Deze is nieuw. Eerste keer dat ze het organiseren. Het parcours is aan te raden. Mooi gebied daar. Loop er elk weekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Bedankt voor de link naar de Vlasakkerloop. Die kende ik nog niet; ga ik in mijn achterhoofd houden.
lekker toekijken hoe ik crepeer van de hitte zeker hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Gewoon een beetje doorrennen, dan zijn we klaar voor het echt warm wordt en kunnen we daarna op een terrasje van de zon genieten
Als jij dat graag wiltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
lekker toekijken hoe ik crepeer van de hitte zeker he
Zeg, vanaf hoe laat willen jullie eigenlijk op het terras gaan zitten, aangezien de start al om 9:30 is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hebben wij vaker als we op een terras gaan zitten. Dan gaat de zon schijnen
Dat moet nog even bekeken wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zeg, vanaf hoe laat willen jullie eigenlijk op het terras gaan zitten, aangezien de start al om 9:30 is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de terraszitters: Bij ieder rondje dat besteld wordt een glaasjes water erbij bestellen en over je uitstortenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
iedere drankpost gewoon een beker water over je uitstorten.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat moet nog even bekeken wordenBah, VU. Ik moet daar donderdag weer heen. Voor mij is dat toch echt wel een deur die ik graag achter me dicht wil gooien. Oh, en de 15e scriptie af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja! Je ging toch lekker? De 15e is morgen pas hè? Deadline = deadline. Zou je dan echt een kulproduct afleveren als je morgen echt moest? Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bah, VU. Ik moet daar donderdag weer heen. Voor mij is dat toch echt wel een deur die ik graag achter me dicht wil gooien. Oh, en de 15e scriptie af:
Ik heb het genoteerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
En voor de terraszitters: Bij ieder rondje dat besteld wordt een glaasjes water erbij bestellen en over je uitstorten
Discussie schrijven duurt lang, en daarna moet ik nog dingen herschrijvenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja! Je ging toch lekker? De 15e is morgen pas hè? Deadline = deadline. Zou je dan echt een kulproduct afleveren als je morgen echt moest? Dat geloof ik niet.
Hoop dat je snel die deur achter je dicht kan doen
[..]
Ik heb het genoteerd.
Ik denk dat ik nog één keertje oversla vanavond en dan donderdag gewoon weer eens ga kijken of ik me bij de groep kan aansluiten weer. Ik moet namelijk ook nog ergens dit jaar een goeie 300km lopen voor de 1000mijl-challenge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Gelukkig hoeven we ons vanavond geen zorgen te maken over oververhitting en kunnen we lekker in het mosselweer lopen!
Ik ga mijn challenge niet halen...stomme operatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog één keertje oversla vanavond en dan donderdag gewoon weer eens ga kijken of ik me bij de groep kan aansluiten weer. Ik moet namelijk ook nog ergens dit jaar een goeie 300km lopen voor de 1000mijl-challenge.
Jij neemt mij niet serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Discussie schrijven duurt lang, en daarna moet ik nog dingen herschrijvenEn die deadline heb jij gesteld hè
dus die neem ik niet zo zereneus
en als ik klaar ben met m'n scriptie moet ik nog 2 vakken afronden, dus deur blijft nog wel even open
![]()
En ik ben niet zo weg van Guard's suggestie.
Serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:18 schreef te-brengla het volgende:
Het is veel te lang geleden dat ik geschreven heb... maar zondag heb ik de10 km bij Bergse plasloop gelopen. Ik vond het een erg leuke loop, alleen was het heel erg stom dat onderweg de brug open ging. Ik ben ondanks een paar minuten wachten gefinisht in 59,17. Voor mij dus wel een PR.
En mag ik in de WLWW?
[code] 12-04-2015 - 1/4 marathon Rotterdam (Rotterdam)
• te-brengla - 1/4 marathon [/code ]
3x per week lopen doet al een hoop. En het hoeft geen opoffering te zijn. Zo ervaar ik het iig niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?
In 5 uur per week kan je 50 km lopen, dan loop je meer dan de meeste mensen hier. Kost dat veel tijd? Hangt er van af, ik vind het wel meevallen. Ik kijk bijvoorbeeld bijna geen tv. Houd je weer tijd over om te lopen. Al is het nu met een baby af en toe wel een beetje zoeken naar tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
Er worden hier voor mijn gevoel echt gigantische afstanden bijelkaar gelopen. Hoe doen jullie dat? Daar moet je toch redelijk wat dingen voor aan de kant zetten lijkt me toch?
Valt me alles mee hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:30 schreef Cynic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |