandamasker gebleven?
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een bierglasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
M'n roze compressiekousenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.![]()
![]()
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.
* Ynske gaat googlen op bib bitsToday is life -
Dale Carnegie![]()
Gezien hoe gretig allerlei merken hun waar aanprijzen op zo'n expo, lijkt me de exposure aldaar vrij lucratief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en salequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op zo'n expo geweest, maar t zou me niets verbazen als t allemaal duurder is op zo'n expo
* Ynske gaat googlen op bib bits.
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben vaak juist marathon-expo-acties en sale.
* Ynske is naief
die bibdingen zijn handigToday is life -
Dale Carnegie![]()
De verkoop ter plekke doet er niet echt toe. Meer opvallen en een positieve associatie creëren met je merk is het doel denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
expo's zijn bij de evenementen waar aan ik mee doe zeer kleinschalig of gewoon niet......hoeveel wordt er over het algemeen gekocht op zo'n expo? heeft iemand hier bijv. wel eens een paar schoenen gekocht of alleen maar hebbedingetjes zoals bib bits etc.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig
En toch gebruik ik ze nooitJa, om alle speldjes bij elkaar te houden in m'n tas.
![]()
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]* Ynske is naief
die bibdingen zijn handig![]()
Ik dacht dat ik daar wel wat beter in zou worden naarmate ik ze vaker gebruik, maar nee dus
Ik heb standaard vier veiligheidspelden in mijn portemmonnee zitten
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die zijn wel handig! En blijven goed zitten. EN geen gaatjes in je shirt.
En toch gebruik ik ze nooitJa, om alle speldjes bij elkaar te houden in m'n tas.
Ik heb altijd een setje van 4 aan een label binnenin m'n club-vest zitten. Want als ik ze nodig heb, is de kans groot dat ik dat vest aan heb.
Ze gaan ook gewoon mee in de was. Dus zo eens in de langere tijd moeten ze vervangen worden als ze beginnen te roesten.
Enneh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal vastgeprutst hebt wel ja
Ik dacht dat ik daar wel wat beter in zou worden naarmate ik ze vaker gebruik, maar nee dusToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik snap nooit zo wat het probleem is met gaatjes in je shirt, dat zie je toch nauwelijks
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben nog niet zo dat ik vaak een nummer moet dragen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze blijven niet goed zitten als je je na 41 kilometer tussen golfbrekende palen door moet wurmen. Ik ben daar 1 bibbitje verloren. Die ligt dus nog ergens op het strand van Zoutelande, of is inmiddels met de zee richting andere continenten gevaren.![]()
Ik ga vrijdag gewoon lekker naar de Expo, want voorpretOok al is de marathon niet het belangrijkste op de agenda voor komend weekend
Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij had toch ook van die stickers voor bibs gekocht?
http://www.startnummerstickers.nl/Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb mijn portemonnee juist nooit mee naar evenementen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik heb standaard vier veiligheidspelden in mijn portemmonnee zitten
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
niet dus, maar ja ik ben ook lekker lang aan het prutsen met die dingen voordat ik vind dat mijn bib acceptabel hangt (dus niet scheef, of te ver off centre.... tja zoalderkamer autist he?quote:)
Ze zullen het vast getest hebben, maar toch vraag ik me af hoe betrouwbaar dat is in regen of als je flink zweet. Of als het flink waait.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nog niet. Ga ik voor de Zevenheuvelenloop wel doen ja.
http://www.startnummerstickers.nl/
Ik houd het maar bij m'n speldjes. Zijn ook nog eens een stuk goedkoper.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Grrrrr.quote:De afstand van 10 kilometer wordt bereikt pal voor de Coolsingel. Om de maximaal 10.000 lopers van deze kortere afstand toch tegemoet te komen, is de afstand dit jaar verlengd naar een kwart marathon, met ongeveer 500 meter. De tijd van zowel de 10 kilometer, als de kwart marathon wordt geregistreerd.
'Lopers kunnen dan hun persoonlijk record lopen,' zegt Van Keulen. 'En daarna kunnen ze nog die 500 meter naar de finish uitlopen over de Coolsingel ...
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.![]()
Ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.startnummerstickers.nl/![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pijll no approvequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.F means you're fucked![]()
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.![]()
Dat zou echt niets voor mij zijn, gezien het eerder genoemde neurotisch gedrag dat de bib nooit recht hangt de eerste keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://www.startnummerstickers.nl/
Ik kreeg 4 startnummer stickers gratis bij mijn inschrijving in Hoorn. Ik heb ze niet in hele extreme weersomstandigheden getest maar de kleefkracht van de stickers is heel goed."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind hadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zelfs 2 pijl gecertificeerde loopjes in 1! Een gecertificeerde 10KM én 1/4 marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zowel de 10 km als de kwart marathon zijn exactquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
[..]
Grrrrr.
Dit is geen pijll-gecertificeerd verhaal.
Om die reden heb ik zondag zowel een pr op de 15 als op de halve marathon gelopen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2014 10:54:12 ]![]()
Mag ik in de OP?quote:Beste mossel,
Hiermee bevestigen wij jouw inschrijving voor de Marathon Rotterdam.
Op zondag 12 april 2015 ga jij in een unieke ambiance de 35e (jubileum)editie van het grootste ééndaagse sportevenement van Nederland beleven.
Je hebt je ingeschreven voor de Marathon in de categorie Mannen 35 .
Let op! De start is om 10.00 uur.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Expo's. Meh. Misschien later als ik rijk ben en wel impulsaankopen kan doen..
Godverdomme net 2.5 uur erover gedaan om naar m'n werk te komen. En ik was al om kwart over 7 weggegaan om hopelijk de file voor te blijven.Hopelijk op de terugweg wat minder, want ik loop altijd echt als een oma van 85 met artritis als ik te lang in een auto heb gezeten..
Ja doei.![]()
Dat was minder controversieel ;-)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Swets...... Pijll's wet in twijfel trekken tegenover de man zelf is een beetje het zelfde als Einstein vertellen dat hij het met E=MC2 bij het verkeerde eind hadquote:
Zojuist intern gemailed wanneer we meer informatie krijgen over bedrijfsdeelname. Dat zal vandaag moeten komen, dus dat wacht ik even af.![]()
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.![]()
wordt dit je eerste?
en Mossel ook een
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.Veel plezier met de voorbereiding
Wow wat een vroege inschrijvers al voor Rotterdam! Tof Mossel dat je meteen weer ervoor gaat en Happel ook!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier mijn finishfoto van afgelopen zondag. Sprintje zat er nog in, leuk kijken niet![]()
en spierpijn valt me mee. Twijfel of ik vanavond even zal gaan zaalvoetballen.... gaat morgenvroeg een rustig rondje hobbelen worden.
[ Bericht 7% gewijzigd door ser op 14-10-2014 11:07:37 ]Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Mossel WAT DOE JE!?![]()
Zo, eerst tijd voor koffie![]()
Dat was een heuveltraining in het meest baggerige weer sinds tijden. Het was niet makkelijk, maar o-o-o wat houd ik van dat soort afzie-trainingen!
4 km inlopen naar 'de' heuvel en vervolgens in 2 blokken van 10 minuten de heuvel op en af gerend. Het is een soort T-splitsing-ding, dus telkens nam ik één van de drie af- en opgangen, de één steil, de ander minder steil. Wat gaat dat heerlijk als je de juiste tred hebt gevonden en je hartslag comfortabel hoog zit zegHet ging wel errrrrug hard regenen en waaien, maar dat maakt het alleen maar meer episch.
Terug uitlopen naar huis weer ca 4 km met wind tegen en regen en 11 km op de teller.
De dag mag beginnen![]()
![]()
Na een tijdje rust i.v.m. een blessure ga ik vanavond maar weer eens hardlopen. Normaal gesproken loop ik een rondje van 5 km, maar dat lijkt me nu niet verstandig gezien het 1,5 maand geleden is en ik in de tussentijd alleen in de sportschool gezeten.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Tof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.Succes met de training
Ja doei.![]()
ik had het vandaag met mijn loopmaatjes over de laatste deelnemer tijdens de 100 miles in Naseby....een man van achter in de 50 die met een grijns van oor tot oor na 32 uur over de finish kwam.
Nu blijkt dat hij komende zondag tijdens de Southland Marathon zijn 150ste marathon loopt
Ik wilde zeggen "Je kan het parcours van Rotterdam al dromen" Maar ja....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik vind het al bijna jammer dat ik me heb ingeschreven voor Parijs![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik had het vandaag met mijn loopmaatjes over de laatste deelnemer tijdens de 100 miles in Naseby....een man van achter in de 50 die met een grijns van oor tot oor na 32 uur over de finish kwam.
Nu blijkt dat hij komende zondag tijdens de Southland Marathon zijn 150ste marathon loopttof! Later als ik groot ben wil ik dat ook
Maar eerst maar 's zorgen dat ik probleemvrij naar m'n volgende M toe train.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu blijkt dat hij komende zondag tijdens de Southland Marathon zijn 150ste marathon loopt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou vooruit dan maar, ik heb me ook eens ingeschreven voor R'dam
Voccar, mag ik erbij voor de kwart marathon?
1 [*] Quoi - 10,5 km ![]()
heerlijk als alles lukt!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:02 schreef Quoi het volgende:
Mossel WAT DOE JE!?
Zo, eerst tijd voor koffie
Dat was een heuveltraining in het meest baggerige weer sinds tijden. Het was niet makkelijk, maar o-o-o wat houd ik van dat soort afzie-trainingen!
4 km inlopen naar 'de' heuvel en vervolgens in 2 blokken van 10 minuten de heuvel op en af gerend. Het is een soort T-splitsing-ding, dus telkens nam ik één van de drie af- en opgangen, de één steil, de ander minder steil. Wat gaat dat heerlijk als je de juiste tred hebt gevonden en je hartslag comfortabel hoog zit zegHet ging wel errrrrug hard regenen en waaien, maar dat maakt het alleen maar meer episch.
Terug uitlopen naar huis weer ca 4 km met wind tegen en regen en 11 km op de teller.
De dag mag beginnen
Zondag ging het hier gewoon ruk maar vanavond ruim anderhalf uur gelopen met twee anderen in een tempo wat voor mij iets te hoog ligt maar het ging gewoon moeiteloos'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
twitter:MarathonRdam twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 10:59:37Iedereen die heeft ingeschreven maar geen bevestigingsmail heeft gehad, vragen wij zich opnieuw in te schrijven. #mr15 reageer retweet
![]()
Als Amsterdam goed bevalt, wil ik de volgende M in het buitenland doen
B - Berlijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
C - Chicago
D - Dublin
etc.
Ja doei.![]()
In Amsterdam loop je met meer buitenlanders om je heen dan tijdens een marathon in het buitenlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijkt me een mooi 26-jaren planquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
B - Berlijn
C - Chicago
D - Dublin
etc.![]()
![]()
Haha het gaat me niet om het lopen tussen de buitenlanders maar meer om het snoepreisje en een beetje je ogen uitkijken tijdens het hardlopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
In Amsterdam loop je met meer buitenlanders om je heen dan tijdens een marathon in het buitenlandEn dan kun je legitiem in een hotel gaan liggen de dagen van tevoren
Jij bent toch onderhand wel klaar met R'dam?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik vind het al bijna jammer dat ik me heb ingeschreven voor Parijs
Voor mij zou het geen moeilijke keus zijn, rotterdam of Parijs.
maar ik ga in dat weekend lekker de Cauberg op en af, en op en af en op en af
Ik hoef niet zo veel in andere landen te lopen eigenlijk. Alleen Rome wil ik ooit, want Rome <3. Berlijn lijkt me wel tof nog, maar verder boeit het me niks.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wil juist zoveel mogelijk in andere landen lopen
De enige die ik echt MOET doen van mezelf, is die van Diever. Want die wordt waarschijnlijk gehouden op de dag dat ik 42 jaar en 195 dagen oud word.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoef niet zo veel in andere landen te lopen eigenlijk. Alleen Rome wil ik ooit, want Rome <3. Berlijn lijkt me wel tof nog, maar verder boeit het me niks.
Ohja, en de Glencoe MarathonF means you're fucked![]()
Zo zit je er helemaal klaar voor om je in te schrijven voor de marathon van Rotterdam en zo krijg je een bevestiging binnen dat je inschrijving voor de marathon van Parijs bevestigd is.
Mag deze in de WLWW?
1
2[b]12 april 2015 - [url=http://www.schneiderelectricparismarathon.com/index_us.html]Schneider electric Paris marathon (Parijs)[/url][/b]
[*] Devv - Marathon![]()
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wordt dit je eerste?
en Mossel ook een![]()
Er is nog tijd zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.
oh dan is er al een goeie basis om verder te trainenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.
Ow dat ga je wel reddenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.![]()
![]()
Prima afstand om alvast in de benen te hebben en je hebt nog een maand of 5 om dit naar 30 - 35 uit te bouwenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.![]()
![]()
Zo, ff een paar topics verder, leuk loopweekendje geweest?
En pff, jetlag... is het nou half 12 of half 5
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik denk dat ik in de OP wil voor deze:
1
2[b]11 Januari 2015 - [url=http://www.marsdentoedale.co.uk/]Marsden to Edale Fell Race[/url][/b]
[*] motorbloempje - 20 mijlJa doei.![]()
Ik open die link en het eerste wat ik zie is een landschap na een vulkaanuitbarsting o.i.d.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]
De weersverwachting voor komend weekend!
Het wordt schitterend aanmoedigweer in ieder gevalF means you're fucked![]()
Speciaal voor Q&mr.Q is het fantastisch biertjes drinken weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:37 schreef YUR het volgende:
Het wordt schitterend aanmoedigweer in ieder geval![]()
![]()
Grootste probleem wat ik heb is dat ik niet kan temporiseren. Heb één tempo van rond de 5.10 per km en zo loop ik ook gewoon alle afstanden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Prima afstand om alvast in de benen te hebben en je hebt nog een maand of 5 om dit naar 30 - 35 uit te bouwen
Zit daarom te kijken naar hartslagmeter, zodat ik me daar meer op kan focussen en zo een bepaald ritme weet te vinden.![]()
Ik vrees dat er dan veel wandelaars en hondenuitlaters present zullen zijn in de Duinen. Extra moeilijkheidsgraad op de Devils trail dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:37 schreef YUR het volgende:
Het wordt schitterend aanmoedigweer in ieder geval
Nou ja, iedereen heeft recht om van de natuur te genieten. Als ze af en toe aanmoedingen zou het leuk zijn
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Speciaal voor Q&mr.Q is het fantastisch biertjes drinken weer![]()
Hebben wij vaker als we op een terras gaan zitten. Dan gaat de zon schijnen![]()
![]()
Oh ja, gefeliciteerd GotC.
Tja, wat doe je als je om half 5 wakker wordt (US tijd) en je dit weekend een obstaclerun gelopen hebt, juist verslagje (blog) schrijven:
https://allergenenhardlop(...)/14/harbourrun-2014/<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En misschien, maar met deze vooruitzichten waarschijnlijk, ook voor hatsaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Speciaal voor Q&mr.Q is het fantastisch biertjes drinken weer![]()
![]()
Wat vond je ervan? Dat lees ik er niet echt in terug namelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd GotC.
Tja, wat doe je als je om half 5 wakker wordt (US tijd) en je dit weekend een obstaclerun gelopen hebt, juist verslagje (blog) schrijven:
https://allergenenhardlop(...)/14/harbourrun-2014/
Ik denk altijd "Obstaclerun", maar eigenlijk zou ik het zelf een keer moeten proberen voordat ik een oordeel vel...
Dat wilde ik ook net vragenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Dat lees ik er niet echt in terug namelijk
[..]. Maar wel leuk dat je het een keer gedaan hebt.
![]()
Wintery moorsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik open die link en het eerste wat ik zie is een landschap na een vulkaanuitbarsting o.i.d.
Ja doei.![]()
Voor de afwisseling was het leuk, maar dat moet het ook blijven en het is vooral leuk om met elkaar te doen. Merkte wel dat ik niet zoveel gewend ben, zit onder de schrammen en blauwe plekkenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Dat lees ik er niet echt in terug namelijk
Ik denk altijd "Obstaclerun", maar eigenlijk zou ik het zelf een keer moeten proberen voordat ik een oordeel vel...
Was vooral niet echt lekker in het vliegtuig gisteren... maar ja, overleef ik ook wel weer
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die blauwe plekken zullen niet minder zijn als je er wel aan gewend bent tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor de afwisseling was het leuk, maar dat moet het ook blijven en het is vooral leuk om met elkaar te doen. Merkte wel dat ik niet zoveel gewend ben, zit onder de schrammen en blauwe plekkenWas vooral niet echt lekker in het vliegtuig gisteren... maar ja, overleef ik ook wel weer
Volgens mij is het vrij lastig om zo'n evenement zonder kleerscheuren te doorlopen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:33 schreef spiritusbus het volgende:
Nieuwe update van mijn loopagenda:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En tot slot ga ik deze bitch nu wel op de knieën krijgen ipv andersom
[ code verwijderd ]quote:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Nou vooruit dan maar, ik heb me ook eens ingeschreven voor R'dam
Voccar, mag ik erbij voor de kwart marathon?
[ code verwijderd ]quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:22 schreef Devv het volgende:
Zo zit je er helemaal klaar voor om je in te schrijven voor de marathon van Rotterdam en zo krijg je een bevestiging binnen dat je inschrijving voor de marathon van Parijs bevestigd is.
Mag deze in de WLWW?
[ code verwijderd ]Was even terugkijken. Jullie wedstrijden staan nu in de op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Ja, dat is waar, maar misschien wordt je ook handiger in het nemen van de hindernissenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die blauwe plekken zullen niet minder zijn als je er wel aan gewend bent tochVolgens mij is het vrij lastig om zo'n evenement zonder kleerscheuren te doorlopen
Dat scheelt ook wel weer blauwe plekken
Alleen 10 minuten in de rij staan voor een hindernis was wel frustrerend
Volgend jaar staat met collega's de Strongmanrun op het programma
Ik ben al heel goed in het oplopen van blauwe plekken en schaafwonden in mijn dagelijkse leven, en ook niet onregelmatig bij het gewoon hardlopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar misschien wordt je ook handiger in het nemen van de hindernissenDat scheelt ook wel weer blauwe plekken
Volgend jaar staat met collega's de Strongmanrun op het programmaDus na zo'n evenement zou ik er waarschijnlijk uitzien alsof ik naar het blijf-van-mijn-lijf-huis kan
Als je dan toch bezig bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was even terugkijken. Jullie wedstrijden staan nu in de op.
1
2
3
4
5[code][b]30-11 [url=http://vlasakkerloop.nl/Vlasakkerloop (Amersfoort)[/url][/b]
[*] Happel - 10 EM[/code ]
[code][b]30-11 [url=http://www.bruggenloop.nl/home]Bruggenloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] Happel - 15km[/code ]![]()
Je bent er toch wel van bewust dat daar nog veel langere wachttijden zijn?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar misschien wordt je ook handiger in het nemen van de hindernissenDat scheelt ook wel weer blauwe plekken
Volgend jaar staat met collega's de Strongmanrun op het programma![]()
Toegvoegd. Bruggenloop is 7 december ipv 30 november als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent.
[ code verwijderd ]![]()
Ja, dat begreep ik ook van een collega, maar ik denk dat dat voor mij 1 van mijn hoofddoelen is voor volgend najaar, dus hoop dan ook wat meer vooraan te lopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Je bent er toch wel van bewust dat daar nog veel langere wachttijden zijn?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik werd zondag nog uitgenodigd om bij de plaatselijke loopgroep te gaan.
Heb gezegd dat me dat wel leuk lijkt, maar wat lastig in te plannen naast 2x per week survivaltraining.
Toen kwam-ie weer voorbij: "Oh, dus jij hebt de Strongmanrun ook gelopen?"
Gevolgd door: "Of is dat te extreem?"![]()
Die hardlopers ook altijd...It has to mean something
Bedankt! Al is die stiekem toch nog even ovb blijkt net. Moet even checken of ik me met de caveat van ' goed weer' in kan schrijven, aangezien ik nog geen ladingen ervaring heb (lees: geen) met winterweerraces!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:08 schreef Voccar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Was even terugkijken. Jullie wedstrijden staan nu in de op.Ja doei.![]()
Dan gaat het langs de kant wel extra gezellig worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zondag 20 graden in Amsterdam
http://www.accuweather.co(...)orecast/249758?day=6
Feest![]()
Ach ja, koud zullen we het iig niet krijgen. Die RW medewerker begon al over ijsklontjes in je nek na de warming up maar ik zou geen idee hebben hoe ik daar aan ga komen
Gratis nutteloze tipsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach ja, koud zullen we het iig niet krijgen. Die RW medewerker begon al over ijsklontjes in je nek na de warming up maar ik zou geen idee hebben hoe ik daar aan ga komen![]()
![]()
![]()
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.quote:
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
Misschien handige tips voor als het boven de 30 graden is, maar als je bij 20 graden al dingen nodig hebt tegen oververhitting....
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil overal lopenVan Alaska tot China en van Litouwen tot Argentinie
Dit. Gewoon goed blijven drinken (water vooral) en gebruik die sponzen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
Misschien handige tips voor als het boven de 30 graden is, maar als je bij 20 graden al dingen nodig hebt tegen oververhitting....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik wil denk ik ook wel meer wedstrijdjes gaan lopen nu.
Startchaos
Nouja, het kan zomaar zijn dat je dat wel nodig hebt. Dat onderzoek laatst over die overhitting, dat ging ook over temperaturen tussen de 18 en 30 graden volgens mij. Bovendien leidt een hogere kerntemperatuur altijd tot prestatievermindering, dus hoe koeler je weet te bljiven hoe beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:33 schreef Wolve000 het volgende:
Misschien handige tips voor als het boven de 30 graden is, maar als je bij 20 graden al dingen nodig hebt tegen oververhitting....
Maar goed ik heb al vaker evenementen bij 20+ graden gelopen en dat ging goed, nu is het alleen wat langer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit ook. Je moet je niet te druk maken. Je hebt maanden getraind in temperaturen van 25 graden en hoger zelfs. Dat ging ook goed, dus je lichaam is inmiddels wel iets geweend. Gewoon goed drinken en met sponzen koelen bij de verzorgingsposten (Desnoods één achter op je rug leggen met je shirt eroverheen, dat koelt heerlijk).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar goed ik heb al vaker evenementen bij 20+ graden gelopen en dat ging goed, nu is het alleen wat langer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Probeer waar het kan gebruik te maken van de schaduw op het parcours.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, het kan zomaar zijn dat je dat wel nodig hebt. Dat onderzoek laatst over die overhitting, dat ging ook over temperaturen tussen de 18 en 30 graden volgens mij. Bovendien leidt een hogere kerntemperatuur altijd tot prestatievermindering, dus hoe koeler je weet te bljiven hoe beter.
Maar goed ik heb al vaker evenementen bij 20+ graden gelopen en dat ging goed, nu is het alleen wat langer.
Dat kan al heel veel schelen, zelfs nu nog als de zon al niet meer zo hoog komt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Petje op (UV werend)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Probeer waar het kan gebruik te maken van de schaduw op het parcours.
Dat kan al heel veel schelen, zelfs nu nog als de zon al niet meer zo hoog komt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Voor de mensen die nog wel eens buiten dit topic (vooral KLB) posten/lezen:
KLB / Marie30 is overleden..
Ja doei.![]()
Dat zou ik dan weer niet doen i.v.m. risico op buikpijn/buikklachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Alleen om 09.30 is het natuurlijk nog lang niet 20 graden, weet niet of dat ook echt als 'heet' gezien wordt
En wat je zegt, je hebt genoeg in warmte getraind. Je niet druk maken en rustig blijven zorgt ook voor een lagere kerntemperatuur![]()
![]()
Bedankt voor de link naar de Vlasakkerloop. Die kende ik nog niet; ga ik in mijn achterhoofd houden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent.
[ code verwijderd ]![]()
Mooi man, al die marathonzenuwen. Dat ga ik volgend jaar dus ook krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh deze had ik nog niet gezien...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm een snelle google zoektocht geeft als tip om een sportdrankje in te vriezen de nacht van tevoren en dan als 'slushy' op te drinken voor de start, dan blijf je ook langer koel.
Geen dingen doen die je niet eerst "getest" heb in training. Beetje jammer als je door zo'n Dr. Google tip je hele voorbereiding om zeep helpt, als je dan niet zo goed tegen tegen een koude klets sportdrank blijkt te kunnen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik maak me ook niet druk om mezelf, ik vond alleen de opmerking 'Als je je al druk moet gaan maken over oververhitting bij 20 graden' niet helemaal gegrond. Kan wel degelijk een probleem zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit ook. Je moet je niet te druk maken. Je hebt maanden getraind in temperaturen van 25 graden en hoger zelfs. Dat ging ook goed, dus je lichaam is inmiddels wel iets geweend. Gewoon goed drinken en met sponzen koelen bij de verzorgingsposten (Desnoods één achter op je rug leggen met je shirt eroverheen, dat koelt heerlijk).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je driekwart van je voorbereiding in de kou hebt moeten doen, kan het inderdaad een groot probleem zijn. Nu voorzie ik alleen maar een mooie dagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om mezelf, ik vond alleen de opmerking 'Als je je al druk moet gaan maken over oververhitting bij 20 graden' niet helemaal gegrond. Kan wel degelijk een probleem zijn.F means you're fucked![]()
Gewoon een beetje doorrennen, dan zijn we klaar voor het echt warm wordt en kunnen we daarna op een terrasje van de zon genieten
Deze is nieuw. Eerste keer dat ze het organiseren. Het parcours is aan te raden. Mooi gebied daar. Loop er elk weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Bedankt voor de link naar de Vlasakkerloop. Die kende ik nog niet; ga ik in mijn achterhoofd houden.![]()
lekker toekijken hoe ik crepeer van de hitte zeker hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon een beetje doorrennen, dan zijn we klaar voor het echt warm wordt en kunnen we daarna op een terrasje van de zon genieten![]()
![]()
Als jij dat graag wiltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
lekker toekijken hoe ik crepeer van de hitte zeker heF means you're fucked![]()
Zeg, vanaf hoe laat willen jullie eigenlijk op het terras gaan zitten, aangezien de start al om 9:30 is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hebben wij vaker als we op een terras gaan zitten. Dan gaat de zon schijnen![]()
Niet relaxed voor de lopers dat het zondag zo warm wordt. Laatst bij de Posbankloop ging ik aardig stuk toen het net 20+ was. Een week later bij de HVL was het een graad of 12, dat liep 10 keer fijner.
Onderschat de warme zondag niet, hopelijk valt het s ochtends nog mee. Langs de Amstel heb je ook weinig schaduw.![]()
Dat moet nog even bekeken wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zeg, vanaf hoe laat willen jullie eigenlijk op het terras gaan zitten, aangezien de start al om 9:30 is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor de terraszitters: Bij ieder rondje dat besteld wordt een glaasjes water erbij bestellen en over je uitstortenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
iedere drankpost gewoon een beker water over je uitstorten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat moet nog even bekeken wordenBah, VU. Ik moet daar donderdag weer heen. Voor mij is dat toch echt wel een deur die ik graag achter me dicht wil gooien. Oh, en de 15e scriptie af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier zijn de vooruitzichten voor zondag overigens 24 graden![]()
Misschien toch maar rugzakje met 1,5 l water mee ipv 0,5 l handheld...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou ja! Je ging toch lekker? De 15e is morgen pas hè? Deadline = deadline. Zou je dan echt een kulproduct afleveren als je morgen echt moest? Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bah, VU. Ik moet daar donderdag weer heen. Voor mij is dat toch echt wel een deur die ik graag achter me dicht wil gooien. Oh, en de 15e scriptie af:
Hoop dat je snel die deur achter je dicht kan doenIk heb het genoteerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
En voor de terraszitters: Bij ieder rondje dat besteld wordt een glaasjes water erbij bestellen en over je uitstorten![]()
Gelukkig hoeven we ons vanavond geen zorgen te maken over oververhitting en kunnen we lekker in het mosselweer lopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Discussie schrijven duurt lang, en daarna moet ik nog dingen herschrijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja! Je ging toch lekker? De 15e is morgen pas hè? Deadline = deadline. Zou je dan echt een kulproduct afleveren als je morgen echt moest? Dat geloof ik niet.
Hoop dat je snel die deur achter je dicht kan doen
[..]
Ik heb het genoteerd.En die deadline heb jij gesteld hè
dus die neem ik niet zo zereneus
en als ik klaar ben met m'n scriptie moet ik nog 2 vakken afronden, dus deur blijft nog wel even open
![]()
En ik ben niet zo weg van Guard's suggestie.![]()
Ik denk dat ik nog één keertje oversla vanavond en dan donderdag gewoon weer eens ga kijken of ik me bij de groep kan aansluiten weer. Ik moet namelijk ook nog ergens dit jaar een goeie 300km lopen voor de 1000mijl-challenge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Gelukkig hoeven we ons vanavond geen zorgen te maken over oververhitting en kunnen we lekker in het mosselweer lopen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga mijn challenge niet halen...stomme operatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog één keertje oversla vanavond en dan donderdag gewoon weer eens ga kijken of ik me bij de groep kan aansluiten weer. Ik moet namelijk ook nog ergens dit jaar een goeie 300km lopen voor de 1000mijl-challenge.
Jij neemt mij niet serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Discussie schrijven duurt lang, en daarna moet ik nog dingen herschrijvenEn die deadline heb jij gesteld hè
dus die neem ik niet zo zereneus
en als ik klaar ben met m'n scriptie moet ik nog 2 vakken afronden, dus deur blijft nog wel even open
![]()
En ik ben niet zo weg van Guard's suggestie.![]()
Succes ermee![]()
![]()
Het is veel te lang geleden dat ik geschreven heb... maar zondag heb ik de10 km bij Bergse plasloop gelopen. Ik vond het een erg leuke loop, alleen was het heel erg stom dat onderweg de brug open ging. Ik ben ondanks een paar minuten wachten gefinisht in 59,17. Voor mij dus wel een PR.
En mag ik in de WLWW?
[code] 12-04-2015 - 1/4 marathon Rotterdam (Rotterdam)
• te-brengla - 1/4 marathon [/code ]![]()
Vandaag vertelde mijn promotor me dat zijn proefschrift in 1992 o.a. werd gesponsord door Runner's World (met een bedrag van 350 gulden)
Met de titel 'Aetiology and prevention of running injuries'![]()
Serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:18 schreef te-brengla het volgende:
Het is veel te lang geleden dat ik geschreven heb... maar zondag heb ik de10 km bij Bergse plasloop gelopen. Ik vond het een erg leuke loop, alleen was het heel erg stom dat onderweg de brug open ging. Ik ben ondanks een paar minuten wachten gefinisht in 59,17. Voor mij dus wel een PR.
En mag ik in de WLWW?
[code] 12-04-2015 - 1/4 marathon Rotterdam (Rotterdam)
• te-brengla - 1/4 marathon [/code ]? Dat is eigenlijk net zo suf als het parcours over een spoorwegovergang te laten lopen
.
![]()
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?It has to mean something
Hier (nog) geen mosselweer, alleen wat wind. Lekker 5 km op tempo gelopen![]()
Ik verbaas me erover dat het zo lekker ging na de 13 km van zondag![]()
Ik ga zondag gewoon de marathon op tv kijken (scriptieontwijkend gedrag). Ga alleen tussendoor meneer bij de Galgenwaard droppen. Zo snel zijn Yur en LT toch niet (hij moet daar om 12 uur zijn)![]()
Wel een grote kans dat ik de toppers ga missen![]()
![]()
3x per week lopen doet al een hoop. En het hoeft geen opoffering te zijn. Zo ervaar ik het iig niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?
Ik kan nu al niet wachten op m'n volgende HM-voorbereiding. Het is best lekker en sowieso goed om nu wat minder te lopen, maar het was leuk en voor m'n volgende wil ik wel wat meer échte LDL's doen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In 5 uur per week kan je 50 km lopen, dan loop je meer dan de meeste mensen hier. Kost dat veel tijd? Hangt er van af, ik vind het wel meevallen. Ik kijk bijvoorbeeld bijna geen tv. Houd je weer tijd over om te lopen. Al is het nu met een baby af en toe wel een beetje zoeken naar tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?![]()
![]()
Valt me alles mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?F means you're fucked![]()
TV is inderdaad evil. Zo 3 uur verder waarin je de hele tijd denkt: 'Goh, er is echt niets op tv'.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat vind ik ook wel. Ik loop zo'n 2 a 3 keer in de week en zit nu voor dit jaar 'pas' aan de 430 kilometer. Ik zie hier mensen die dit jaar al bijna 1000 gelopen hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?![]()
![]()
Ik haal meestal een keer 20 in de week. TV is inderdaad wel vrij dodelijk. En werk. En andere hobby's/sporten en een huis kopen.
Maar zo is er denk ik altijd wel iets. Ik vind het knap hoor.It has to mean something
Merk wel dat ik minder vaak met de boys ga stappen sinds ik serieus aan het lopen ben geslagen (maar dat ligt eerlijk gezegd niet aan gebrek aan tijd), voor de rest heb ik niet het gevoel dat ik er iets voor moet laten (maar heb dan ook met niemand anders rekening te houden als single)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat valt wel mee, alleen de 30+ kilometer duurlopen duren lang, maar die doe ik op zaterdag of zondag in de ochtend. Als je dan rond half 9 vertrekt ben je om 12 uur weer terug.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Die ben ik een tijdje terug al gepasseerd, de 1000quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Ik loop zo'n 2 a 3 keer in de week en zit nu voor dit jaar 'pas' aan de 430 kilometer. Ik zie hier mensen die dit jaar al bijna 1000 gelopen hebben.
Hier nu 145 km gelopen dit jaarToday is life -
Dale Carnegie![]()
Kijk, de 1000 al gepasseerd zelfs...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Die ben ik een tijdje terug al gepasseerd, de 1000![]()
![]()
Ik heb geen doelstelling wat betreft aantal kilometers. Sommige kwaliteitstrainingen zijn qua afstand kort, maar wel heel nuttig. Daarbij heb ik denk ik een paar honderd kilometer in totaal niet geklokt (warming up bij wedstrijden en soms bij trainingen)![]()
Maar die 30+ duurlopen doe je gewoon wekelijks?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef spiritusbus het volgende:
Dat valt wel mee, alleen de 30+ kilometer duurlopen duren lang, maar die doe ik op zaterdag of zondag in de ochtend. Als je dan rond half 9 vertrekt ben je om 12 uur weer terug.![]()
Ik loop 3 keer per week. Waarvan 2 keer tussen de 5 en de 10KM (meestal 6 a 7) en 1 keer minimaal 10 tot geregeld 20+. Dat is dus minimaal 22KM per week en regelmatig 35 of meer per week.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel. Ik loop zo'n 2 a 3 keer in de week en zit nu voor dit jaar 'pas' aan de 430 kilometer. Ik zie hier mensen die dit jaar al bijna 1000 gelopen hebben.
E.T. gaat dinsdag- en donderdagavond naar de loopgroep. Ik loop woensdag en vrijdag. En in het weekend lopen we om en om. Op de doordeweekse dagen kost het me een uurtje met douchen erbij.![]()
Nope, heb twee keer 30+ gelopen voor de marathon van Etten-leur, verder een paar van 25+. Maar nogmaals, die loop ik op zondagochtend. Het alternatief is dat ik in mn bed zou liggen te meuren, dus zoveel hoef ik er niet voor te latenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar die 30+ duurlopen doe je gewoon wekelijks?![]()
![]()
En het scheelt dat ik geen kinderen heb. Ik kan me voorstellen dat het met een gezin wat lastiger is allemaal.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk, de 1000 al gepasseerd zelfs...![]()
![]()
Als ik terugkijk naar de weken dat ik intensief train, denk ik ook weleens:Maar als je ergens routine in aanbrengt gaat dat vanzelf. In plaats van zondagochtend in mijn nest liggen, loop ik nu een LDL. En de dinsdag- en vrijdagavonden zijn gewoon heilig. Behalve vanavond dan
Maar dan loop ik netjes in de ochtend mijn training.
Maar ik heb nu weer lekker tijd in deze werkloze maand
Aantal kms in Endomondo is niet helemaal up to date meer. Ik upload niet meer allesMaar ik zit aan flink wat kms dit jaar! (voor mijn doen)
![]()
Ik denk dat ik de 1000 mijl nog wel kan halen dit jaarNu op 1322km..
Ik ietsje minder, maar ik ga er dus ook voor. 1609 kilometerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat ik de 1000 mijl nog wel kan halen dit jaarNu op 1322km..
Damn, iemand zelfs 1700. Wat is dat voor een idioot!
Nou ja, gewoon iets sneller lopen, ben je ook minder tijd kwijt![]()
![]()
Mijn opa had decennialang een schriftje waarin hij al zijn fietskms van zijn fietscomputer overschreef en optelde. Moet je nagaan wat een luxebeesten wij zijn met 2 x drukken op de knop in Endomondo
Dat tikt lekker aan dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik loop 3 keer per week. Waarvan 2 keer tussen de 5 en de 10KM (meestal 6 a 7) en 1 keer minimaal 10 tot geregeld 20+. Dat is dus minimaal 22KM per week en regelmatig 35 of meer per week.
E.T. gaat dinsdag- en donderdagavond naar de loopgroep. Ik loop woensdag en vrijdag. En in het weekend lopen we om en om. Op de doordeweekse dagen kost het me een uurtje met douchen erbij.
Ik loop pas sinds kort afstanden tussen de 10 en 15 in. Daarvoor was het voornamelijk 5 en zo af en toe eens wat meer. Merk wel dat ik na afstanden van +10 wat langer 'last' heb en dat beïnvloed mijn opvolgende loopje.Ah, duidelijk. Maar dan hang jij nooit tot laat in de kroeg op zaterdagen, gok ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:47 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nope, heb twee keer 30+ gelopen voor de marathon van Etten-leur, verder een paar van 25+. Maar nogmaals, die loop ik op zondagochtend. Het alternatief is dat ik in mn bed zou liggen te meuren, dus zoveel hoef ik er niet voor te laten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: