Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Net terug van een loopje, maar ik merk dat ik de laatste tijd steeds last krijg van mijn rechtervoet en enkel. Mijn voet begint na 20 minuutjes ofzo te slapen, eerst dacht ik dat mijn veters mss te strak zaten dus die deed ik elke keer losser, maar het blijft maar zo... ik kan toch niet met losse veters gaan lopen
Links heb ik nergens last van, ik heb ook nooit echt spierpijn na het lopen ofzo. Ik snap er echt niets van Zomaar opeens
Ik loop sinds begin dit jaar, heb afentoe wat pauzes en dipjes gehad en zit nu voor de 2e keer sinds ik ben begonnen op de 5 km tussen de 31 en 32 minuten doe ik erover
ik merk nu dat ik het wel steeds leuker ga vinden ook, en er echt naar uitkijk om te gaan lopen soms. en ik ga vaak ook gewoon lopen als ik een beetje ruzie met mezelf heb.dan is het daarna weer goed
Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Miezziej het volgende: Net terug van een loopje, maar ik merk dat ik de laatste tijd steeds last krijg van mijn rechtervoet en enkel. Mijn voet begint na 20 minuutjes ofzo te slapen, eerst dacht ik dat mijn veters mss te strak zaten dus die deed ik elke keer losser, maar het blijft maar zo... ik kan toch niet met losse veters gaan lopen
Links heb ik nergens last van, ik heb ook nooit echt spierpijn na het lopen ofzo. Ik snap er echt niets van Zomaar opeens
Zenuwtje knel? Ik heb zo iets met mijn grote tenen gehad (zat helemaal geen gevoel meer in) en met corrigerende zooltjes is dat weg. Heb het ook in mijn arm/pink gehad en na flink kraken door een manueel therapeut is dat ook weg
De 7e editie van de Parnassia Laan van Meerdervoort Loop was een ware strijd tegen de elementen. Het afwisselende parcours, hoog water (dus los zand op het strand) en een enorme regenbui maakte het een zware editie. HAAG Atletiek en Stichting Lopende Zaken! kijken tevreden terug op het evenement. Met 2350 inschrijvingen, waren we ‘uitverkocht’. Een succes dat ons enigszins verraste, waardoor een aantal zaken niet helemaal goed zijn verlopen. Het is ons duidelijk dat we in de toekomst extra faciliteiten moeten creëren op het Deltaplein en zullen onderzoeken of we de startnummers voor de voor-inschrijvers voortaan per post kunnen toesturen.
Met de Nederlandse toppers Olfert Molenhuis en Marieke Falkmann als winnaars en een mooie ‘comeback’ van Lindsay Poesiat-van Marrewijk (4e plaats) was het evenement ook op prestatief gebied zeer geslaagd.
Graag bedanken wij alle deelnemers voor hun deelname en alle vrijwilligers voor hun inzet. We zien jullie graag terug op de 1e zondag van november 2013: 3 november 2013!
Zenuwtje knel? Ik heb zo iets met mijn grote tenen gehad (zat helemaal geen gevoel meer in) en met corrigerende zooltjes is dat weg. Heb het ook in mijn arm/pink gehad en na flink kraken door een manueel therapeut is dat ook weg
Hmm, het is wel echt mijn hele voet, kan zoiets dan ook?
@GotC: Zodra ik stop is het heel snel weer weg en heb ik nergens last meer van. Het lijkt dus echt een gevalletje te strakke veters, maar losser doen heeft dus geen nut..
Mijn rechtervoet is ook de voet met een blauwe teennagel trouwens Ik denk dat mijn rechtervoet mss wat groter is dan de linker ofzo..
@GotC: Zodra ik stop is het heel snel weer weg en heb ik nergens last meer van. Het lijkt dus echt een gevalletje te strakke veters, maar losser doen heeft dus geen nut..
Mijn rechtervoet is ook de voet met een blauwe teennagel trouwens Ik denk dat mijn rechtervoet mss wat groter is dan de linker ofzo..
Misschien een iets hogere wreef oid Misschien moet je anders veteren.. schuif je ook in je schoen? Al is het maar een klein beetje?
Dat klinkt idd als beknelling. Heb je je schoenen wel 1,5 maat te groot gekocht?
En vervelend Miezziej..is het wel over zodra je stopt? Of heb je er de volgende dag bv nog last van?
Thanks!!!
Pff ja dat artikeltje over de wedstrijd in Den Haag mbt het weer: ik liep gisteren dus echt door een hoosbui heen. gatver! doorweekt tot op mijn onderbroek
Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Guppyfriend het volgende: Is het heel erg als ik watertandend naar de LVML verhalen kijk? Ik ben echt gek op dat onstuimige weer
Ik ook Maar ik vond het serieus te veel gisteren Al was het een wegwedstrijd geweest, was het denk ik anders geweest..
Misschien een iets hogere wreef oid Misschien moet je anders veteren.. schuif je ook in je schoen? Al is het maar een klein beetje?
Niet dat ik weet
Ik moet echt nieuwe schoenen, ik loop nog steeds op goedkope onaangemeten Perry schoenen misschien komt de problematiek daardoor. (Ze zijn wel een maat groter dan mijn normale maat ) Mijn planning was om in januari schoenen te kopen (dan is mijn stageperiode voorbij, cadeautje voor mezelf, meer tijd om te winkelen etc. etc. ), maar als zo doorgaat moet ik maar eens kijken of ik een keer op een koopavond kan gaan ofzo..
Ik moet echt nieuwe schoenen, ik loop nog steeds op goedkope onaangemeten Perry schoenen misschien komt de problematiek daardoor. (Ze zijn wel een maat groter dan mijn normale maat ) Mijn planning was om in januari schoenen te kopen (dan is mijn stageperiode voorbij, cadeautje voor mezelf, meer tijd om te winkelen etc. etc. ), maar als zo doorgaat moet ik maar eens kijken of ik een keer op een koopavond kan gaan ofzo..
Ik zou niet te lang wachten nee.. En neem dit verhaal vooral ook mee naar de winkel zodat je goed advies kan krijgen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik loop sinds begin dit jaar, heb afentoe wat pauzes en dipjes gehad en zit nu voor de 2e keer sinds ik ben begonnen op de 5 km tussen de 31 en 32 minuten doe ik erover
ik merk nu dat ik het wel steeds leuker ga vinden ook, en er echt naar uitkijk om te gaan lopen soms. en ik ga vaak ook gewoon lopen als ik een beetje ruzie met mezelf heb.dan is het daarna weer goed
wat een heldenstukje..gewoon eerlijk toegeven dat sommige dingen beter geregeld hadden kunnen worden. kudo's voor de organsatie!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Miezz, herkenbaar. Heb het ook met mijn rechtervoet... slapend gevoel .. Denk toch een kwestie van een half maatje te klein. LInker en rechtervoet zijn sowieso niet gelijk dus dat kan .
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zo even een kort rondje gelopen (3.3 km) om te zien hoe mijn knie het hield en het valt me alles mee. De eerste paar meters voelde ik het pijntje nog wel, maar nu helemaal niet meer, dus denk dat de adviezen van de man met 44 jaar loopervaring wel hebben geholpen Verder stapte ik net binnen en begint het me toch ineens te regenen, mn vrouw kwam al met handdoeken naar beneden om me af te kunnen drogen, maar was al thuis
Op maandag 5 november 2012 21:00 schreef MaleDuck het volgende: Zo even een kort rondje gelopen (3.3 km) om te zien hoe mijn knie het hield en het valt me alles mee. De eerste paar meters voelde ik het pijntje nog wel, maar nu helemaal niet meer, dus denk dat de adviezen van de man met 44 jaar loopervaring wel hebben geholpen Verder stapte ik net binnen en begint het me toch ineens te regenen, mn vrouw kwam al met handdoeken naar beneden om me af te kunnen drogen, maar was al thuis